niedziela, 23 września 2012

Podsumowanie półrocznej pielęgnacji włosów.

Witajcie,w tym miesiącu mija PÓŁ ROKU odkąd jestem tutaj z Wami i odkąd.. zapuszczam i pielęgnuje włosy! Z tej okazji chciałabym zrobić małe podsumowanie tego co udało mi się małymi kroczkami osiągnąc i tego co jeszcze zostało do zrealizowania.
Na wstępie chciałabym BARDZO podziękować KASCYSKO, wiedziałam że mogę na niej polegać i gdy miałam jakiś problem, zawsze mi pomogła :* Dużo się dzięki niej nauczyłam :)

I Wam dziękuje, wszystkim obserwatorkom, za wszystkie porady, komplementy i za wsparcie. Wiem, że bez Was moje włosy były by dalej katowane przez farbę, prostownice i jednym szamponem z SLS. 
Przez te 6 miesięcy nauczyłam się co moje włosy lubią, a czego nie. Jak reagują na dany produkt, i przede wszystkim czego unikać. Przede mną jeszcze długa droga do wymarzonego celu, ale wiem, że jestem na dobrej drodze do jego osiągnięcia. 

Oto fotorelacja półrocznych zmagań:
Kliknij, aby powiększyć
Ciesze się, że moje włosy rosną więcej niż standardowy 1cm, systematycznie podcinam końce, co prawda niewiele ale lepiej mniej niż wcale :) Mam nadzieję że kolejne pół roku da jeszcze lepsze efekty.

A teraz standardowo włosowe podsumowanie miesiąca sierpnia:

W sierpniu moje włosy zaczęły wypadać i to dużo za dużo! Przez to m.in. nie pisałam na blogu starałam się coś z tym zrobić, ale nic nie pomaga. Mam nadzieję, że w końcu znajdę jakiś złoty lek, bo stracę włosy :( Nawet ostatnio zmierzyłam grubość kucyka by sprawdzić czy nie ubyło mu cm, na szczęście dalej mam 8cm. Ponad to nie robiłam zbyt dużo z włosami bo każdy zabieg (np. nakładanie maski) wiązało się z utratą kolejnych włosów.

Produkty których używałam:




Z nowości - zaczęłam łykać tran. Kupiłam dwie Ruskie Banie ale systematycznie używać będę ich gdy opanuje wypadanie. Nadal łykam drożdże firmy "DroVit". Włosy myję co 2 dni płynem Facelle. Do tego zrobiłam wcierkę z mumio i mam nadzieję, że wzmocni moje włosy :)

77 komentarzy:

  1. Twoje włosy prawie nic nie urosły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje że jednak coś w nich drgnęło :) ale jak kto widzi, ja czuje że są dłuższe :)

      Usuń
  2. A ja uważam że są dłuższe i to o wiele :))

    OdpowiedzUsuń
  3. W sierpniu według mnie były najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. widać różnicę :) są dłuższe i wyglądają na bardziej gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, ze urosły, ale nie wiem czy jest ich aż tyle, czy to taki puch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu mi się włosy nie puszyły ale w poprzednich tak, jest ich troche bo wczoraj byłam w kucyku to teściowa pytała czy wszystkie są moje xD

      Usuń
  6. Superajsko! Urosły i są jakby gęstsze! Tylko nie widzę błysku :( Chyba, że to światło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pogoda nie jest zbyt sprzyjająca do robinia zdjęć a flesha nie używam :D

      Usuń
  7. rzeczywiście sporo jurosły..zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się wydaje,ze jset ich więcej. Gratuluje wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzywka urosła na tyle by dołączyć do reszty włosów + dużo babyhair podrosło :)

      Usuń
  9. Widzę duuuuuuuuuuuuuuużą różnicę między kwietniem, a wrześniem :) Życzę powodzenia i wytrwałości na kolejne miesiące! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urosły, urosły ! :) w ogóle po pół roku widać znaczną poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze pół roku było ciężkie dla włosów ale mam nadzieję że teraz będzie tylko lepiej :)

      Usuń
  11. Urosły i są gęstsze :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej zyskaly na objetosci :) widac, ze wczesniej goscily w pielegnscji silikony :) wytrwalosci w dalszej pielegnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również widzę różnicę :) a powiedz mi, jak walczysz z wypadaniem włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jem tran i drożdże, wcieram sok z wyciśniętej rzepy, również wcieram mumio, ale na razie nic nie przynosi efektów :(

      Usuń
  14. Sporo urosły! Szczególnie widać to po tej wycieniowanej części włosków! :) Robią się coraz gęstsze :)
    Wypadaniem się nie przejmuj, pewnie związane jest z porą roku i minie samoistnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że to przejściowe jesiennie wypadanie ale panikuje jak widz więcej włosów na szczotce :D

      Usuń
  15. Moje włosy ostatnio wypadają mniej niż zwykle :) obym tylko nie zapeszyła...

    Widać ogromną poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać różnicę :)) Powodzenia w dalszej pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać różnicę, oj widać!:) Zwłaszcza w gęstości włosów! Mam nadzieję, że opanujesz to wypadanie włosów i będziesz mogła testować nowe nabytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. z każdym miesiącem było lepiej :)
    tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  19. a myslałaś o podcięciu ich trochę? z takimi końcówkami nie dziwię się, że przyrost jest znikomy. ja widzę przyrost ale nawet gdyby rosły ten 1 cm/ mies. byłyby o wiele dłuzsze. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja widzę różnicę:D są piękne:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne masz włosy, coraz ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się poprawiły od kwietnia,oby tak dalej :) Może gdybyś wyrównała i podcięła końcówki byłoby jeszcze lepiej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego dąże :) chcę mieć ładne końcówki i podcinam 1cm ale by mieć ładne musze podciąć ok 10cm więc musze jeszcze poczekać :)

      Usuń
  23. Muszę wypróbować to Facelle :) a włosy są w o niebo lepszej kondycji i to widać !

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz coraz dluzsze te wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety coraz mniej :( ale walczę!:D no i te nieszczęsne końce które chyba na zawsze takie będą :D

      Usuń
  25. Widać wielką różnicę :) Powodzenia w dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przez pol roku duzo ci urosly! a plyn facelle mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz co, bardzo wiele zmieniło się jeśli chodzi o gęstość, jestem od wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję że bedą jeszccze gęstsze:D

      Usuń
  28. Co za zmiana *.* Piękne. Wyróżniam Cie słodką babeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie też mija pół roku pielęgnacji :) niesamowite ile można zmienić w kondycji włosa dzieki prostym radom życzliwych duszek z wizażu i bogspotu.
    Wytrwałości w walce z wypadaniem (ja już męczę się od końca lipca z tym :( )

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam seboradin lotion :)
    widac dużą zmianę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że przestaną wypadac, trzymam kciuki :)) wg mnie na zdjęciu wrześniowym jest ich dużo więcej (patrząc na szerokośc). Seboradin tez kiedyś używałam, fajnie się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też walczę z wypadaniem. Tylko że sama sobie na nie zasłużyłam, bo niepotrzebnie użyłam chemicznej farby i PPD zrobiło swoje, kolejny raz:/ Piję skrzypokrzywę, od wczoraj drożdże, wcieram Jantar i planuję zakup ampułek Joanny, może pomogą;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urosły i sa bardziej gęste ! Gratuluję :)
    a to pierwsze zdjęcie to jeszcze pamiętam jak mi wysyłałaś - ale ten czas szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, czas strasznie pędzi;o niedługo kolejne półroczne podsumowanie haha :D mam nadzieję że wtedy pochwale się włosami do talii :D

      Usuń
    2. Tego Ci życzę ;*
      Ja mam nadzieję , że kiedyś będę mogla się pochwalić włosami do pupy :)

      Usuń
    3. tego Wam Słoneczka moje i ja życzę :):*

      Usuń
  34. Cudowna zmiana! No i sporo urosły. :D Na wypadanie podobno Cynk do łykania jest dobry, dokładnie Cynk Walmark (30tab. 9zł - 1tab. dziennie). Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Ci bardzo :* Ale to przecież Ty pielęgnujesz swoje piękne hery, więc sobie głównie to zawdzięczasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty kochana sprowadziłaś mnie na dobrą drogę i dużo pomogłaś :*

      Usuń
  36. może co miesiąc nie widać zmian które zachodzą, ale porównując zdjęcia czerwcowe i teraźniejsze, to metamorfoza włosków godna podziwu :))

    OdpowiedzUsuń
  37. też uważam, że urosły :) i jest mega różnica od kwietnia :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wytrwałości i trzymam kciuki za dalsze postępy włosowe :)
    Widać przyrost,wydaje się, że jest ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje włosy niesamowicie zgęstniały i jestem pod wielkim wrażeniem,dajesz mi nadzieję na to, że i moje będą kiedyś gęste

    OdpowiedzUsuń
  40. są dużo, dużo lepsze!
    mam nadzieję, że uporasz się szybko z wypadaniem :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz świetne włosy, ja muszę zabrać się za swoje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Najbardziej mi się podobają te z lipca, ale to pewnie kwestnia oświetlenia itp. Tak czy siak, dobrze ci idzie. ;)

      Usuń
  43. Twoje włosy naprawdę szybko rosną, efekt jest spektakularny. Mam nadzieję, że niebawem opanujesz wypadanie. Też co pewien czas mam z tym problem. I cały czas boję się, że zostanę łysa... Przy ciemnych włosach widać każdy utracony włos, co na pewno potęguje w nas obawy...

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne włoski masz laleczko a jaka różnica fenomenalna ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. włosy: zdrowe, mocne i zadbane. Ja teraz pijam herbatki ze skrzypu i pokrzywki + belissa ;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, jaki efekt :O / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Polecam Ci szampon Zdrój - info na moim blogu
    mi włosy wypadały od szamponów z Sls , od kiedy odstawiłam jest lepiej , a widzę nie stosujesz to dobrze
    końcówki obetnij jeszcze trochę

    OdpowiedzUsuń
  48. ja kupiłam suplement- capivit piękne włosy;D. I oczywiście nie wypadały po nim przez jakieś 3 miesiące, teraz muszę powtórzyć kurację!;). Polecam;)).
    Bardzo ładnie, ale jestem w szoku że przez pół roku tyle zrobiłaś na swoim blogu xd. WoooooooooooW:).

    OdpowiedzUsuń
  49. hej. jakiś czas temu baardzo wypadały mi włosy teraz wypada znikoma ilość. Uzywam kilku rzeczy na wypadanie i pojęcia nie mam co pomogło :P Ale mogę Ci napisać czego używam a mianowicie łykam Humavit od kilku miesięcy, Skrzypovitę od miesiąca, używam na przemian szamponu Biovaxu i Joanny z czarnej rzepy, raz na jakiś czas wcieram trochę wody brzozowej i radicalu.
    Dodatkowo biorę też calcium pantothelicum (chyba tak to sie zwie;p) i podejrzewam, że właśnie to mi pomogło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Też łykam Drovit :) Ładne masz te włosy :)
    Zapraszam jeśli będziesz chciała http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. chciałbym mieć już taką długość... zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka różnica w gęstości! Wspaniałe rezultaty! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  53. A mnie zaczęły wypadać włosy od Facelle albo od szamponu Baby Dream (używałam na zmianę). Odstawiłam obydwa i wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...