poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Włosowe podsumowanie miesiąca lipca.

Nadszedł czas na podsumowanie lipca (swoją drogą, ale ten czas leci!) Ostatnie podsumowanie było w 22 lipca, po moim powrocie do blogosfery, więc włosy przez te 14 dni raczej dużo nie urosły. A co u nich nowego ? A to że dzięki Wam odkryłam że mają tendencję do falowania, co widać choćby po tym, że śpię w koczku rano mam fale, o takie:
Niestety na razie chcę mieć proste włosy a tym samym są spuszone bo jak je faluje to górna część mojego cieniowania odstaje w śmieszny sposób od głowy, czego na zdjęciu nie widać (raz się ułożą raz nie) I tak źle i tak nie dobrze :D
O przyroście nie mówię, bo jak wyżej wspomniałam nie dawno były sprawdzane:

 Przejdźmy do pielęgnacji:
- Zauważyłam że włosy źle znoszą olejowanie, zrobiłam tydzień przerwy i włosy za olejowaniem zbytnio nie tęsknią. 4 miesiące olejowania nie dały zbytnio rezultatów, a maski wręcz uwielbiają!
- Sprawdziłam również porowatość włosów i okazało się że mam wysokoporowate. Na razie tylko to sprawdziłam, a nie ogarnęłam jeszcze ogromu wiedzy "co jest dobre a co nie" więc jeszcze popełniam błędy,  wyeliminowałam też humektanty na razie z pielęgnacji (tylko te z półproduktów) ale puszenie nie ustało.
- Teraz tygodniowa pielęgnacja, może któraś z Was pomoże co by zmienić dla początkowo-falującej:
Poniedziałek: Mycie: O-Garnier z awokado i masłem karité, M-Facelle, O-Isana z babassu
Wtorek: -
Środa: Mycie Facelle, WAX na 30 min.
Czwartek: -
Piątek: Facelle do mycia, maska Pervoe-Reshenie łopianowa na 30 min pod czepek od Eve :)
Sobota: -
Niedziela: Na noc: Oliwa rozmarynowa - TŻ nie zdążył mnie poinformować że do ręcznie robionej oliwy dodał też czosnek, zmywałam z 3 razy żeby nie udusić się smrodem :(
*Do odżywek dodaję półprodukty: Niacynamid, all in one, spirulinę lub aloes który włosy uwielbiają.
A co w sierpniu:
- Przede wszystkim mam wielką nadzieję, że wcierka którą zrobiłam (z elastyną, wit. B3, wit. all-in-one i ekstraktem z karnityną, argininą i kofeiną) przyniesie miłe rezultaty
- Końcówki przytnę o 2 cm (korci mnie żeby co chwile podcinać i muszę się bardzo namęczyć żeby się powstrzymać i nie mieć krótkich włosów)
- Kontynuować picie pokrzywy i skrzypu
-Znaleźć jakiś suplement dobry
- Stosować produkty które pomogą na moje wysokoporowate włosięta ;D
- Postaram się robić płukanki, dziś wybrałam się do zielarskiego nakupić ziółek :
Buziaki :*

65 komentarzy:

  1. Ja również planuję podciąć końce ze dwa centymetry, ale to we wrześniu. Bardzo mi się podobają Twoje delikatne falki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny kolor na tym 1 zdjęciu :) jakiej farby użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmyta henna Khadi ciemny brąz + Rozjaśniane włosy z czerni = taki kolor :D

      Usuń
  3. Dobrze, że nie widzisz jak wyglądają moje włosy po tym jak wstanę, grzywka faluje się tak cudownie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to tak jak moje cieniowane w połowie czasem wyglądam jak bym miała antenki :D

      Usuń
  4. masz śliczne włoski (ja wolę falowane :)). Też zastanawiam się, po zamieszczeniu włosowej aktualizacji, na zrobieniu takiego testu i w miejscu olejowania przed każdym myciem na kilka godzin, robic przez miesiąc różne maski - i zobaczyc jak moje włosy na to zareagują... albo myc metodą OMO. Co do pielęgnacji, to kompletnie nic nie wiem o falowanych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że po 2 tyg. już będziesz wiedziała jak reagują na maskę ja to zauważyłam po 2 razach, wiadomo olej inaczej działa ale po masce jakoś czuje różnicę i to mnie zadowala, rób aktualizacje to najlepsze co może być :)

      Usuń
    2. dokładnie, wszystko widac jak na dłoni :)

      Usuń
  5. Podziwiam Cię że chce Ci się tak cudować z włosami :D ja do tego cierpliwości nie mam :P tylko odżywka, maska i jedwab :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zdj dziś zrobiłam po myciu od razu więc puch jeszcze był opanowany :D

      Usuń
  7. Może po prostu chcą innych olejkow ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie spróbuje arganowego po hennie jutro :) chwalą go sobie wysokoporowate, jak to nie zadziała to.. nie wiem ;d pewnie jeszcze jakiś spróbuje haha :D

      Usuń
  8. nie wiem którego waxa używasz, ale właśmie napisałam o produkcie który bardzo mi pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, bo ja wcześniej próbowałam tej "original" i aloeasowej, ale rumianek bije je na głowę ;)

      Usuń
  9. Napisz więcej o tej wcierce jak już przetestujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz co, właśnie wygrzebałam małą saszetkę 18 g która się gdzieś uchowała. Jak napiszesz mi na ohisama(małpa)o2.pl swój adres, to chętnie Ci ją prześlę, żebyś się najpierw przekonała, czy Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oby tak dalej, a Twoje włosy będą takie jak w tych wszystkich reklamach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie chce takich sfotoszopowanych :D

      Usuń
  12. Wysokoporowate włosy nie lubią wielu olejów :) znam ten ból, ale znalazłam swoje ukochane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam widzę lekką różnicę, na plus oczywiście;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym że to zależy od dnia, pogody, humoru, Bóg wie czego jeszcze :D

      Usuń
  14. przetestowałam sporo, ale najlepiej się sprawdza zwyczajna oliwa, olejki Alterry, arganowy i konopny :) np. kokosowego moje włosy baaaardzo nie lubią

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie falują ;) ja w sierpniu postaram się jakoś wzmocnić skręt, więc chętnie będę podłapywać Twoje sposoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje sposoby to te które mi poleciły inne bloggerki :) Staram się jakoś zakręcić te moje kłaki ale ciągle coś nie wychodzi :D

      Usuń
  16. Fale sa urocze;) wystarczy dobre nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne włoski :)
    też muszę w końcu określić swoją porowatość, no!
    zapraszam ponownie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zauważyłam że włosy źle znoszą olejowanie, zrobiłam tydzień przerwy i włosy za olejowaniem zbytnio nie tęsknią. 4 miesiące olejowania nie dały zbytnio rezultatów, a maski wręcz uwielbiają!" - jakbym czytała o sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie błyszczą:) i lepiej wyglądają:)
    napisz coś o tych ziółkach, ostatnio też mnie nachodzi na wykombinowanie czegoś:))

    OdpowiedzUsuń
  20. stan włosków się widocznie poprawił ;) tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze swojej strony polecam maskę Alterry granat i aloes. Wiem, że nie wszystkim pasuje, ale mi akurat bardzo pomogła;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po kilku pierwszych nałożeniach oleju, myślałam, że moje włosy nie lubią olejowania albo, że wybrałam najgorszy olej z możliwych, ale zrobiłam tydzień przerwy i Sesa bardzo dobrze mi służy teraz :)
    Co Ty chcesz, ładne falki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie odczuwam działania bo co chwilę zmieniam olej.. nie wiem ;d

      Usuń
  23. Moje włosy też nie lubiły olejowania aż nie znalazłam idealnej dla siebie metody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mm oliwa z czosnkiem, pycha :D Mi ziołowe płukanki za wiele nie dają, ale za t na jesieni mam zamiar zrobić swój własny ocet jabłkowy i nim się opłukiwać :) Jak on też mi nie przypasuje, to przynajmnije będzie do sałatek :P

    OdpowiedzUsuń
  25. "Mycie: O-Garnier z awokado i masłem karité, M-Facelle, O-Isana z babassu"

    Jeśli rzeczywiście masz wysokopory, to masz dwie odżywki niezbyt pasujące Twoim włosom, i stąd może brać się puch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak nie daje żadnej to mam puch, czego unikać w odżywkach ?

      Usuń
    2. Jesteś wysokoporem, więc masła i olej kokosowy odpadają na wstępie.

      Usuń
    3. kokosowego juz ciepłam w kąt, zapomniałam że w odżywce też się liczy; o haha.. ;[

      Usuń
  26. większość z nas bankrutuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. takie fale to i ja mogłabym mieć! :) nie za bardzo, nie za mało, idealnie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. aaale ona ma piękne włosy <3 niestety moje do takich działań są za krótkie :/ może kiedyś kiedyś same z siebie zaczną się falować, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja muszę teraz jeszcze ostatecznie ściąć włosy i też już zaczynać sprawdzać długość :) Twoje są juz super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te fale na Twoich wlosach wygladaja oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo za, tylko niech te cieniowane dorównają :D

      Usuń
  32. o widzę na prawdę wspaniałe podejście do pielęgnacji włosów;] pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ja bym chciała się tak zparzec i zając moimi kłakami..ech len zwyczajny ze mnie :(
    twoje włosy z miesiąca na miesiąc sa coraz piekniejsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś założyła bloga to by Cię to samo nakręcało:D

      Usuń
  34. Twoje włosy zaczęły błyszczeć! Widzisz to :)? Moje włosy też ostatnimi czasy nie lubią olejowania, zamiast błyszczące stają się suche - przejedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę zaraz po myciu na 2 dzień mam suche strąki, ale nie ma się co dziwić te włosy były katowane pare razy dziennie prostownicą przez 2 lata, jak je zetne to może będą zawsze błyszczeć;d

      Usuń
  35. Jutro chyba też przejdę się do zielarskiego i zacznę robić płukanki:) Ciągle sobie to obiecuję i nie mogę się zmobilizować... Ale jutro i tak będę w pobliżu zielarskiego, więc tym razem tam wstąpię. Kupię zioła i będę działała. Trzeba im pomóc, bo przez remont stały się strasznie sztywne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zabierz sobie np pokrzywy bo wysuszysz sobie włos :*

      Usuń
  36. To nie pozostaję mi nic innego jak próbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. och żebym ja potrafiła być taka systematyczna i wszystko regularnie pić, połykać i smarować to pewnie już bym miała włosy do kolan :D
    Jedyne co lubię robić regularnie to nakładać gotowe maseczki na włosy. Te domowe sposoby mnie dobijają ;[

    OdpowiedzUsuń
  38. jest różnica!
    również obserwuję
    naparów nie piję regularnie, odżywianie od wewnątrz powoduje porost włosów
    a niestety owłosienie wszędzie bujne prócz na głowie hehe :D
    ale płukanki jak najbardziej
    muszę kupić hibiskus, na rude odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...