niedziela, 11 sierpnia 2013

Seboradin Forte w ampułkach - Recenzja

Miesiąc temu, dokładnie 07.07.2013 r. zaczęłam kurację ampułkami Seboradin Forte, które dostałam do testów od przedstawicieli marki SEBORADIN.

Byłam bardzo podekscytowana, ponieważ walczę z wypadaniem włosów i każdy taki produkt może przyczynić się do sukcesu. Do sprawy podeszłam więc bardzo poważnie i jak mogłyście zobaczyć w ostatnim podsumowaniu w tabelce, ampułki wcierałam systematycznie. Mimo tego iż producent zaleca stosowanie kuracji 2 miesiące, wyrobiłam sobie zdanie o tym produkcie i mogę stwierdzić że za parę miesięcy do niego wrócę, ponieważ teraz muszę wykończyć zapasy.

OD PRODUCENTA:
Wskazania:
przeciw przewlekłemu wypadaniu i przerzedzaniu się włosów,
wspomaga leczenie łysienia hormonalnego, androgenowego, spowodowanego długotrwałym stosowaniem leków,
zahamowanie powstawanie zakoli,
w stanach silnej i długotrwałej utraty włosów,
dla kobiet i mężczyzn.

Efekty:
zauważalne po 3-6 tygodniach,
zahamowanie wypadania włosów,
przyspieszenie ich odrostu,
poprawa mikrokorążenia w skórze głowy,
odżywienie i wzmocnienie cebulek włosów,
włosy są mocniejsze i pobudzone do odrostu.

MOJE EFEKTY:
Po 4 ampułkach (8 dniach):

Po 12 ampułkach (24 dniach):

Aktywne składniki:
witaminy z grupy B,
ekstrakt z papryki i drzewa cytrusowego,
ekstrakt z chmielu,
ekstrakt z żeń-szenia,
witamina H,
wyciąg z drzewa oliwnego,

Stosowanie ampułek:
Nanieść na skórę głowy, wmasować przez ok. 2 min. Nie spłukiwać! Masaż skóry głowy poprawi ukrwienie, sprawi, że substancje aktywne odżywią, wzmocnią mieszki i cebulki włosów. Zaleca się stosowanie codziennie (niezależnie od częstotliwość mycia włosów) na suche lub umyte i wysuszone ręcznikiem włosy, najlepiej wieczorem.

MOJA OPINIA:
Kiedyś używałam wcierki Seboradin i bardzo mnie podrażniła, więc na początku bałam się przy nakładaniu tych ampułek. Po 2 użyciach zmieniłam zdanie bo zauważyłam, że nie robi mi krzywdy.
W opakowaniu znajduje się 14 szklanych ampułek po 5,5ml każda. 
Wcierałam w głowę pół ampułki dziennie, ponieważ cała to dla mnie za dużo, oraz łączyłam z kilkominutowym masażem skóry głowy. Zapach ampułki był bardzo przyjemny więc tym razem i TŻ nie narzekał :) Na początku zauważyłam, że coraz rzadziej myje włosy! bardzo się ucieszyłam z tego powodu. Po ok. 2 tygodniach na szczotce zostawało coraz mniej włosów co dowodzi, że produkt zaczął działać. Włosy nie wypadają już tak jak wcześniej i mam nadzieję, że tak pozostanie. 

PLUSY:
-Przedłuża świeżość włosów (myłam co 4 dni!) co dla mnie jest baaardzo dużym plusem, ponieważ najwięcej włosów wypada mi właśnie przy myciu.
- Przyrost włosów - 2 cm
- Pojawienie się kolejnych Babyhair oraz wzrost już istniejących:
- Zamykane ampułki przez co mogłam stosować ampułkę na 2 razy.
- Trudno wydostać produkt z ampułki ale dla mnie to plus bo z 3 razy mi spadła i nic się nie wylało.
- Ładny zapach
- Ograniczenie wypadania włosów o ok. 60%
- Bardzo przyjemne uczucie po nałożeniu na skalp. Nazwałabym to uczuciem chłodzenia z lekkim mrowieniem w jednym.

MINUSY:
- Może lekko podrażnić ale w bardzo małym stopniu
- Ampułka nie była zbyt poręczna i każda próba wylania jej na rękę kończyła się wylaniem produktu obok, dlatego zawsze przelewałam wcierkę do miseczki. 
-  Może trochę cena ale tylko dla tych którzy nie są pewni czy chcą używać ampułek, ja uważam, że produkt jest warty swojej ceny.

KOSZT: Na stronie www.seboradin.pl można kupić je teraz w promocji za 31.99, cena standardowa to 36,90.
Oceniam go jako bardzo dobry produkt w walce z wypadaniem włosów i mogę go polecić, widziałam na stronie producenta ampułki NIGER i poważnie się nad nimi zastanawiam.

A Wy używałyście ? Chciałybyście ? Jakie słyszałyście o nim opinie ?

Zapraszam na rozdanie u mnie ;)

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak wypadają Ci włoski to warto wypróbować :))*

      Usuń
  2. czytam coraz więcej pochlebnych opinii na temat tych ampułek :) fajnie, że się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 2 tyg. Od zakończenia kuracji nimi trochę za nimi tęsknię bo muszę znów myć włosy co 2 dni:(

      Usuń
  3. Widzę ampułki warte zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę sobie nazwę tej wcierki, ponieważ każde włosy miewają gorszy okres i wówczas wypadają jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się to, że ampułki są zamykane
    jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekty spoko widać ;) sama nie miałam nigdy tych ampułek, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, na pewno kiedyś je zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie zahamowaly wypadania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam na nie chętkę już od jakiegoś czasu, tylko jakoś zawsze szkoda mi kasy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem kiedy będzie jakiś live, bo aktualnie jestem poza domem ;). Ale jak takowy będę planować to na pewno napiszę na facebook'u albo na blogu.
    Pocieszna?! :D Ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim marzeniem jest, by wypadało mi tylko tyle włosów ile u Ciebie, na pierwszym zdjęciu. Ja po ich zrolowaniu, mam kulkę wielkości 1,5 piłeczki pingpongowej;(
    Czytałam różne opinie na ich temat, jeszcze się wstrzymuję z zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda mi na nie pieniedzy ale slyszalam o nich duzo dobrego;)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wypada dwukrotnie jak nie trzykrotnie więcej niż u Ciebie na zdjęciu po ośmiu dniach, chyba wypróbuje te ampułki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pierwsze 4 dni najbardziej zadziałały te ampułki wypadało ok raz tyle co na tym zdj po ośmiu dniach :)

      Usuń
  14. Mi pomaga Jantar, ale teraz zmienili formułę, hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie, ze zadziałał :) ja na szczęście nie mam już problemu z wypadaniem włosów i mam nadzieję, że tak zostanie :)

    PS. odpisałam Ci wreszcie na maila!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już czaje się na nie od jakiegoś czasu muszę rozejrzeć się w aptekach w moim mieście może będzie jakaś promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba muszę wypróbować bo włosy w ostatnim czasie jakoś bardzo mi wypadają :(
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie sprawdzam opinie, bo chcę kupić ampułki dla mamy na gwiazdkę, chyba mnie przekonałaś, zwłaszcza, że w Hebe jest teraz promocja ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...