sobota, 22 czerwca 2013

Ulubiony miętusek + Glamoflauge na allegro!

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z moim ulubionym kolorem, jaki ostatnio noszę na paznokciach. Swojej ukochanej mięty szukałam już jakiś czas, co zaowocowało paroma miętowymi lakierami w mojej kolekcji, co zresztą zaraz zobaczycie. Jednak chciałabym podkreślić, że od czasu gdy zrobiłam zdjęcia z moim ulubieńcem na paznokciach (16 czerwca) zdążyłam złamać 2 paznokcie i zmieniłam kształt paznokci!(Jeszcze nigdy nie miałam okrągłych paznokci!), dlatego w całości pokaże go na swoich "starych" paznokciach a to, jak komponuje się w porównaniu z innymi lakierami, pokaże na Dagmarze (niezły rym :D)

Oto on:



Jeszcze jedno zdjęcie bo na tych wygląda jak błękit, ale tak to jest robić zdjęcie pod słońce :)
Tak wygląda mój zwariowany miętus który na każdym zdjęciu wychodzi inaczej
Pewnie zastanawiacie się która firma produkuje tak jasny odcień mięty ? Otóż założe się, że spora część z Was ma go w domu! A jest to lakier firmy Golden Rose w odcieniu 236.
Postanowiłam na własną rękę zrobić swój wymarzony odcień i szczególnie się nie natrudziłam, bo po prostu wymieszałam go z białym lakierem. Niby nic skomplikowanego, kupuje najtańszy biały lakier, przelewam do wybranego koloru i tadaaam :)

A dla porównania pokaże Wam, już na paznokciach siostry TŻ'ta jakie odcienie mięty mam w swojej kolekcji wraz z moim "mieszańcem":



Dajcie koniecznie znać, który z nich Wam się najbardziej podoba, a może macie innego faworyta ?

Teraz troszkę z innej beczki. Otóż czy jest na sali ktoś kogo interesuje produkt Glamoflauge z firmy Hard Candy ? Jest to korektor pod oczy (na naprawdę uporczywe cienie) którego używa Hania (digitalgirl13) np w tym filmiku:
Na kanale Hani możemy znaleźć również recenzję tego korektora: <KLIK>

Może znajdzie się ktoś, kogo też interesuje ten produkt bo napisałam do jednej allegrowiczki, która początkiem lipca będzie w Polsce i je przywozi, oto link:

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie 1 the best :D Ale wszystkie miętuski kocham hihi ;D

      Usuń
  2. 400 obserwator wita :) piękny ten kolor! a Twoje paznokcie jeszcze piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi Cię powitać :* Chyba muszę Wam jakoś szczególnie podziękować że jest Was tutaj tyle !

      Usuń
  3. Piękny lakier i paznockiowe miętuski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku rozjaśniałam cień do powiek w celu uzyskania idealnej mięty. Z lakierami jeszcze tego nie robiłam, ale chętnie poeksperymentuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO to Ty kombinuj z paznokciami a ja z cieniami;D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nom Essie to mój najnowszy nabytek i cieszy oko ;D

      Usuń
  6. piękny ♥ 1 najpiękniejsza ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja mieszanka najlepsza, chociaż taka ciemniejsza wersja miętki jak w Essie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać że Essiak jest cudny :)

      Usuń
  8. piękny kolor i masz rewelacyjne pazurki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skróciłam i zmieniłam kształt ale dziękuje :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Moja miłość do mięty nie maleje ;D

      Usuń
  10. ten mieszaniec świetnie wyszedł! :)
    ciekawe, czy ten korektor nie jest zbyt ciężki, skoro tak świetnie kryje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na pewno jak każdy taki ale jest płynniejszy od np dermacolu więc wydaje mi się że będzie super:)

      Usuń
  11. ten krem kupiłam w rossmannie :) dzięki za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek! Nienachalny, łagodny i delikatny, świetny!
    Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy bym nie wpadla na wymieszanie lakierów :D odcien wyszedł Ci CUDOOOWNY .. bardzo mi się podoba ; ) dodaję do obserwowoanych i zapraszam na moj nowy blog loveandvanillascent.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz:D Ja i te moje pomysły czasami :))

      Usuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...