niedziela, 18 sierpnia 2013

Lallane Prywatnie - Przeprowadzka.

Hej :) Dziś luźny post w którym liczę na Waszą pomoc i dobrą radę!
Myślę, że mogę Wam już powiedzieć - 4 września czeka mnie przeprowadzka !
Otóż o godzinie 13:50 będę już siedziała w samolocie, a po ponad 2 000 km dotrę do Szkocji.

Wylądujemy na lotnisku w Prestwick.
To tyle z informacji jakie chciałabym Wam przekazać. Dlaczego Szkocja ? 2 lata temu spędziłam tam 2 tyg a już po 1 dniu byłam totalnie zakochana w tym miejscu. Coś było w tych ludziach, górach, zamkach, w oceanie do którego mialam 5 minut (!) że chciałam tam zostać na dłużej. Życie jak by mogło się wydawać wcale nie jest prostsze, ale klimat tego kraju całkowicie wynagradzał nawet najgorszy dzień. Czyli coś czego w Polsce nienawidzę. Od dawna. Czasem po bardzo ciężkim dniu w pracy gdzie pracowałaś fizycznie 9 godzin bez przerwy, z resztkami optymizmu na twarzy idziesz do sklepu żeby jakoś dożyć do następnego dnia. A tu ? Nawet nie próbuj czegoś nie znaleźć bo jakże miła Pani sprzedawczyni potraktuje Cię jak powietrze. Tam tak nie jest. Coby się nie działo to człowiek się uśmiechnie, widać że nie jest mu lekko, jest starszy, ledwo chodzi, ciężko mu bo niesie torby, ale uśmiechnie się. Taka drobnostka a jak inaczej na sercu.
Dlaczego Szkocja? Już pokazuję: 
(Zdjęcia mojego/cioci autorstwa - zakaz kopiowania)










Będzie ciężko i na pewno będę niesamowicie tęsknić bo jestem bardzo rodzinna, ale wiadomo, życie jest po to by próbować =)
Niedługo będe pisać jak idzie mi pakowanie, mam bagaż podręczny i dokupione 15kg, na szczęście resztę nam przyślą paczką. Wyobraźcie sobie bagaż włosomaniaczki :D:D
Obserwujcie mnie na INSTAGRAMIE, gdzie wszystko na bieżąco dokumentuje :D
Buziaki :*

55 komentarzy:

  1. Piękne miejsce! :) Sama zamierzam wyjechać, zgadzam się do atmosfery panującej w Polsce...nawet sąsiad sąsiadowi wrogiem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo będzie Cię witać na angielskiej ziemi ;) ja tez jeszcze często tęsknię za Polska, ale dzięki Bogu Anglia nie jest bardzo daleko i zawsze można kupic bilet autobusowy, samolotowy lub wybrać sie autem ;) trzymam kciuki będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, nie wiedziałam, że jest tam tak pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważna decyzja :-) Dla mnie Szkocja nie jest i nigdy nie będzie domem, mimo, że faktycznie jest to piękny kraj i mieszka tam część mojej rodziny :-). Co do ludzi - ja tu w PL otaczam się tylko tymi dobrymi, radosnymi, urwałam kontakty z toksycznymi i jeśli tylko po studiach będzie praca to nie mam zamiaru wyjeżdżać, chyba, że w wakacje. Co będzie - czas pokaże.

    Życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Polsce prócz miłości mojego życia nie poznałam takich ludzi "mimo wszystko" zazdroszczę wiec znajomych i miłości do naszego kraju:)

      Usuń
  5. jak pięknie .... zazdroszczę :) pisz o wszystkim co dotyczy podróży :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci zazdroszczę, Szkocja jest na liście moich paru meijsc do mieszkania: oprócz niej Szwecja, San Francisco, Nowy Jork, Kanada (okolice krainy wielkich jezior!) i ... Mazury ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo widzisz, ja nie myślałam o innym kraju ale jak by było mniej deszczowo a tak samo pięknie to bym się nie obraziła:d

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oby:)) na początku pewnie ciężko:)

      Usuń
  8. Wyjeżdżasz z chłopakiem? oczywiście jeśli nie chcesz, nie odpowiadaj:) życzę samych przyjemnych chwil w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę! Mnie jeszcze czekają studia w Polsce i dopiero wtedy będę mogła myśleć o wyprowadzce z kraju.. :)

    Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja życzę powodzenia na studiach :))) Dziękuje :*

      Usuń
  10. powodzenia kochana !
    pięknie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też myślę że pięknie ;D

      Usuń
  11. niestety na taki spacer trzeba umówić się z fundacją, bo tylko ona ma tam wstęp :( dziewczyny są tylko dwie więc ciężko znaleźć taki czas.
    zapraszam na fejsbuka

    https://www.facebook.com/events/1394799020734952/?fref=ts

    oraz

    https://www.facebook.com/ZwierzecaArkadia?fref=ts

    p.s. życzę szczęścia na obczyźnie:) ja 5 lat temu byłam w Cambridge, ale niestety nie było tak kolorowo.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... a chciałam się wybrać w środę myślałam że można...
      Dziękuje, mam nadzieję że będzie bardziej kolorowo :(

      Usuń
  12. Łał, odważna jesteś. Ale o to w życiu przecież chodzi, żeby spełniać marzenia :)
    Na zdjęciach wydaje się to być bardzo klimatyczne miejsce!
    Mam nadzieję, że wszystko ułoży się po Twojej myśli. Życzę powodzenia i duużo szczęscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :*
      Trzeba spełniać marzenia bo życie jest tylko jedno a w dodatku krótkie :) Kto jak nie my!?

      Usuń
  13. wow ale masz fajnie :) cudne miejsce :) fajnie spełnić marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie :) Życie jest jedno i gdyby nie spełnianie marzeń to nie wiem.. :)

      Usuń
  14. Ja w tym roku miałam się przeprowadzić do Szwecji, ale niestety wyjazd nie wypalił. Za tok jest w planach przeprowadzka do Anglii. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kochana za Ciebie kciuki!:)

      Usuń
  15. Gratuluje decyzji! Ja wracam do Uk na przełomie października/listopada. Mieszkałam tam 10 lat, potem w 2007 wróciłam do PL. Spadam jednak stąd głównie ze względu na tamtejszą mentalność;) W Szkocji byłam w miasteczku Oban na 2 tygodnie. było pięknie! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała Szkocja jest piękna :) Dokładnie mentalność tu a tam to 2 różne pojęcia..:)

      Usuń
  16. nie dziwię się, że pokochałaś to miejsce! cudownie tam... ja się ciągle zastanawiam czy wyjeżdżać czy nie, ale trochę szkoda mi zostawiać rodziców, wystarczy im że moja siostra do Stanów wyjechała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest ja też z rodziną jestem bardzo blisko i choć im smutno że wyjeżdżam to są szczęśliwi bo wiedzą jak ciężko się nam tu żyje..

      Usuń
  17. piękne miejsce :) kto nie ryzykuje, ten nie gra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadome, a to jeszcze nie jest wielkie ryzyko, w każdej chwili można wrócić:) Przynajmniej nigdy sobie nie powiem że nie spróbowałam :*

      Usuń
  18. Przepiękne miejsce :). Oby dobrze Ci się tam żyło :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, miło spotkać kogoś takiego jak Ty i miło jest wiedzieć że na przestrzeni 2 dni obydwie zmieniamy swoje życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że też wyjezdzasz możemy sie wspierać :D

      Usuń
  20. Podziwiam za tak odważną dezycję i trzymam kciuki abyś była tam szczęśliwa :)
    Czasem warto podjąć ryzyko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WARTO! Jak się nie spróbuje to się człowiek nie przekona czy warto:*

      Usuń
  21. Zazdroszcze :D. Cudne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w nowym miejscu :) Zazdroszczę, że masz możliwość zacząć coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo się z tego powodu ciesze :):* Dziękuje :*

      Usuń
  23. gratuluje...ja też myślę o przeprowadzce,ale nie mogę się zdecydować...pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkocja naprawdę jest piękna i zupeeeełnie inaczej się tu żyje. Będzie dobrze, zobaczysz, będziesz tam miał mężczyznę, którego kochasz, to najważniejsze :)

    Ayr wygląda przecudnie, mam nadzieję, że kiedyś mnie zaprosisz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wstępne zaproszenie już mam, jak znajdziemy coś swojego gdzie zmieszczą się 4 osoby to zaproszę ponownie;D

      Usuń
  25. te zdjęcia są magiczne, szczególnie drugie i trzecie. zazdroszczę, sama też pomału zaczynam ogarniać kwestie związane z wyjazdem z PL. może za rok się uda? :) życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieliśmy uchwycić tą magię właśnie na zdjęciach i powiem szczerze... nie było trudno :)

      Usuń
  26. Szkoda, że wyjeżdżasz ;< ale sądząc po zdjęciach tego przepięknego miejsca, będzie Ci tam dobrze ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. trochę mnie nie było a tu takie zmiany :)) można by rzec, że będziemy sąsiadkami :)) powodzenia i głowa do góry :))

    OdpowiedzUsuń
  28. zaglądnij do Edynburga tam to dopiero jest czym się zachwycać ;) powodzenia na nowym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...