niedziela, 14 lipca 2013

Rimmel Apocalips Lip Lacquer (Lakier do ust) - Kolor Phenomenon (Nr 100)

Witajcie ślicznoty :) Dziś o jednym z moich ulubionych kolorowych produktów. Jest to Rimmel Apocalips Lip Lacquer w kolorze Phenomenon (nr 100). Zakochałam się w nim po obejrzeniu filmiku Anioła na resorach (którą uwielbiam ;)) w którym miała go na ustach. Od razu poleciałam do Rossmanna tym bardziej, że jeszcze wtedy trwała promocja -40%. Nie pamiętam ile za niego dałam, ale ok. 20zł. Po ok. 2 miesiącach użytkowania wyrobiłam sobie o nim zdanie, które na początku nie było pochlebne. Kolor Phenomenon jest najmniej trwały z całej kolekcji Lakierów do ust Rimmela, przeczytałam też wiele opinii na jego temat i dużo z nich nie było pozytywnych. 
Po 1 użyciu włożyłam go do półki i postanowiłam nie wyciągać ponieważ to co zobaczyłam w lustrze było tragedią (aż żałuje, że nie zrobiłam wtedy zdjęcia). Przyznaję, że moje usta same w sobie również nie wyglądały najlepiej, ale po nałożeniu innych błyszczyków prezentowały się dobrze. Wtedy też zaczęłam dbać o moje usta bardziej niż wcześniej <NOTKA>. Teraz usta są w lepszym stanie, również "lakier" do ust Rimmel'a o niebo lepiej wygląda.

Jak już wspomniałam trwałość nie jest najlepsza, trzyma się ok. godzinę. Jak na "lakier" to nie jest najlepszy wynik, ale wiem że ciemniejsze kolory trzymają się dużo lepiej. Nie mam również problemu ze schodzeniem błyszczyka. U mnie schodzi równomiernie, nie podkreśla suchych skórek (bo ich nie mam:D). Kolor baardzo mi pasuje, Rimmel odwalił kawał dobrej roboty, do tej pory znalazłam może jedną pomadkę która odpowiadała mi kolorem (Celia), a w Rimmelu znajdujemy kolor Nude z nutką brzoskwini, bardzo mi się to podoba :)
Opakowanie również przypadło mi do gustu:

Pędzelek z "dziurką" ułatwia aplikację, równomiernie rozprowadza produkt:

Jest bardzo wydajny, jest go 5,5ml w opakowaniu.
Mimo tego, że jest wiele złych opinii na jego temat (może i dobrze - nie wykupią mi wszystkiego :p) Rimmel ApocaLips w kolorze Phenomenon jest,  i długo będzie moim ulubieńcem.
A jakie jest Wasze zdanie na temat Apocalips'ów :) ??

<KLIK> ZAPRASZAM NA FACEBOOKA :)! <KLIK>

40 komentarzy:

  1. ciągle zastanawiam się nad jego kupnem :P Tylko chyba skusiłabym się na Nova :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam dobre opinie na jej temat :) Gdyby mi pasowało to też bym kupiła :D

      Usuń
  2. mam odcień Stellar i go uwielbiam <3 dokładnie takiego koloru zawsze szukałam :) z moją wersją nie ma żadnych problemów - usta wyglądają ładnie i długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak mówiłam, ciemniejszym kolorkom nie można nic zarzucić :D

      Usuń
  3. Kolorek piękny, ale skoro podkreśla suche skórki t najpierw muszę zadbać bardziej o usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne słowa :) zamiast mówić "to nie dla mnie" w końcu usłyszałam, że trzeba coś z tym fantem zrobić :)

      Usuń
  4. wow, świetny kolor :) muszę się za nim rozjerzec, ta cena 20 zł to w tej promocji -40%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i niestety nie wiem po ile jest normalnie :)

      Usuń
  5. Kolor bardzo mi się podoba.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie kupiłam go jak było -40 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze będzie jakaś okazja :))

      Usuń
  7. Jakoś nie mogłam się do niego przemóc i nie kupiłam go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdemu bedzie odpowiadał:))

      Usuń
  8. Niestety nie kupiłam go, ale kolor prezentuje sie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ten błyszczyk, ale w odcieniu solstice. Kiedyś na pewno go kupię :) W ogóle masz super kolor włosów nie mogę się napatrzeć wprost na 1 zdjęcie *.* Poza tym czyżby nowy wygląd bloga? Bo nagłówek chyba był inny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj na jakieś promocje :D

      Usuń
    2. OOO zauważyłaś, jaka kochana :D A zmieniłam bo szybko się nudzę :D Szukam czegoś co by do mnie pasowało i mogło by zostać na dłużej ale nie mogę jakoś trafić :P
      I dziękuje za komplement :) To mój naturalny :)

      Usuń
  10. U mnie dziś też pojawiła się recenzja Apocalips :P Co za wyczucie czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy takie samo myślenie, bo w końcu obie ze śląska jesteśmy :D

      Usuń
  11. ja się nie zgadzam ze złymi bo kolor ma przepiękny i go lubię ♥ dla mnie pomadka na 4+

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna zmiana bloga i dodatkowo kolorek lakieru Apocalips świetny! :) bardzo subtelny i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za to że dostrzegłaś :)))

      Usuń
  13. ja ciągle używam Celii nude, ale może pora to zmienić... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam jak coś jest dobre to nie zawsze warto :D ja kupiłam ostatnio celię ale nr 500 coś a nie 600 i mi sie nie podoba bo ma drobinki :(

      Usuń
  14. Jeszcze się do niego nie dokopałam :) Jestem ciekawa tych ciemniejszych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba pewno Ci się uda, spróbuj nie pożałujesz:)

      Usuń
  15. pasuje Ci taki odcień ust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie wygląda pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie ten odcień jest zbyt nienaturalny, ale inne wciąż mnie kuszą - najbardziej Stellar i Nova.

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...