poniedziałek, 1 lipca 2013

Aktualizacja włosowa - Lipiec

Hej kochane! :*
Dziś nastał ten dzień, kiedy to po 10(!)  miesiącach wracam z aktualizacją włosów. Przez ten okres zapomniałam o włosach i skupiłam się na innych rzeczach, teraz postanowiłam znów ostro się za nie wziąć ;)
Ostatnie zdjęcie jakie tu zamieściłam było we wrześniu tamtego roku. Przez ten dość długi okres czasu dużo je podcinałam, ale troszkę urosły. Można powiedzieć, że zaczynam od nowa. Tak prezentowały się podczas ostatniej aktualności i dziś:

+Bonusik z wczoraj:

Znów o nie dbam, w najbliższym czasie napiszę czego aktualnie używam.
Jak na wysokoporowate włosy, myślę, że całkiem nieźle się trzymają. 

A jak się mają wasze włoski :* ?
PS. JUTRO MAM URODZINKI :) Może sprawicie mi miłą niespodziankę i dobijemy do zawrotnej liczby 20 polubień mojej strony na Facebooku ? :)<KLIKNIJ ABY POLUBIĆ>

49 komentarzy:

  1. Sliczne włoski-Polubiłam,O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci pięknie kochana :**

      Usuń
  2. Widać różnicę. Podoba mi się bonusowe zdjęcie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))) Tż zrobił z głupoty i postanowiłam dodać :D

      Usuń
  3. Masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy ♥

    Spełnienia marzeń kochana ♥ ♥ i 100 lat oczywiście :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje :* moje marzenia się właśnie spełniają D:

      Usuń
  5. Wow no pięknie teraz wyglądają :)) I mają super długość :) I powiem Ci, że gdybym zobaczyła tylko te Twoje 2 aktualne zdjęcia to nie powiedziałabym, że Twoje włosy są wysokoporowate. Moje mają średnią porowatość w kierunku niskiej, a wyglądają o wiele gorzej. Mam nadzieję, że kiedyś będą równie piękne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i proszę bardzo jestem 20-tą osobą, która lajknęła Twoją stronę na fb :D Wszystkiego najlepszego :D

      Usuń
    2. Dziękuje!:* Są wysokoporowate zaraz po myciu są spuszone ;d miały good hair day ;D a i jeszcze raz dziękuje ;D

      Usuń
  6. Chyba jestem tą 20 fejsbukowiczką:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty albo remedy :D Jesteście kochane :D:*

      Usuń
  7. Śliczne masz włosy i pomimo tego, że trochę o nich zapomniałaś (jak sama piszesz) widać ogromną poprawę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mi się przypomniało, raz na tydzień :P:D

      Usuń
  8. Śliczne długie włoski... wyglądają pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że są w zdecydowanie lepszej formie. :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy!!
    Wszystkiego najlepszego :-**

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie długie i jak się błyszczą, piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA :D ciesze się jak dziecko bo w sumie bez zdjęć nie wiedziałam jak wyglądają ;D

      Usuń
  12. Kocham Twoje wlosy, zmiana jest widoczna jak nic! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D:* Wpadne jak obleje urodziny hehehehe ;D

      Usuń
  13. Jest spora różnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. można się po prostu zakochać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj:D jeszcze dużo im do ideału (podcięcia końcówek) :D

      Usuń
  15. Mimo że niby nic specjalnego z nimi nie robiłaś widać progres ;)
    trzymam kciuki za odnowienie pielęgnacji;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt widoczny gołym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne są *.*
    ładnie wyglądają na dworze! moje sobie nie radzą nawet przy minimalnym wietrze i padają :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a te są jeszcze umyte więc powinny być spuszone a tu prosze jak ładnie pozowały ;D

      Usuń
  18. Jakie one juz dlugie :D. Na tym ostatnim zdjeciu wygladaja na takie geste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie post o ich "gęstości" :D

      Usuń
  19. Teraz Twoje włosy są naprawdę piękne!:)
    Ja sama od roku walczyłam z krótkimi , zniszczonymi włosami a teraz są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora zmiana na plus.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...