wtorek, 6 sierpnia 2013

Trwała na rzęsy - moja opinia (DUŻO ZDJĘĆ)

27 lipca postanowiłam udać się do kosmetyczki i poddać się "trwałej na rzęsy". Już dawno o tym myślałam! Nic dziwnego, najdłużej w zrobieniu makijażu zajmuje mi podkręcanie rzęs. Wracając wspomnieniami do moich przedłużanych rzęs metodą 1:1 i makijażu w 5 minut byłam skłonna znów sobie przedłużyć, ale pamiętam jakie były one uciążliwe.. Kiedy usłyszałam o zabiegu "trwałej na rzęsy", pomyślałam "to może być dobre" ale przed zrobieniem "trwałej" powstrzymywał mnie jeden fakt, pogłoski jak ona to niszczy rzęsy, że są słabsze i wypadają... Dopiero później zaczęłam zastanawiać się jak można sobie bardziej zniszczyć rzęsy, niż katować je codziennie po 15 minut zalotką ?!

Ale może od początku. Moje rzęsy są bardzo krótkie i proste. Bez zrobienia z nimi czegokolwiek wyglądam jak bym była kompletnie bez rzęs:

Znam już trochę moje rzęsy i wiem, że zwykłe podkręcenie ich zalotką przed pomalowaniem rzęs na nic się nie zda, zaraz po pomalowaniu tuszem się prostują:

Dopiero po pomalowaniu rich i 5 minutach podkręcania zalotką oraz późniejszych 5 minutach z grzebyczkiem do rzęs i rozczesywaniu posklejanych kępków rzęsy wyglądają w miarę wyjściowo:

To naprawdę uciążliwe i dodatkowo niezdrowe dla i tak już biednych rzęs. Dlatego z pewną obawą, ale także nadzieją zapisałam się do Salonu TESORO w Bielsku-Białej.
Koszt to 50zł. Zabieg trwa 50 minut i jest bardzo przyjemny. Sama trwała trochę śmierdzi i WIEDZIAŁAM, że skądś ten smród kojarzę i nie myliłam się - to zawartość cysteiny w preparacie.

A dokładniej o zabiegu można przeczytać:
Nowoczesny zabieg Refectocil przeznaczony jest do trwałego modelowania rzęs. Nowa formuła wzbogacona o Cysternę oraz Kolagen daje gwarancję zdrowych i odżywionych rzęs. Zabieg delikatnie aczkolwiek długotrwale podkręca rzęsy – efekt widoczny jest przez około 6 do 8 tygodni. Polecany jest nie tylko dla Pań o podatnych, krótkich rzęsach, ale również dla Pań o rzęsach „trudnych”, długich i prostych. Dodatkowo proponujemy henne rzęs dla wzmocnienia efektu.
Efekty:
- pięknie podkręcone rzęsy
- wyraziste spojrzenie

MOJA OPINIA:
Nie orientuje się czy w salonach kosmetycznych podkręcają zwykłą, nie wzbogaconą trwałą, lecz jeśli tak, to rozumiem dlaczego słyszałam opinie o tym, że trwała niszczy rzęsy, ale w moim przypadku nic takiego nie nastąpiło. Żadnego wypadania rzęs nie odnotowałam, widzę same pozytywy!
Rzęsy po podkręceniu "sante"
Rzęski nie wypadają, są ładnie podkręcone, nie zauważyłam żadnego pogorszenia w ich kondycji! (a bacznie je obserwuje). Pytałam pani kosmetyczki (którą jak się okazało znam - była na zastępstwie u mnie w szkole za Panią z chemii) czy Panie które zrobiły sobie taki zabieg wracają po 2 miesiącach ponownie, okazało się że tak :)) Czuje że tak też będzie w moim przypadku.
Efekt po zabiegu z tuszem

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie:)

Zobaczymy jeszcze ile taki efekt będzie się utrzymywał, poinformuje Was!
A Wy jesteście szczęśliwymi posiadaczkami podkręconych rzęs czy męczycie się zalotką ? A może myślałyście kiedyś o "trwałej" :)?

Zapraszam na rozdanie u MNIE :))
<KLIK>

38 komentarzy:

  1. Nawet o takim zabiegu nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja kiedyś usłyszałam ale pomyślałam że to głupi pomysł, a okazało się że nie słusznie :)

      Usuń
  2. ja mam rzęsy średniej długości, ale również proste i katuje je codziennie zalotką w ten sam sposób co ty wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra, codziennie to samo, tyle czasu.. :D na szczęście już nie musze się męczyć :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Lubię takie nieznane ciekawostki testować:D

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że są takie zabiegi;) Efekt faktycznie bardzo ładny, mam nadz, że długo się będzie trzymał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej :D Powinno ok 2 miesiące bo rzęsy w tym czasie się wymieniają na nowe, ale zobaczymy jak będzie u mnie :D dopóki nie będe musiała chwycić zalotki to będe szczęśliwa :D

      Usuń
  5. Moje rzęsy też niestety są dość krótkie i proste :( Dzięki włosomaniactwu i zmienie trybu życia stały się odrobinę dłuższe, ale co z tego jak przez to, że są proste nie widać tego w ogóle? U mnie podkręcanie zalotką też daje słabe wyniki, aczkolwiek kiedy podgrzeję ją zapalniczką (dziewczyny podgrzewają zwykle suszarką) to efekt jest lepszy, aczkolwiek i tak po paru godzinach rzęsy się prostują.. Skuszę się na taki zabieg, ale dopiero wtedy jak będę miała pracę, bo na razie mnie nie stać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też próbowałam, kiedyś "przytrzasnęłam" sobie rzęsy i na środku nie miałam połowy... jak podgrzewałam to przyłam się w powiekę, a jak już dosłam do tego by przytrzymać palcami oba końce i w tedy nie parzy to nie wychodził ładny skręt tylko takie załamanie ... Mizerny efekt :(

      Usuń
  6. hehe ja również nigdy nie słyszałam o takim zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to do siebie że lubię odnajdować jakieś nowinki :D

      Usuń
  7. pierwsze słyszę, ale efekt super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, ciekawe jak długo utrzymuje się efekt, bo mam dosyć proste rzęsy, a zalotka zupełnie na mnie nie działa:(
    U Ciebie wygląda świetnie, wcześniej miałaś bardziej 'zaspane' spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe widzisz bardziej oko się otworzyło :) Nie powiem że to wina zalotki może akurat tak wyszło na zdj.. ale efekt na pewno jest wiele lepszy niż zalotką.. Dam znać jak z trwałością zabiegu :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Że tak powiem "czego to ludzie nie wymyślą" :D

      Usuń
  10. rzęsy teraz wyglądają zniewalająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak jeszcze były dłuższe to już w ogóle super by było :) Ale nie powiem, rozmyślam nad revitalashem :)))

      Usuń
  11. Na prawdę ładny efekt dał ten zabieg :) Ciekawe ile się utrzyma :) Koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, super efekt! Muszę też dodać, że masz śliczne oczy :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt świetny :)
    a jakie masz cudne oczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. także mam cieńkie,krótkir rzęsy niestety;(
    zabieg bardzo ciekawy;)


    zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam taki problem :))

      Usuń
  15. O, ja mam bardzo podobne rzęsy do ciebie. Tez sa podatne na "prostowanie" pod wplywem tuszu. Ehhhhh, ale taka trwała to dobra sprawa :) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz pomyślę o tym jakie były upierdliwe te rzęsy to mnie odrzuca :D

      Usuń
  16. To cos dla mnie bo rzesy mam dlugie ale troche proste. Wyszlo cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Ja bym chciała długie :D

      Usuń
  17. Strasznie podoba mi się efekt, sama skusiłabym się na taki zabieg bo ma długie rzęsy ale proste i szybko sie odkręcają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zabieg specjalnie dla Ciebie:)))

      Usuń
  18. Nie mam załogi i nie używam jej

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam i krótkie i nie podkręcające się rzęsy :(
    Może pomyślę o tym zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...