niedziela, 28 lipca 2013

ROZDANIE U LALLANE! Z okazji... tego że jesteście :*

Witajcie kochane :* Już dawno miałam zorganizować rozdanie, jednak godziny pracy skutecznie mi to uniemożliwiały, ponieważ nawet nie miałam kiedy zaopatrzyć się w nagrody. Od początku istnienia bloga jest Was tutaj 424, na facebooku jest Was 48 :* Licznik wybił 66905 wyświetleń i choć żadna z tych liczb nie jest okrągła ani jakaś specjalna, należą się Wam za to podziękowania, a szczególnie dla tych, którzy są tutaj już od dłuższego czasu oraz aktywnie biorą udział w działaniu bloga, ponieważ piszę go nie tylko dla siebie, ale i dla WAS. Dlatego moim skromnym lecz od serca upominkiem, chciałabym podziękować Wszystkim dotychczasowym i przyszłym obserwatorom.

A OTO NAGRODY:
- Batiste - Suchy szampon XXL volume
- Flos-Lek - Przeciwzmarszczkowy krem arnikowy
- BeBeauty - płyn micelarny
- Eveline Cosmetics - odżywka do paznokci 8w1 Total Repair
- Decubal - Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej
- Ziaja - oliwkowy balsam do ust
- Ziaja - Naturalne oliwkowe mleczko do demakijażu oczu i oczyszczania twarzy
- Sylveco - naturalny krem brzozowy z betuliną 
- Primark - miętowy lakier do paznokci
REGULAMIN:
1. Aby przystąpić do konkursu należy być publicznym obserwatorem bloga Lallane, polubić stronę Lallane Blogspot na Facebooku, oraz odpowiedzieć w komentarzy na blogu na krótkie pytanie konkursowe. 
2. Organizatorem konkursu jestem ja, nagrody są nowe oraz ufundowane przeze mnie.
3. Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie. Osoby które nie ukończyły 18 lat muszą mieć zgodę rodziców/opiekunów.
4. Czas trwania rozdania: od dziś (tj. 28.07.2013) do 29.08.2013 do godziny 00:00 
5. Każdy uczestnik na start otrzymuje3 punkty, dodatkowe punkty można zgarnąć za:
- Obserwowanie na Bloglovin (+1pkt)
- Dodanie informacji w pasku bocznym o konkursie (+1pkt)
- Udostępnienie wpisu na FB (+1pkt)
Także maksymalnie można otrzymać 5 punktów co zwiększy wygraną, lecz nie jest to wymagane przeze mnie.
6. Wysyłam TYLKO na terenie Polski.
7. Szablon zgłoszenia:
Obserwuje jako:
E-mail:
Na Facebooku lubię jako:  
Odpowiedź na pytanie konkursowe:
Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (Bloglovin/Udostępnienie na fb/informacja w pasku bocznym/notka) + Link do bloga / NIE

A PYTANIE KONKURSOWE BRZMI: Jaki produkt/kosmetyk aktualnie znajduje się na szczycie Twojej WishListy, czyli co chciałabyś teraz nabyć i dlaczego ?


Zapraszam do zabawy i życzę szczęścia :*

54 komentarze:

  1. Obserwuje jako: marta
    E-mail:marta-sobon@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Marta S.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Ze względu na panujące saharyjskie upały, które powodują, że z mojej twarzy spływa wszystko, co na nią nałożę, wymarzyłam sobie podkład w sprayu - podobno świetnie się trzymają i matują :)

    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK http://looklivelove.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/masobon

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkim powodzenia bo udane zbiory jeśli chodzi o rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: idalia88
    E-mail: allfaithislost5@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Isa Idalia K
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: - TANGLE TEEZER od prawie zawsze mam długie włosy i rozczesywanie ich często kończy się nerwami:P dodatkowo uwielbiają się samoistnie targać;/ mam nadzieje że ten produkt ułatwi mi walkę z włosami :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: zauroczona-kosmetykami
    E-mail: zauroczona.kosmetykami@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Justyna R.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej wishlisty jest produkt firmy Biore, który ma za zadanie pozbyć się czarnych osobników z buzi, których mam od groma. Niestety jest dostępny tylko w Bootsie, ale mam nadzieję, że za kilka tygodni będzie mój <3!!!
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Same must have'y :) Chętnie wezmę udział:)

    Obserwuje jako: bognyprogram
    E-mail: bodzia161@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Bogny Program
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Zestaw kwasów AHA. Na moją brzydką cerę wypróbowałam już chyba wszystko, teraz świerzbią mnie łapki na widok kwasów z Biocosmetics <3
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty :
    Bloglovin (Bogna)
    Informacja w pasku bocznym (bognyprogram.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętajcie o udostępnieniu wpisu na facebooku:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: Maria Ratajczak
    E-mail: maria_r@poczta.onet.pl
    Na Facebooku lubię jako: Maria Ratajczak
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moje marzenie to suchy olejek ze złotymi drobinkami Huile Prodigieuse marki Nuxe. Kiedy jak nie teraz - w środku lata prezentować delikatnie opalone ciło?;) Tym bardziej chętnie robiłabym to z tym olejkiem... Pielęgnacja + piękny połysk - dla mnie idealnie na ten czas!:)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako:Brunia a
    E-mail:karo8412@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Bruniastyle
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Z powodu pięknego upalnego lata jakie mamy moje włosy ulegają szybkiemu przetłuszczeniu i bardzo przydał by się suchy szampon by nie musieć cały czas myć głowy.Moim wishList jest Batiste:)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty :
    Bloglovin :Modny STYL
    Informacja w pasku bocznym : bruniastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: Merry Rossa
    e-mail: rossmerrypl@gmail.com
    Na facebooku lubię jako: Lookreacja Pi
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na pierwszym miejscu mojej wish listy jest olejek na porost włosów Khadi. Po wizycie u fryzjera i utracie ponad 10 cm! włosów (chciałam tylko trochę podciąć) marzę o jak najszybszym powrocie do dawnej długości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: VanillaSky
    E-mail:vanillasky0306@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: nie lubię na fb
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK : dodałam na bloglovin(http://www.bloglovin.com/vanillasky91) i link do bloga z info o rozdaniu na moim blogu po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odpowiedź na konkursowe pytanie jeszcze :D : na szczycie mojej wishlisty zanjduje sie kosmetyk, który ujarzmilby w koncu moje zniszczone i puszące sie wlosy- ale czy taki istnieje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako: kasia93
    E-mail: kasia93@interia.eu
    Na Facebooku lubię jako: Katarzyna Oliwia Jakubek
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Revitalash - od dawna jest na mojej wish liście. Moje rzęsy są po prostu okropne - proste i krótkie. Może Revitalash by im pomógł?
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: Justys
    E-mail: justyka1234@onet.pl
    Na Facebooku lubię jako: Justyna Bielska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej WishListy znajdują się rajstopy w sprayu.Jest lato a jak wiadomo nogi są chyba najtrudniejszym miejscem aby je równomiernie opalić. Takie rajstopy nie tworzą plam tak jak po samoopalaczu i trzymają się do tej pory aż ich nie zmyjemy mydłem. To wprost wymarzony produkt dla moich słabo opalających się nóg.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK(Udostępnienie na fb/informacja w pasku bocznym)+ http://przyszlosc-zaczyna-sie-dzisiaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: :Prettybroooklyn
    E-mail: prettybroooklyn@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Agata Mikrut
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Pón co mam jeden cel: udać się do fryzjera i podciąć końcówki stopniując moje bardzo długie blond fale, a co do kosmetyku to jest to L`Biotica, Biovax Silk, Jedwab w płynie bo nie chce potem zaprzepaścić pracy fryzjera, który starał się aby na mojej głowie nie zastało ani jednej złamanej czy rozdwojonej końcówki. A jedwab to kosmetyk, tyle, że do włosów, a to też się liczy :3
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    - obserwuję na Bloglovin jako prettybroooklyn
    - udostępniłam na facebooku wpis o tutaj https://www.facebook.com/prettybroooklyn/posts/579714155414015

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: KwiatyLipy
    E-mail:ozga.aleks@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Aleksandra Ozga
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Nie mogłam się zdecydować, więc wybrałam dwa produkty (mam nadzieję, że to nie grozi dyskwalifikacja!) od dawna choruję na maskę Organique Anti-Age. Ten zapach, dla którego mogłabym nawet znieść paskudne działanie na włosy, ale nie będzie to konieczne, bo maska robi cuda. Już sam skład zachwyca! niestety, cena trochę zniechęca... Rękawica Kessa to drugie cacko, które mam na oku. Zakochałam się w relaksujących kąpielach, a ta rękawica idealnie się do nich nadaje. Marzy mi się mocny peeling całego ciała w gorącej kąpieli, a potem wtarcie w skórę podgrzanego olejku! Dlatego rękawica Kessa stoi na szczycie wishlisty.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (Bloglovin)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: deedee_1
    E-mail: marti8991@op.pl
    Na Facebooku lubię jako: Martyna R.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej wish listy znajduje się Tangle teezer. Chcę go mieć od dawna ale zawsze waham się przed wydaniem 50 zł na szczotkę. Myślę jednak, że tangle teezer pomógłby mi w rozczesywaniu moich skłonnych do plątania się, wysoko porowatych włosów.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK- Bloglovin, jako deedee1

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: Ciekawska Beti
    E-mail: blondbenita@onet.pl
    Na Facebooku lubię jako: Bernadetta Julia T
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Odżywka do paznokci! Jakakolwiek, byleby pomogła, bo dłonie to przecież wizytówka każdej kobiety, a mi czasem zdarza się np. obierać warzywa bez rękawiczek, a potem patrzę i ... masakra, dlatego odżywka to mój must have :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK

    Bloglovin: BetiBetiBeti
    Udostępniłam tu: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1402685753287819

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: Katarzyna Kate
    E-mail: panipieguska@interia.pl
    Na Facebooku lubię jako: Katarzyna Kate
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Balsam opalizujący z Dove, mam jasną karnację, więc nie powinnam zbyt intensywnie się opalać, ale z drugiej strony nie chcę też innych straszyć moją bladością :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Udostępnione na FB: https://www.facebook.com/katarzyna.kate.9699/posts/1405145979704964
    Bloglovin: Katarzyna Kate

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: anetine
    E-mail: anette_93@interia.pl
    Na Facebooku lubię jako: nie lubię na FB
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Paletka Urban Decay Naked 2, ponieważ kocham makijaż, a w mojej kosmetyczce brakuje takich klasycznych i trwałych cieni.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty: TAK (informacja w pasku bocznym): http://anetine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako: sarinacosmetics
    E-mail: ewelina87tt@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Ewelina T.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: ARGILE PROVENCE Szampon do jasnych włosów Bio, bardzo chciałbym go wypróbować, bo czytałam pozytywne opinie, ale nie mogę go nigdzie dorwać, bo wszedzie w sklepach internetowych braki w magazynach :(
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK baner - http://sarinacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako: axi_1099
    E-mail: alex_1000@interia.pl
    Na Facebooku lubię jako: Ola G.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Vita Shake Pack Cranberry- Lioele - ponoć maseczka działa świetnie! Wybiela przebarwienia i wygładza skórę, a z tym obecnie mam największe problemy (ach te czerwone plamy po wypryskach...) :/
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK Bloglovin- jako axi_1099
    Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/ola.gutral/posts/602799229771455
    Informacja w pasku bocznym: http://kres-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: Sassy
    E-mail: karolina5k@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako: Karolina K.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: lakier opi
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK banner na pasku bocznym lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Camille
    E-mail: camillebeauty123@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Kamila K.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Zdecydowanie żel i balsam do ciała firmy Balea, ponieważ wiele pozytywów o nich czytałam i o ich pięknych zapachach :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK, informacja w pasku bocznym, camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako: Ewa Ewa
    E-mail: ewa_sn@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako: Ewa Ś.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Ja to bym chciała taki olejek kaminomoto osławiony przez Azjatycki Cukier :) Włosy po tym mega rosną, a ja je teraz intensywnie zapuszczam :D
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK Bloglovin: kociaczek96

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: Paubia
    E-mail: paubiana@gamil.com
    Na Facebooku lubię jako: Kobiecy Kącik
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wreszcie wypróbować prawdziwy azjatycki BB, bo po wypróbowaniu tych drogeryjnych w ogóle nie przypadły mi do gustu, więc pora by zobaczyć jak prawdziwy BB działa.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK blogvin - Paubia

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako: Badylek
    E-mail: badylek94@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Ula Gałązka
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Mój aktualny must have to maska drożdżowa Babci Agafii ze względu na nadmierne wypadanie włosów.

    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty: TAK
    Bloglovin: Badylek
    Informacja w pasku bocznym: http://nie-trzeba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: kwiatowa isaura
    E-mail: zochazocha64@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Zofia Zocha
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Szampon z odżywką 2 w 1 z Timotei - oprócz tego, że zawiera zero parabenów i ma ekologiczne opakowanie, słyszałam, że ma piękny, kokosowy zapach (mój ulubiony) a włosy są po nim lśniące i odżywione. Chcę go!
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Bloglovin jako AgrafkaAgrafka
    Udostępnienie na fb/ https://www.facebook.com/zofia.zocha.1/posts/1410398975847058

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: vesp007er (vesper lizbark)
    E-mail: karola_b@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako: Amelia Ja
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Obecnie najbardziej marzy mi się Chanel, Poudre Cristalline (Transparentny puder sypki), gdyż moja cera potrzebuje zmatowienia, a od zawsze stawiam na naturalność. Chcę Go mieć, bo tylko z nim nie wyglądając jak "tapeciara" uzyskam pożądany efekt :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (Bloglovin: AmeliaJA /Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1391798537714398 /informacja w pasku bocznym: http://osobliwe.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: fightthedull
    E-mail:fightthedull@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Dorota Strzelecka
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym sobie sprawić marokańską maskę do włosów. Podobno działa cuda, a moje są przesuszone mimo olejowania od szamponu garnier neril, który dzielnie stosuję w celu przyspieszenia wzrostu włosów.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK bloglovin oraz udostępnienie na FB

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako: Klaudia kowalczyk
    E-mail: okietyw0@op.pl
    Na Facebooku lubię jako: Klaudia Kowalczyk
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Z chęcią sprawiłabym sobie odżywkę do paznkci. Moje paznokcie sa strasznie słabe i rozdwajają się, więc myślę, że taki produkty byłby najlepszy by im pomóc.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (Bloglovin/Udostępnienie na fb/informacja w pasku bocznym/notka) + Link do bloga http://apetycznykasek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako: bloodydragon
    E-mail: itsalllie@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Klaudia Gawor
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Tangle Teezer ponieważ jestem ciekawa czy te wszystkie pochlebne opinie są prawdziwe
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK informacja w pasku bocznym + bloody-dragon-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako: Justyna K
    E-mail: sonriente91@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Justyna Ka..
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim największym kosmetycznym marzeniem jest odżywka do rzęs Revitalash, czytałam dużo opinii i zdjęc przed i po, efekty są super :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK , informacja w pasku bocznym dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako: Pani TruSkaWka
    E-mail: fankatruskawek@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Weronika Sęk.....
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Marzy mi się od jakiegoś czasu AQUA BROW. Każdy poleca, ale za tani też nie jest. :(
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako:włosy caroline
    E-mail: kosmetykicaroline@gmail.com
    Na fb:włosy caroline
    Odp.:moim marzeniem są kosmetyki z the body shop do włosów
    Chcę zdobyć dodatkowe punkty:TAK
    bloglovin/udostępnienie na facebooku,informacja na pasku bocznym/notka/
    mój blog: http://wlosycaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako: makapaka
    E-mail:extremalna@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: W drodze do włosowego ideału ;-)
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Aktualnie najbardziej marzy mi się maska Organique anti- age. Jeszcze nie natrafiłam na negatywną opinię. Każdy wręcz ją wychwala :-) Chciałabym, aby i moje włosy doznały jej dobroci :-D
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Bloglovin : obserwuję jako makapaka
    Uinformacja w pasku bocznym: makapakaej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako: Karina M
    E-mail: karinam6@interia.pl
    Na Facebooku lubię jako: Karina M.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Na szczycie mojej wish listy jest mydło Alepp 40%. Koniecznie muszę je wypróbować w końcu, ponieważ słyszała dużo pozytywnych opinii na jego temat. Po drugie jest ponoć idealne do cery tłustej i trądzikowej, czyli takiej jaka mam ja. Wiążę duże nadzieję z tym mydłem :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    bloglovin jako: http://www.bloglovin.com/karinam6
    udostępnienie na fb jako: Karina M.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej ;-)

    Obserwuje jako: kubekczekolady
    E-mail: phideaux18@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Klaudia F.

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Cały czas moja głowa napełniona jest rosyjskimi kosmetykami. Mimo że zrobiłam jakiś czas temu małe rosyjskie zamówienie, mało mi! ;) Chciałabym np. Maskę wzmacniającą i stymulującą wzrost włosów NATURA SIBERICA - SAUNA & SPA - kosztuje ok. 50 zł, więc wątpię, żebym sobie na nią kiedyś pozwoliła ..

    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (Bloglovin/Udostępnienie na fb/informacja w pasku bocznym/) + Link do bloga Tak, wszystkie punkty ;)
    https://www.facebook.com/klaudia.faron.1
    na bloglovin jako naratunekwlosom
    http://naratunekwlosom.blogspot.com/ zdjęcie na pasku bocznym

    Tak bym chciała ten brzozowy kremik Sylveco, że wszystkie punkty spełniłam :DD

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    E-mail:goralka18@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako:zakochana w kolorkach
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:ostatnio podcięłam włosy,możesz zauważyć tę zmianę u mnie na blogu:) i w związku z tym zaczęłam świadomą przygodę z włosomaniactwem.Marzy mi się więc wcierka jantar,ponieważ chcę jak najszybciej mieć włoski po pupę:)co prawda nie brakuje mi baaardzo dużo,ale skoro można przyspieszyć wzrost to czemu nie?:)
    Chcę zgarnąc dodatkowe punkty(Bloglovin/udostępnienie na fb/informacja w pasku bocznym/)+Link do bloga.Wszystkie punkty spełnione;)

    Bloglovin:zakochana w kolorkach
    Pasek boczny:http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/
    Udostępnienie:https://www.facebook.com/zakochanaw.kolorkach/posts/1411783732376787

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako: Kasia M
    E-mail: kasiulka45@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Kasia Michalik
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: najbardziej chciałabym nabyć biowax i olejek arganowy, który podobno pomaga na małe zmarszczki :D
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK baner - www.kasiuulkowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako: Jaga Janko
    E-mail: no.i.gicio@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: No i git
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Na szczycie mojej WishListy jest peeling do ciała Collistar - Thermoactive Talasso-Scrub. Marzę o nim i mam nadzieję, że w końcu go sobie kupię. Mam totalnego bzika na punkcie różnego rodzaju peelingów, a ten po prostu działa na mnie jak magnes ;)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/pages/No-i-git/158325677688916
    Informacja w pasku bocznym: http://noigit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako:axlfanka
    E-mail:mbuniak@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Marta B.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej zakupowej listy jest aktualnie olejek na porost Khadi, aby jak najszybciej włosy odrosły mi po bardzo nieudanym ścięciu:(
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (
    Bloglovin
    Udostępnienie na fb https://www.facebook.com/marta.buniak?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje jako: Agnieszka Wer..aka
    E-mail: coraz-mniej@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako: Agnieszka Wer..aka
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Szczerze? Aktualnie moja Wishlista nie ma produktów, które MUSZĘ mieć. Akurat ostatnio kupiłam szampon Volume Yves Rocher i póki co mam spokój. Chociaż wiem że to się niedługo zmieni i na pewno będzie coś co będę musiała mieć. Mogę powiedzieć co było moje Must have: Jantar, Tangle Teezer, Khadi Amla (przyszedł dzisiaj <3), olej kokosowy, NAil Tek i serum na porost włosów Babuszki. Wszystko niedawno do mnie przyszło więc czuję się "pełna kosmetycznie". :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK :
    (Bloglovin: coraz mniej/U
    dostępnienie na fb https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=372599639534004&id=276561319137837)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako: Goodtotry
    E-mail: goodtotry.ann@gmail.com
    Na Facebooku lubię jako: Goodtotry
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na górze mojej osobistej piramidy Maslowa, prywatnej wishlisty tkwiącej w mojej głowie znajduje się masło do ciała Brazilian Nut od The Body Shop. Kiedy tylko znajduję się w pobliżu sklepu, zawsze wbiegam je powąchać. Odurza mnie jego absolutnie genialny zapach i chciałabym w końcu móc sobie pozwolić na jego zakup:) To mój kosmetyczny kochanek, z którym zdradzam wszystkie moje kosmetyki myślami!
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Bloglovin: goodtotry
    Udostępnienie na fb:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233903676762961&id=176356239184372
    Informacja w pasku bocznym: http://goodtotry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako:imponderabilia
    E-mail:zanka88@onet.eu
    Na Facebooku lubię jako: Żaneta Bielecka
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    bloglovin: marissia56
    udostępnienie: https://www.facebook.com/zaneta.bi.1/posts/297237183750077

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuje jako:Emi Włodarczyk
    E-mail:emiwlodarczyk@wp.pl
    Na Facebooku lubię jako: Emi Wlodarczyk
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moja Wishlista to produkt do włosów- odżywka do włosów i skóry głowy Jantar. Kiedyś dostałam go w prezencie od kuzynki i po zastosowaniu jest rewelacyjny.Nie obciąża, nie przetłuszcza, nie przesusza włosów. Mogłam go używać na włosy tuż po umyciu, i nijak nie wpływał to na kształt i jakość mojej fryzury. Generalnie, nie nastręcza problemów. Miło jest mieć świadomość, że dba się o swoje włosy.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK (Bloglovin/Udostępnienie na fb/informacja w pasku bocznym/notka) + Link do bloga ( link FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001527086047

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: Magda R
    E-mail: madzia_stg@op.pl
    Na Facebooku lubię jako: Magda R.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej wishlisty znajduje sie lakier Sally Hansen Fuzzy Coat. Zakochałam sie w tych lakierach od pierwszego wejrzenia. Na razie sie wstrzymuje bo cena nie jest zbyt niska ale podejrzewam że i tak niedługo sie skusze :)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Bloglovin- madzia21
    informacja w pasku bocznym- http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Anita B.
    E-mail: anita.barbara@onet.pl
    Na FB lubię jako Anita Barbara
    Odpowiedź konkursowa: Marzy mi się rytuał Hamman w mojej łazience, czyli zestaw rękawicy Kessa z czarnym mydłem i olejkiem arganowym. Im bardziej jesiennie, tym bardziej tym bardziej mi się marzy. Mam wrażenie, że to będzie lek na całe zło:)jesienne smutki i nostalgie:).W dodatku to gładkie ciało,o którym piszą blogerki, muszę je poczuć:)
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty: TAK
    Udostępnienie konkursu na FB:https://www.facebook.com/anita.barbara.37

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako minthema
    e-mail: maajonez@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako: Maja J.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej wishlisty od paru dobrych lat, a dokładniej od końca gimnazjum kiedy moja cera zaczęła płatać mi różne figle jest cudowny krem do twarzy który były jednocześnie fantastyczną emulsją matującą oraz nawilżającą, ściągającą pory i leczącą wszelakie wypryski oraz zapobiegająca powstawaniu nowych zaskórników, łagodzącą różne zaczerwienienia i kojącą cerę wyrównując jej koloryt, mającą właściwości przeciwzmarszczkowe i wygładzające obecne już bruzdy o naturalnym składzie z wysokimi filtrami przeciwsłonecznymi, który oczywiście był ogólnodostępny w niskiej cenie. Kto wie, może kiedyś doczekamy się takiego cud-kosmetyku ;)

    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK
    Bloglovin: minthema
    Informacja w pasku bocznym, Link do bloga: http://waniliowybiszkopt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuje jako:zabcia72
    E-mail:zabcia72@o2.pl
    Na Facebooku lubię jako: Sylwia.Włodarska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Oliwkowy balsam do ciała - który doskonale się wchłania się i zapobiega wysuszeniu skóry.
    Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK Udostępnienie na fb:https://www.facebook.com/profile.php?id=100000610177038
    nloga nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako: Zyskowa
    E-mail: zyskowa@buziaczek.pl
    Na Facebooku lubię jako: Agnieszka Z.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na szczycie mojej chciejlisty jest obecnie aktywne serum na porost włosów. Jakiś czas temu uległam modzie na wygolony bok, czego właściwie nie żałuję, bo fajnie było spróbować czegoś nowego, jednak teraz chciałabym już wrócić do klasycznej prostej fryzury i zapuszczam włosy, myślę, że takie serum mogłoby przyspieszyć ten proces.

    OdpowiedzUsuń
  51. Chcę zgarnąć dodatkowe punkty : TAK Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  52. Odpowiedzi
    1. o 12:00 zabieram się za liczenie głosów i dziś wieczorem lub jutro rano ogłoszę wyniki :)

      Usuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...