wtorek, 2 października 2012

Wyniki konkursu ! + smutna wiadomość..

Witajcie, na wstępie chciałabym bardzo podziękować wszystkim osobom które się zgłosiły, ponieważ ogłosiłam konkurs z myślą o poznaniu Waszych sposobów na piękne włosy i tak też się stało, miło mi że podzieliłyście się ze mną swoimi trickami :) Najbardziej spodobał mi się wpis i właśnie ten wygrywa!


GRATULUJE ! Proszę o kontakt na e-mail: lallaneweb@gmail.com :)

A teraz trochę mniej przyjemnie. Może nie wiecie ale jestem w klasie maturalnej. Większość dnia spędzam w szkole, a resztę przy książkach. Nie oszczędzają nas, ciągle coś zadają i to nie z przedmiotów maturalnych. Dla mnie to jest chore mieć 4 lekcje j. francuskiego a tylko 3 polskiego;/ I z tego powodu moje prowadzenie bloga jest bardzo ograniczone, nie mam możliwości jeszcze tu dawać z siebie 100%. Uwielbiam tego bloga i to co z niego wyniosłam ale nie dam fizycznie rady. Zobowiązałam się współpracować z kilkoma firmami dlatego nie zawieszam bloga a jedynie ostrzegam, że na ten czas nie będzie tak zadbany jak do tej pory :( Buziaki, będe tęsknić :*

20 komentarzy:

  1. Takie coś spotyka większości z nas. Ja też w tamtym tygodniu wyłączyłam się na ok. 3 dni...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) I oczywiście Cie rozumiem! W tym roku skończyłam technikum i wiem, że nauczyciele szaleją z planem lekcji, ilością kartkówek itp Tak więc życzę wytrwałości w nauce :) A na bloga na pewno nadal wszystkie będziemy wpadać niezależnie od tego jak często będziesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje a Tobie wspolczuje natloku zajec przed matura.

    OdpowiedzUsuń
  4. brak czasu kazdemu daje znac ..... a blog sporo czasu zabiera.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje z cierpliwością czekać na kolejne notki, a Ty się nie przejmuj spokojnie skup na ważniejszym. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietam, ze u nas przed matura ograniczyli juz na samym poczatku roku to, czego dana osoba nie chciala zdawac. Nie rozumie, dlaczego u Ciebie cisna ze wszystkiego ;( Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. są rzeczy ważne i ważniejsze, niestety do tych drugich należy matura, więc bardzo mądrze do tego podchodzisz :) oczywiście w każdej wolnej chwili wrzucaj jakiegos posta, bo my tu na Ciebie grzecznie czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również matura czeka w tym roku ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też strasznie cisną, tak więc Cię rozumiem. Niby matura to bzdura a jak tak dalej będzie to zamiast mnie motywować do przygotowań tylko mnie zniechęcą...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie martw się my będziemy czekać aż będziesz miała dużo czasu. Pamiętaj nauka najważniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. my nie mieliśmy takiej nagonki w klasie maturalnej, zupełnie tego nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także jestem w klasie maturalnej. Przygnębiające jest to, że nie ma się (lub posiada się niewiele) czasu na przyjemności :(
    Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie maturka za rok ;p tylko czeka mmnie w prawie tym samym czasie egzamin zawodowy więc już od 2klasy cisną na poważnie ;) w każdym bądź razie miłej nauki ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. W klasie maturalnej powinny być tylko przedmioty zdawane na maturze. Tymczasem mnie w biol-chemie katowano wówczas historią, WOSem, wiedzą o kulturze i niemieckim, choć tych przedmiotów nikt z nas nie zdawał. Nie rozumiem takiej polityki. Ja opowiadam się za specjalizacją. Na studiach wreszcie uczę się tego, co mnie interesuje. Pomyśl o tym, że jak wybierzesz studia, to nikt nie będzie Cię nękał znienawidzonym przedmiotem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. heheh to co dopiero będzie na studiach jak się wybierzesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no masakra doba powinna trwać 48 h;o

      Usuń
  16. Również jestem w klasie maturalnej, więc łączę się w bólu:)
    Bardzo mi się twój blog podoba, mówiąc szczerze to tak się wkręciłam w tę urodową tematykę, że aż pozazdrościłam i sama próbuję blogować. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...