sobota, 3 sierpnia 2013

Aktualizacja włosowa - Sierpień + Obcięłam włosy!

Witajcie! Mamy sierpień, także zapraszam na podsumowanie lipca. Musze się pochwalić, że miniony miesiąc był najbardziej systematycznym od początku mojego włosomaniactwa! W lipcu testowałam ampułki Seboradin Forte oraz znane mi już tabletki CP. Co prawda nie trwało to pełny miesiąc, bo ampułki się skończyły, ale i tak należy mi się pochwała.Oto jak się spisałam w tym miesiącu :)
Codziennie brałam po 2 tabl. CP rano i 2 wieczorem, oraz pół ampułki Seboradinu o którym niedługo Wam więcej napiszę. 

Włosy podrosły, dlatego postanowiłam je podciąć. 07.07 miały 64 cm a po prawie miesiącu regularnego wcierania i łykania tabletek centymetr wskazywał 66, nie wiem czy opanowałam mierzenie włosów (a raczej mój TŻ) ale zobaczmy:
Zdjęcie z sierpnia zostało zrobione po 4 dniach od mycia, dlatego utraciły wszelką wodę i końcówki wyglądały strasznie. Dlatego zapadła decyzja o podcięciu. Podcięłam 8 cm włosów. I mimo, że czuje się trochę łysa (:D) to wiem, że to dobry krok. Moje naturalne włosy rosną z normalną porowatością a od połowy mam wysokoporowate, dlatego powoli wyrównuje do całkowicie naturalnych. Oto jak prezentują przed i po podcięciu:

Dlatego moja włosowa aktualizacja przedstawia się tak:

W tym miesiącu zadbałam o skalp, ponieważ odkryłam, że gdy skalp jest ukojony i nie swędzi - włosy mniej wypadają. Dlatego żel lniany i aloesowy często na nim gościły. Myłam je szamponem Love2Mix z pomarańczą i papryczką chili, odżywiałam najczęściej moim nowym hitem, czyli maseczką BingoSpa z olejkiem arganowym. Na olejowanie niestety nie znalazłam czasu.


Zapraszam Was na MOJE rozdanie, zgłosiło się na razie tylko 8 osóbek, więc jest większa szansa na wygraną :D <KLIK>

A jak Wasze włosy w tym miesiącu :)?

54 komentarze:

  1. Moje włosy ciągle są w kiepskim stanie, nie wiem już od czego się tak puszą, zganiam to na pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale poszło ale teraz będę rosły dużo zdrowiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy bardzo ładnie błyszczą :) gratuluję systematyczności w tabletkach i Seboradinie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Krótkie ale piękne hihi dziękuje :*

      Usuń
  5. moja włosy jak zwykle beznadziejnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mówiłam dopóki nie obcięłam :D

      Usuń
  6. po obcięciu lepiej się prezentują ale jakbys wyprostowala to już w ogole byłoby WOW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No możliwe ale wole nie prostować:D

      Usuń
  7. Do KARMEN której niechcący usunęłam komentarz: Nie wiem co w rozdaniu wymagającego polubić strone na FB i odp na pytanie konkursowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio podcięłam 10 cm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO super :) I jak lepiej bez 10 cm :D?

      Usuń
  9. efekt jest o wiele lepszy
    ja bym nawet jeszcze troszkę ciach ciach
    odkąd podcięłam moje wiem, że im to służy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ja też miałam chrapkę na więcej ale bałam się że się porycze haha:D

      Usuń
    2. uśmiecham się :)
      znam ten stan
      ale nie płakałam
      efekt był taki rewelacyjny, że nie żałuję ani cm

      Usuń
  10. i bardzo dobrze zrobiłaś! Pozbyłaś się tego smętnego ogonka! :) szkoda że nie zdecydowałaś się na 'U' :)

    ale tak poza tym to ślicznie ci błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze dojść do wprawy :D Ale marzę o takim kształcie :)
      Dzięki piękne :*

      Usuń
  11. Piękne:) Podcięcie zdecydowanie wyszło włoskom na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy :)

    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybko pewnie odrosna, teraz konce wygladaja na gestsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby były zdrowsze niż dotychczas :)

      Usuń
  14. Moje włosy muszą iść do fryzjera bo są baaaaaardzo zniszczone ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. miesiąc wcześniej wyglądały o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niż przed obcięciem? Tak moje włosy wyglądały zawsze po 4 dniach od mycia a miesiäc temu w aktualizacji byly po myciu:))

      Usuń
    2. kurde, mega się zmieniają przez te 4 dni!

      Usuń
    3. Włosy wysokoporowate maja to do siebie że szybko traca wode, plus dodajmy upały i tak wygladaja, dlatego obcielam:))

      Usuń
  16. Pięknie wyglądają Twoje włoski! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra decyzja - bez tego "ogona" wyglądają na o wiele gęstsze! Ja coraz poważniej walczę z wypadaniem i mam wrażenie że wypadają bardziej :P Może potrzeba im świętego spokoju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy świętego spokoju, moje wypadają gdy skalp swędzi a szukałam przyczyny nawet w jedzeniu :)) Dziękuje:* Nie wiem po co było tyle krzyku przed obcięciem:D

      Usuń
  18. Od razu lepiej po podcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ciesze się że im pomogłam :D

      Usuń
  19. takie świeże po 4 dniach od mycia :O
    lubię ten szampon Love2Mix i żel lniany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no niby świeże a już bym nie poszła nigdzie z rozpuszczonymi, przez te końce:)

      Usuń
  20. Gratuluję Ci podjęcia decyzji o podcięciu włosów :) Prezentują się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo jestem mega szczęśliwa:D

      Usuń
  21. Ale śliczne włosy <3 też muszę iść obciąć włosy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak ciężko się do tego zabrać :D Ale trzymam kciuki byś obcięła i była zadowolona:)))

      Usuń
  22. Cięcie było bardzo dobrą decyzją, włosy wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ciekawe czy będą teraz zdrowiej rosły :D

      Usuń
  23. Wizyty u fryzjera zawsze mnie przerażają :D Podcięcie ich to dobra decyzja. :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...