niedziela, 7 lipca 2013

Jak dbam o swoje usta.

Hej Wam :* Dziś krótki post o pielęgnacji moich ust :) Postanowiłam trochę bardziej o nie zadbać, aby pozbyć się suchych skórek. Od dłuższego już czasu regularnie robię peeling, co wieczór smaruję usta pomadką oraz maścią z wit. A. Wygląda to tak:
Co ok. tydzień robię peeling ust miodem z cukrem:

Codziennie wieczorem smaruje GRUBĄ warstwę pomadki:


Moją ulubioną pomadką jest ta z SYLVECO, świetnie nawilża usta i już po jednym pociągnięciu czuć, że jest na ustach. Przykładowo przy tej z Isany, muszę dłużej nakładać by mieć na ustach tyle produktu ile chcę. Maść z wit. A jest niezastąpiona na wszelkie dolegliwości. Czy to spierzchnięte usta czy objawy "zimy" w kącikach ust. Świetnie działa i przede wszystkim szybko i skutecznie :) Myślę, że warto zaopatrzyć się w taką maść szczególnie, że kosztuje ok. 3 zł. Niedługo pojawi się także notka do czego jeszcze używam wit. A, bo ma baardzo wiele zastosowań.

Rano gdy czuje, że usta jeszcze nie są idealnie gładkie miękką szczoteczką robię krótki masaż ust. Taka pielęgnacja zapewnia mi ładny wygląd ust i brak suchych skórek.

+ Kolejny bonusik "Hair of the day" :D z wczorajszego koncertu Urszuli i Golców w Jastrzębiu, wybawiłam się jak nigdy, haha :) 


A Wy jak często pielęgnujecie swoje usta ? Czego jeszcze używacie do pielęgnacji ?
JESZCZE JEDNA OSOBA I BĘDZIE WAS 30 NA FB :* <KLIK>

17 komentarzy:

  1. ja też używam maści z wit A , i mam zamiar napisać o niej więcej na blogu ;)) ja mam kupioną szczoteczkę do zębów , której używam do czyszczenia twarzy no i ust .;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, o tej maści trzeba pisać bo jest.. do wszystkiego :D ale nie do niczego! Też mam "specjalną" szczoteczkę do ust :D

      Usuń
  2. maść z witaminą A jest tez dobra na zrogowaciały naskórek na piętach- raz na jakiś czas nakładam grubą warstwę na stopy+skarpety na noc :)

    usta masz fenomenalnie piękne !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również super pomysł który próbowałam :)

      Usuń
    2. A i dziękuje BAARDZO za tak miły komplement :)))

      Usuń
  3. Ja używam codziennie na noc maści z witaminą A i na tym moja pielęgnacja ust się kończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że są codziennie nawilżane :) Widocznie im to wystarcza :D

      Usuń
  4. nie ma za co dziękować bo to szczera prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukrowe peelingi rzeczywiscie sa najlepsze : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cukrowy peeling :). Prosty i tani a do tego świetnie działa :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam maści oliwkowej z Ziaji oraz wazeliny kosmetycznej, takie peeling też robię ;) ps. masz prześliczne usta ;)

    A włosy piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj muszę zakupić maść, bo jeszcze jej nie posiadam :< Kurcze, tak strasznie motywujesz mnie do jeszcze większego dbania o siebie, dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO miło mi to słyszeć:))) Trzeba się motywować:)

      Usuń
  9. Jak przygotowujesz peeling z miodu i cukru? Naprawdę jestem ciekawa, bo sama szukam sposobu na suche usta. Nawet wychwalany przez wszystkie blogerki carmex na mnie nie działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zagłębienia w ręce wlewam łyżeczkę miodu i łyżeczkę curu mieszam palcem i nakładam na usta :)) Carmex też na mnie nie działa ale słyszałam że Blistex jest cudowny !:)

      Usuń
  10. dziś własnie robiłam sobie 'peeling' cukrowy ;-) czasem zdarzy mi się posmarować usta miodem.. na noc również nakładam balsam do ust. Cenię sobie Carmex, Isanę oraz balsamy do ust Lovely Aloes i Mentol (choć czaję się również na inne smaki).

    OdpowiedzUsuń
  11. Maść z witaminą A to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...