czwartek, 29 sierpnia 2013

Zdobycze lumpexowe - zbiorczo :)

Witajcie dziś pokażę Wam co udało mi się upolować w Second-Handzie przez ostatnie 2 miesiące, miałam trochę łatwiej bo dorabiałam w jednym z takich sklepów do wyjazdu. Nie miałam na początku żadnych "ulg" i płaciłam normalnie jak na metkach, za to na koniec dostałam małą "zniżkę". Są to ubrania letnie więc już niedługo pójdą na dno szafy (oczywiście w jesienne rzeczy się nie zaopatrzyłam). Na szczęście mam w zapasie kilka swetrów! Jeśli macie ochotę to zerknijcie co sobie kupiłam :)

1. Sweterek "warkocz" w kolorze mocnego różu. koszt: 15zł

2. Sukienka "Asos" koszt: 20zł

3. Beżowy sweterek typu ponczo, koszt: 10zł

4. Jeansowa kamizelka, koszt calutkie 5zł :)

5. Legginsy w złote okrągłe ćwieki, koszt 10zł

6. Jeansy w których podobają mi się wywijane czarne nogawki, koszt 10zł

7. Kardigan - butelkowa zieleń - koszt 15zł

8. Mocno różowa koszulka z kołnierzykiem i złotymi guziczkami, koszt 8zł

9. Narzutka z koronkowym tyłem, koszt 15zł

10. Neonowa żółta koszulka z kołnierzykiem - 5zł

11. Koronkowy kombinezon - koszt 25zł

12. Koszulka koronkowo-materiałowa, koszt 8zł

13. Palemki ;D koszt 8zł

14. Palemki C.D z ciekawym dołem :D koszt 8zł

15. Etniczna sukienka koszt 10zł

16. Koszulka na ramiączkach koszt 8zł

Jeszcze chciałabym się "pochwalić" ile rzeczy będę musiała zostawić w Polsce, żeby pomieścić kosmetyki!

Biorę na prawdę niewiele ubrań z założeniem że tam się w nie zaopatrzę (Primark 15 min od domu :))

I to tyle :) Nie jestem jakimś modowym ekspertem ubieram się wygodnie i w to co mi się podoba, a Wy jaki macie gust ? Wpadło Wam coś w oko ?

PRZYPOMINAM ŻE DZIŚ DO GODZINY 00:00 TRWA ROZDANIE U MNIE!
TO JUŻ OSTATNIA SZANSA NA ZGŁOSZENIE :)

38 komentarzy:

  1. Troszkę tego jest, bluzka w paski mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo z 2 miesięcy się nazbierało :D

      Usuń
  2. Nie przepadam za kolorem różowym, ale ten sweterek "warkocz" jest super. Poza tym wpadły mi w oko jeansy (nr 6) i sweterek w jednym z moich ulubionych kolorów (nr 7) :) Ogółem bardzo fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam go mieć bo był uroczy, chociaż dziwnie się na początku czułam w tym różu.. :P

      Usuń
  3. 1,4,6,15 podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO nie sądziłam że komuś cokolwiek się spodoba, ciesze się że mój "styl" nie jest taki zły jak mi się wydawało ;D

      Usuń
  4. ale cuda : bolerko z koronkowym tyłem ♥ beżowy sweterek typu ponczo czy kamizelka to perełki ♥ kocham SH

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze. Większość wpadła mi w oko. Mam podobną narzutę, ale bez tej koronki.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to są skarby lumpexowe! :D same świetne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra ciuszki ;)
    ja nie umiem nic ciekawego w lumpeksie znaleźć..ale mysle, ze vinted jest fajna alternatywą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaaa, tak blisko Primark! *.*
    zakupy bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne rzeczy! ta jeansowa kamizelka to perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta sukienka w etniczne wzory. Ja nawet w ciągu roku nie kupię tyle w sh, bo same szmatki są :<

    vdeklava.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz smykałkę do wyszukiwania perełek jak moja kuzynka. Ja jak sama pójdę to wracam z niczym, jak z nią, to zawsze mi coś fajnego wyszuka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne łupy! Etniczna sukienka miazga <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaaaaaaaaaaaaa... ten sweterek z 1 fotki, dżinsy, kombinezon i koszulkę w paski bym Ci z przyjemnością zajumała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobycze! Ja jak wchodzę do sh to widzę same dziurawe szmaty i buty bez pary, nie wiem gdzie wy wszyscy znajdujecie takie perełki!:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko jakie boskie ciuszki! :) zazdroszczę taki sh'owych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdobycze genialne, zwłaszcza kombinezon!

    w Szkocji lumpeksy są GENIALNE! ale i w normalnych cenach można kupić perły za grosze! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy sweterek wymiata.. ja teraz wyprzedaje cała szafę, bo wiem, ze tam sie ubiorę lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamizelka i ta sukienka w nieco azteckie wzory, zazdro!!! :) istne skarby :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. woow, ale Ci się udało perełki trafić! naprawdę jestem zaskoczona. ;) ten sweterek koralowy mi się najbardziej podoba, uwielbiam ten kolor <3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania świetna biżuteria a zasady są naprawdę proste! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zakupy !! Cudny koronkowy kombinezon ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy, zazdroszczę, bo w moich sh rzadko trafiają się takie ładne ciuszki. Szczególnie podoba mi się koronkowy kombinezon i jeansowa kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowy i beżowy sweterek wpadły mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dawno nie kupowałam ciuszków w lumpeksie
    naprawdę
    wczoraj wywaliłam ubrania, które chcę ze sobą zabrać
    kosmetyczną paczkę szykuję dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne rzeczy upolowałaś , teraz z ubraniami nie ma problemu , wszędzie tego pełno

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię bardzo takie zdobycze :)) etniczna sukienka i koronkowy kombinezon świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow robi wrażenie jak dużo fajnych ciuchów kupiłaś i to w jakich cenach :)
    Chciałabym mieć w swojej okolicy jakiś dobry sh ;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...