środa, 10 lipca 2013

Cała prawda o gęstości moich włosów. + STOP wypadaniu włosów.

Moje włosy mimo tego, że wyglądają na gęste - wcale nie są. Od kiedy wypadają nie zmieniły objętości, a nawet ostatnio wydaje mi się że trochę ich przybyło dzięki placencie <KLIK>, ale widać choćby na końcach, że są dużo rzadsze.

Tak prezentuje się kucyk z boku:


Grubość kucyka pod gumką: 8-9cm:

Grubość kucyka w połowie: 5cm
Możecie wyobrazić sobie co jest przy końcach..

Chciałabym aby w połowie gęstość była taka sama jak przy nasadzie, bo mimo że włosów mam nawet sporo, wyglądają tak, jak bym była posiadaczką bardzo cienkich włosów. Pozbyłam się zakoli, więc to wyzwanie na pewno jest realne! Od dwóch dni włosy w ogóle mi nie wypadają, co mnie bardzo cieszy. Mam wiele pomysłów na to jak powstrzymać wypadanie i zrobię wszystko, aby ograniczyć je do zera. Mam pewne plany które z czasem może ulegną zmianie, pewne jest to, że w Sierpniu będę używała produktów z I części walki o włosy u Eve.

Aktualnie używam: Sboradin Forte w ampułkach, Calcium Pantothenicum oraz macerat z Saw Palmetto.

A jak gęste są Wasze włosy ? Czy od początku włosomaniactwa zmieniły swoją objętość? Do jakiej grubości kucyka dążycie ?

<KLIK> Zapraszam na stronę na Facebooku, znajdziecie tam dużo aktualności :) <KLIK>

54 komentarze:

  1. Moje włosy z natury są grube i dość gęste. Jak mierzyłam grubość kucyka parę miesięcy temu to wyszło mi bodajże 10cm. Muszę jutro z ciekawości ponownie zrobić pomiary :D Aczkolwiek na zagęszczeniu włosów mi nie zależy chociaż chciałabym pozbyć się zakoli, ale u mnie to chyba bardziej genetyczne więc pewnie całkiem się ich nie pozbędę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmierz, Twoje wyglądają na conajmniej 11 :D Geny są nam przypisane ale można je zmieniać :) Nie ma co sobie tłumaczyć że cała rodzina ma zakola - mają bo nic z tym nie robią :) Jak się czegoś chce to się uda :*

      Usuń
  2. Muszę się skusić na ampułki Seboradin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam wyrobionego zdania ale myślę że będzie baardzo pozytywne :D

      Usuń
  3. oo nigdy tak nie mierzyłam włosów! Muszę to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) Spróbuj i się przyjdź pochwalić:D

      Usuń
  4. Aż z ciekawości zmierzę - nigdy wcześniej tego nie robiłam :) jedynie sama długość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów długości nie umiem zmierzyć.. Zawsze wychodzi mi inaczej.. Zmierz :) Zobaczymy ile wyjdzie :D

      Usuń
  5. Bardzo ładne włosy i taki długi kucyk :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no kucyk już fajnie sobie wygląda :) Dziękuje :**

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakie są ale jak słysze 11-12 to mi głupio :PP

      Usuń
    2. Ja mam 7 i się cieszę, bo było 5 :) Co dla jednych jest sufitem, dla drugich podłogą, jak pisarka pisała :)

      Usuń
    3. Zofia nalkowska "granica" z tego co pamiętam ;)

      Usuń
  7. Twoje sa wycieniowane nie? To raczej byłby główny powód różnicy w obwodzie:P A prezentują się przepięknie <3 Błyszczące jak nie wiem co *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są :) Ale były 2 lata temu cieniowane, i dalej z tego schodzę :(

      Usuń
  8. Dużo osób mówi mi, ze mam gęste włosy, ale po zmierzeniu wcale takie nie są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mierzyłam jeszcze objętości :D
    Wydaje mi się, że trochę zgęstniały od początku włosomaniactwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie zmierzyłaś na początku włosomaniactwa i teraz ale jak czujesz że są gęstsze to na pewno tak jest :D

      Usuń
  10. mi zmniejszyły się z 8 cm obwodu do 5 cm.... trochę przez wypadanie a trochę przez to, że zmieniły się na niskoporowate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO to z dwojga złego wolałabym mieć niskoporowate :)) Jak ty to zrobiłaś?!:))))

      Usuń
    2. Sama nie wiem jakim cudem to sie stalo!tak jakby wygladzily sie i przez to sa ciensze i mimo ze wygladaja zdrowo to jest ich ociupinka w kucyku:(

      Usuń
    3. Ale super moje te co rosną nowe są niskoporowate a te stare OD POŁOWY wysoko :D Więc się ciesze tymi u góry może kiedyś w całości będą takie :D PS. Ty nie miałaś przypadkiem bloga ?:>

      Usuń
    4. jak myję to czuję ze te nowe odrośnięte są jeszcze gładsze od starych farbowanych,ale mimo to są cieniutkie:/ tak miałam bloga,ale po załamaniu się stanem moich włosów zaprzestałam pisania,bo nie miałam o czym pisać, włosy mimo kozieradki wypadały, pomimo niefarbowania i picia skrzypokrzywy:( teraz przynajmniej opanowałam wypadanie- pewnie hormony- ale nie mam czasu wrócić na bloga bo mam ogrom pracy z organizacją mojego ślubu i wesela:)

      Usuń
    5. aaaa :) powodzenia w przygotowaniach i na nowej drodze życia :***

      Usuń
  11. Nie mam gęstych, ale rośnie mi dużo baby hair, więc może dorobie się bujnej czupryny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO babyhair w przyszłości będą pięknymi kłaczkami :)

      Usuń
  12. na razie nie mogę tak zmierzyć włosków, a szkoda ;) za krótkie są. ale też walczę o nie między innymi CP :)
    masz piękne włoski *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* Ja też wcinam CP :D

      Usuń
  13. Moje włosy tuninguję objętoscią - fale to najlepszy przyjaciel ;) Mój kucyk ma ok 7cm tuż za gumką, więc słabo, ale ważne, że dbam o to co mam i "tuszuję" niedoskonałości stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja fale są świetne, szkoda że nie mam ani nie umiem ich robić :(

      Usuń
  14. kurcze,nie mierzyłam jeszcze objętości..
    ale teraz mam o wiele mniej włosów,po urodzeniu synka wypadały mi dosłownie garściami.. już jest lepiej,bo praktycznie przestały wypadac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też wypadają garściami z niewyjaśnionego powodu :( Ale walczę i nie przestane !

      Usuń
  15. Moje gestnialy, gestanialy i nagle poszlo -1,5 cm. Wczoraj robilam zdjecia i sie podlamalam bo mam z tylu glowy pod wlosami dziure(wstawilam na bloga). Wracam do pijawek!
    A wlosy masz geste. Nie roznia sie wiele od moich ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe porównajmy końcówki to się pośmiejemy :D
      Ja zaczne z pijawkami to będe najszczęśliwsza, i jeszcze kupię ten żel na podrażnioną skórę głowy BO PRZEZ TO MI WYPADA NAJWIĘCEJ WŁOSÓW :)

      Usuń
    2. Bo Ty masz cieniowane wlosy a ja rowne. Tak wygladaja na gestsze. Sprawdza sie to tez podczas wypadania, na cieniowanych szybciej bylo widac skutki utraty wlosow.

      Usuń
    3. Ja ciągle marze o prostych bez cieniowania.. takie cieniowanie jak ja miałam (od czubka głowy, chyba połowa włosów) to największa głupota..:(

      Usuń
    4. U mnie sie tez to nie sprawdza. Wlosy wygladaja na rzadsze, wyginaja sie. Nigdy wiecej ;).

      Usuń
    5. Dokładnie NIGDY WIĘCEJ :D a jak ciężko zejść z tego paskudztwa...

      Usuń
  16. A i masz piekny kolor wlosow *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje, kolor akurat mi się podoba (naturalny) i przypominają mi się słowa wszystkich wokół "nawet nie próbuj farbować włosów" - Teraz to doceniam :)

      Usuń
    2. Dobra porada. Tez mialam kiedys taki bardzo ciemny kolor wlosow i po rozjasnieniu do blondu odrastaja jasniejsze ;)

      Usuń
  17. ja mam 11 cm :) ale mam tak samo jak Ty że wyglądają jak cienkie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje nie wyglądają na cienkie kochana :):)

      Usuń
  18. nie marudź, nie jest najgorzej. Mój obwód kucyka to niecałe 6 cm;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe. Miejmy nadzieję że pomoże. Życzę wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. moje włosy też takie są - im niżej, tym rzadsze, ale to niestety pozostałości po nadmiernym wypadaniu ok. 2 lata temu :( u góry odzyskują gęstość, mam nadzieję, że i na dole będą kiedyś normalne :p całe szczęście się kręcą, więc nie rzuca się to tak w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  21. No widzisz mamy to samo.. tylko moje są proste i wszystko widać..:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :) Ja mam 8-8,5 cm, zmotywowałaś mnie do zmierzenia kucyka :) Kurde myślałam, że będzie gorzej, bo ciągle moja mama mi powtarza, że mam cienkie włosy... Ale chyba nie jest tak źle myślałam, że będzie z 4 cm!! Chyba jestem zbyt samokrytyczna.... no cóż po prostu obsesja na punkcie włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...