poniedziałek, 10 czerwca 2013

Biovax - Naturalne oleje argan, makadamia, kokos - Intensywnie regenerująca maseczka.

Hejka moje drogie :* Dziś napiszę Wam o masce której używam po myciu, czasami zostawiając na pół godzinki pod czepkiem i ręcznikiem. Mimo że moje włosy nie lubią oleju kokosowego, który jest w składzie maski, Biovax BARDZO dobrze się u mnie sprawdza. Nie miałam innych maseczek z l'biotica, jedynie regenerującą maskę do włosów Pilomax ale wiadomo to nie to samo. Mowa oczywiście o Biovax`ie z trzema olejkami - arganowym, kokosowym i makadamia.

Przede wszystkim polubiłam ją za działanie. Włosy są nawilżone, ładnie się układają, są wygładzone i PRZEcudownie pachną!


OD PRODUCENTA:
Biovax® Naturalne Oleje Argan Makadamia Kokos to swoista BioOdnowa dla Twoich włosów, dzięki którym przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości.


Kuracja uwalnia naturalne piękno i energię Twoich włosów, przywracając im zmysłowy wygląd oraz utrzymując je w doskonałej formie. Bogata maseczka o aksamitnej konsystencji kryje w sobie całe dobrodziejstwo drogocennych olejów, które przeniknie do włosa w trakcie zabiegu.

Efekt na włosach:
- Włosy pełne blasku, życia i energii
- Równomierne nawilżenie, wygładzona powierzchnia włosów
- Promienne, lśniące zdrowym blaskiem włosy
- Niezwykła elastyczność i sprężystość
- Zabezpieczona przed promieniowaniem UV struktura włókien

Nie zawiera:
- parabenów,
- SLS (Sodium Lauryl Sulfate),
- SLES (Sodium Laureth Sulfate),
- olejów mineralnych.

SKŁAD:
 Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Betaine, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Salicylate

ODE MNIE:
Kocham ją za to, że spełnia obietnice producenta i jest niesamowicie wydajna! Włosy po niej są sypkie, świetnie się rozczesują, są błyszczące - PEŁNE ŻYCIA! Uwielbiam je dotykać po użyciu maski.

Mniejsza pojemność 250 ml starcza na ponad miesiąc.


DOSTĘPNOŚĆ:
Jak to maski biovax, dostępne są w aptekach, ja kupiłam na allegro bo tak mi wygodniej.

CENA:
Mniejsza wersja 250ml - ok. 21zł
Duża wersja 500ml - ok. 30zł

Ta maseczka mnie urzekła i mam ochotę jeszcze na wersję z proteinami mlecznymi które moje włosy uwielbiają lub z keratyną i jedwabiem. Polecacie którąś? A może ta z trzeba olejkami jest Waszym faworytem ?

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku :* <KLIK>

47 komentarzy:

  1. ooo, tej serii jeszcze nie widziałam, na pewno się skuszę :) póki co siedzę z maseczką z L'biotica z proteinami mlecznymi, też się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO super że się dobrze sprawdza bo chce ją wypróbować :)

      Usuń
  2. chcę ją chcę ją chcę ją ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja z proteinami mlecznymi na mnie już czeka, a tą chętnie wypróbuję w następnej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe proteiny górą i to będzie następna moja maska, keratyka z jedwabiem poczekają :D

      Usuń
  4. mam zamiar kiedyś sobie ją kupić, ale obecnie mam od groma produktów do nawilżania włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pozytywna opinia o tej masce, chyba muszę ją sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mnie to nie dziwi :D Jest na prawdę rewelacyjna:)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować tę nowość od Biovaxa :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ostatnio w Super Phharm z kuponem za 10 zł, czeka w kolejce, już nie mogę się doczekać aż jej użyję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZA 10 zł!? A ja przepłacam na allegro.. ale swoją drogą nie ma u mnie SP co mnie boli :(

      Usuń
  8. keratyna i jedwab się u mnie średnio spisała ;-) tej jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że w końcu ją przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tą z proteinami mlecznymi i bardzo fajna jest :) tej jeszcze nie miałam, ale chyba nie kupię bo wszelkie olejki w tym kokos robią mi za bardzo zdrowe włosy czego ja nie lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kolejna pochwała dla protein ;D haha zazdroszcze ZA ZDROWYCH włosów :D

      Usuń
  11. ciekawe czy ta wersja dostanie kiedys jakąś negatywną opinię:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że ja się wahałam przed zakupem po przeczytaniu opinii na wizażu bo nie wszystkie były pozytywne ;p

      Usuń
  12. też używałam pilomaxu a teraz czaję się na te :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe które okażą się u Ciebie lepsze :))

      Usuń
  13. ja mam do włosów zniszczonych i świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy i jak zużyję część moich aktualnych włosowych zbiorów to na pewno zdecyduję się na jakiś ich produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe pewnie trochę to potrwa, ale przyjdzie czas :)

      Usuń
  15. strasznie mnie ona kusi! muszę ją koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo lubię. Chociaż jednak Pilomax u mnie na dłużej zagrzal miejsce ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie używałam żadnej z nich, jakoś mi nie po drodzę, ale w końcu do mnie trafią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od pewnego czasu krążę wokół tych masek i się zdecydować nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest a później się zastanawiam co mnie powstrzymywało :D

      Usuń
  19. Chodze i chodzę szukam i szukam tych maek i nigdzie u mnie nie ma i nagle mnie olsniłaś. Allegro! Boże..jaka ja byłam tępa :] Taaa...

    OdpowiedzUsuń
  20. nie probowalam:) ale moze kiedys sie skusze :)
    zapraszam jesli masz ochote na rozdanie

    http://zwyczajnaowszystkimioniczym.blogspot.com/2013/06/iwostin-correctin-purritin-mae-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tą z keratyną, ale na moich włosach nic nie zdziałała. A ta z olejami właśnie czeka w kolejce, mam nadzieje, że będzie lepsza

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie była totalnie niewydajna :( opakowanie 250 ml starczyła mi na 4 razy, z czego 2 dały dobry efekt, a 2 beznadziejny. chyba więcej po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ile?! o ranyyy... to jak Ty to robiłaś:D No widocznie nie każym służy :(

      Usuń
    2. OO może koleżanka ma długieeee i gęste włosy ;P

      Usuń
  23. jeśli ten kosmetyk jest dobry to hmm trzeba go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wygrałam tą maskę, ciekawa jestem efektów, jak na razie spotykam się z samymi pozytywnymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. od ponad miesiąca jestem jej posiadaczką i jestem zadowolona z efektów , polecam ci również wersje z keratyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze jestem ciekawa jak spisałaby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam wersje dla zniszczonych włosów a ta chyba bedzie następna jak skoncze swoja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio to moja ulubiona maska! Stosuję ją 2 razy w tygodniu i po raz pierwszy końcem lata nie mam siana na głowie. Jestem bardzo z niej zadowolona. Pozdrawiam. Magda.

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...