czwartek, 6 czerwca 2013

ZOOM na BabyHair - PLACENTA

Witajcie moje kochane :) Dawno nie było o włosach, prawda ? Trochę wstyd mi pokazywać je w całości bo przez wypadanie (które trwało od sierpnia!) moje włosy się przerzedziły, zwłaszcza na końcach. Więc oszczędzę Wam na razie widoku smętnych kosmyków.. Ale jest i dobra wiadomość. Miesiąc temu wypadanie ustało a ja w końcu wzięłam się w garść i mam trochę więcej czasu dla siebie. Postanowiłam pójść na całość i po długich godzinach szukania informacji padło na PLACENTĘ.
Nie byłam do końca przekonana, którą placentę mam wybrać a na pewno nie wybrałabym zwierzęcej, więc postawiłam na ampułki Mil Mil Activ z EKSTRAKTEM z łożysk ludzkich. Jeśli ktoś kiedyś miał problem z wypadaniem doprowadzającym do prześwitów wie, że mogłabym zrobić wszystko. Ale mimo początkowego obrzydzenia, pokochałam placentę całym sercem.
Pewnie pomyślicie, że zgłupiałam ale to tylko EKSTRAKT - zresztą gdyby miało mi coś pomóc mogła bym wcierać wszystko, do tego zapach ampułki jest po prostu piękny!!

Co mnie przekonało ?
Placenta Mil Mil Activ to wyciąg z ekstraktu placenty. Zalecane jest jej stosowanie w czasie wypadania włosów i po zabiegach chemicznych. Regeneruje strukturę włosów, nadając im objętość i połysk. 
-Ampułki 6 ml (12 szt. w zestawie), szklane, z EKSTRAKTEM Z PLACENTY (2:1 - 5%)
-Działają wzmacniająco na włókna włosowe i ich cebulki – zapobiegają zbędnej utracie włosów. 
-Wzmacniają i regenerują.
-Preparat stymuluje wzrost włókna włosa.

Preparat zapewnia redukcję nadmiernego wypadania włosów, pobudzenie cebulek włosowych do intensywnego działania powodującego naturalny wzrost i zagęszczenie włosów, łagodzenie i normalizacja skóry głowy. Włosy stają się wyraźnie gęściejsze, mocniejsze, bardziej elastyczne i odżywione.

Ale do rzeczy! Placenta przychodzi nam w podłużnym opakowaniu:

Jedna ampułka zawiera 6ml więc jednorazowo wcieram 3ml co drugi dzień:


*Po miesiącu stosowania placenta zaczęła podrażniać mi skalp więc nie polecam dłuższej kuracji. 
Jednak po miesiącu stosowania połowy ampułki co dwa dni (wiem, że otwarta ampułka traci swe właściwości, ale używam jej z teściową:))

Placentę możecie kupić na allegro za 34zł z przesyłką! <KLIK>

Choć placenta nie wpłynęła niestety w żaden sposób na ich wypadanie,
EFEKTY SĄ NASTĘPUJĄCE:
Urocze, nieprawdaż ?


Napiszcie mi czy też macie takie słodziutkie lecz często upierdliwe malutkie włoski, a jeśli macie to dopiszcie co stosowałyście, jestem bardzo ciekawa :)

Jeśli macie ochotę możecie polubić moją stronę na facebooku, będzie mi bardzo miło :)
<PRZEJDŹ DO STRONY>

25 komentarzy:

  1. Babyhair'ów na mojej głowie jest całe mnóstwo i dla mnie to nie lada utrapienie ;) A pojawiły się za sprawą... niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAZDROSZCZĘ!! Ile ja się naczekałam na moje... !

      Usuń
  2. Ostatnio zaczynam wychodzić na prostą. Tracę coraz mniej włosów. Poza tym pojawiły się "młodziki", których nie umiałam okiełznać, gdy pozowałam do zdjęcia dyplomowego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe czasami wyglądają obłędnie ;D I jak wyszły na dyplomowym :D?

      Usuń
  3. Placenta z łożysk ludzkich? O_o

    Nie skusiłabym się na nią, ale na roślinną bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakich kosmetykach jest ta roślinna ?

      Usuń
  4. wow jaki cudowny przyrost. Baby hair wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi jak by mnie jeszcze słuchały... :D

      Usuń
  5. Czego to nie wymyślą kosmetyki z ludzkich łożysk :D Jakoś ostatnio straciłam wenę do stosowania wcierek. Za niedługo planuję kupić szampon do włosów z Love2MIX z pomarańczą i chili, bo cudnie przyspieszał u mnie porost i lekko ograniczył wypadanie włosów :) Jeśli go nie stosowała to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana właśnie do mnie idzie pocztą:) zamówiłam z okazji darmowej wysyłki w skarby syberii :) Prócz tego mam maskę z pomarańczą i chilli która pięknie wygładza mi włosy :))) Zobaczymy jak szampon sobie poradzi, może też przyspieszy porost :))

      Usuń
  6. Mi też od czasu do czasu wypadają ale mam gęste włosy i nie jest to aż tak uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest widoczny gołym okiem:P
    Udany zakup, czekam na recenzję tej maski z chilli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&string=placenta :D:D

      Usuń
  9. również zdecydowałabym się na placentę mimo tego z czego to jest ekstrakt
    śliczne baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podrażnienie skalpu? Coś zdecydowanie nie dla mnie :)
    Chociaż nigdy nie używałam tego produktu. U mnie najlepiej spisuje się stara wersja jantara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nadal tego używam i jak wieczorem nałożę to rano swędzi głowa:(

      Usuń
  11. Oby teraz szły w długość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile czasu zajęło Ci pozbywanie się zakoli? tak do końca?

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...