poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Włosowe nowości na miesiąc sierpień.

Jak wiecie 7 sierpnia było otwarcie sklepu SETARE, o czym dowiedziałam się dzień wcześniej i już w nocy z 6/7 chciałam zamawiać, oczywiście się powstrzymałam :) Wyszło na to, że byłam pierwszą zamawiającą, więc paczuszka już w piątek do mnie dotarła. Oczywiście musiałam gdzieś w tym czasie wyjść z domu i pozostało mi tylko awizo i czekanie do dziś! Ale się naczekałam.. :D 
Oczywiście od razu po przebudzeniu się ubrałam i pobiegłam na pocztę, w drodze powrotnej do domu brat trzymał papierki a ja przyglądałam się produktom - ludzie mieli ubaw!

Tych produktów będę używała w tym miesiącu, a tym samym to produkty które zamówiłam:

Opiszę po kolei moje zamówienie:
1. Maska do włosów Kalpi Tone - 100g
2. Mask do włosów Maka - 50g

3. Maska łopianowa do włosów - 300ml

4. Algi Fucus w płatkach - 50g

5. Balsam regenerujący Zioła Bajkału - 280ml
6. Balsam do włosów Organic Shop - Błękitna Laguna - 280ml

7. Henna do włosów Khadi ciemny brąz

I bardzo miłe gratisy:
8. Chusteczki do demakijażu
9. Drewniany grzebień

To nie moje ostatnie zakupy w SETARE, Was też tam serdecznie zapraszam, na pewno coś dla siebie znajdziecie. Jak widać ja postawiłam na maski i balsamy, może maski coś zdziałają. Użyła bym wszystkiego na raz ale każdej dam trochę czasu, wiec recenzje będą się pojawiać, gdy wyrobie sobie o nich zdanie. 

Prócz tego w tym miesiącu używam :
Olej lniany - jako jedyny olej bardzo dobrze działa na moje włosy:

Maska w proszku z ziół, ale potrzymam Was troszkę w niepewności:

Macie coś z tych produktów ? Pomóżcie, od czego zacząć :)

77 komentarzy:

  1. dla mnie to same nowości, tym bardziej ciekawa jestem recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą się pojawiały więc zapraszam :)

      Usuń
  2. ta łopianowa jest interesująca:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podobno bardzo fajna więc zobaczymy co zdziała na moich włosach :D

      Usuń
  3. Straaasznie jestem ciekawa tych alg w płatach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo zrobię pierwszą płukanke :))

      Usuń
  4. tylko nie trzymaj nas za dłuo w tej niepewności :)
    ciekawe zakupy, też chcem, ale cekam na urodzinkowy przypływ gotówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała :D To wydaj na słuszne sprawy hehe :):)

      Usuń
  5. widzę, że pielęgnacja na całego :) ja jestem ciekawa maski łopianowej do włosów i alg w płatkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę to miała na względzie :D A co, jak działać to działać :D

      Usuń
  6. Świetne zamówienie :) Żadnego z tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze świetne kosmetyki sobie zamówiłaś :) I widzę, że też tak jak jedna blogerka dostałaś drewniany grzebień:) Tez taki chcę! :D Bo chwilowo mam, ale plastikowy.. a wiadomo, że taki to włosom niestety zbytnio nie pomaga :| Kurczę muszę chyba w tym tygodniu zrobić zakupy u dark_lady, bo normalnie nie wytrzymam :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniany grzebczek jest bardzo fajny dla włosów :) Już go pokochałam :D Rób rób, sama widzisz że warto :D

      Usuń
  8. Bardzo się cieszę, że przesyłka dotarła w całości:) :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym samym sklepie zamówiłam maskę łopianową i jajeczną, ja na swoje "pierwsze rosyjskie cuda" jeszcze czekam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja pielęgnacja włosów jest, przy tym co pokazałaś, uboga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma taki zapas, na ile potrzebują tego włosy, ja muszę chwytać się wszystkiego, bo moje włosy wyglądają na prawdę na zniszczone :(

      Usuń
  11. zacznij od farbowania włosów, bo jestem strasznie ciekawa tej henny khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 3 razy nią farbowałam, dodam aktulizację, ale jak jesteś ciekawa efektów to http://lallane.blogspot.com/2012/05/farbowanie-khadi-ciemny-braz.html

      Usuń
  12. Tez mam kalpi :)
    nr 5 tez mialam kupic ale ostatecznie wzielam inny :) czekam na recenze balsamu nr 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalpi Tone mnie kusi, więc czekam na recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalpi Tone niestety poczeka bo chcę jej wypróbować jak henna będzie się już zmywać :)

      Usuń
  14. ja też zamówiłam z tej strony :) czekam na moją przesyłkę :) / www.choccolate.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić - daje piękny kolor i w końcu jest naturalna :) Ale nie jest zbyt trwała niestety :)

      Usuń
  16. Ale zaszalałaś :) Ta maska w proszku mnie ciekawi, cóż to za wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można powiedzieć, że troche mnie poniosło :D A no powiem niedługo :D

      Usuń
  17. Ja zaczęłabym od henny :D zmiany koloru włosów zawsze kusi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja farbuje nią od 3 miesięcy, a ostatnio nią farbowałam 8.08 więc poczeka z miesiąc, ale niedługo aktualizacja "hennowania" :D

      Usuń
  18. Hennę Khadi użyłam raz, nawet też ciemny brąz, kolor wyszedł piękny, chłodny, ciemny brąz, a połysk był nieamowity. Niestety zapach jest nie do zniesienia i wywołał u mnie tak silną migrenę że teraz nie śpieszę się do ponownego użycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj migrena nie jest przyjemna, mój TŻ powiedział że pachnie i wygląda jak..brokuły bodajże i skosztował tej papki co najlepsze sam wcześniej dodawał do niej odżywki ... :D:D

      Usuń
  19. Świetne zakupy:) Moje włosy też kochają olej lniany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak go wchłonęły że aż były suche rano :D

      Usuń
  20. Oj moja droga ale zaszalałaś :D te gratisy to pewnie za to, że byłaś pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dostał jakiegoś gratisa za to np że jest obserwującym bloga właścicielki sklepu :D

      Usuń
  21. drewniany grzebień <3 i wszystko, co zamówiłaś ciekawi, ale w tym miesiącu sobie odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wszystko ciekawi i robię wyliczankę czego użyć :O ja w tym miesiącu się na nic już nie zdecyduję :D

      Usuń
  22. jeżeli chciała byś przetestować maskę BingoSpa 12 ekstraktów roślinnych , to mogła bym zrobić olewkę dla Cibie do 100 ml, za jakąś inną .

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko wygląda ciekawie, drewniany grzebień boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny i nie puszy mi tak włosów jak plastikowe :)

      Usuń
  24. jestem ciekawa produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ułatwiłaś mi wyboru bo wszystkie są do włosów :( :D

      Usuń
  25. dużo tego :) miłego testowania .
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę musiała kiedyś wypróbować tych specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę !
    szczególnie masek!;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pracuję w sklepie jeździeckim i u mnie są właśnie takie drewniane grzebienie do czesania końskiej grzywy ;p chyba sobie taki jeden zakoszę hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Masz coś jeszcze fajnego dla koni co by się mogło nam przydać :D?

      Usuń
  29. Ale Ci zazdroszczę Ci tych produktów ;) Koniecznie opowiedz o balsamach i hennie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O hennie już się wypowiedziałam: http://lallane.blogspot.com/2012/05/farbowanie-khadi-ciemny-braz.html

      Balsamy pójdą niedługo w ruch :D

      Usuń
  30. Woooow, ale zazdroszczę nowości :D U mnie ostatnio ich mało.. a nie, wczoraj zamówiłam kolejną maskę ;) Nie mogę zużyć tego co mam, a co chwilę ktoś/coś kusi..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy to do końca życia zużyje :D

      Usuń
  31. Khadi pokochałam po jednej aplikacji (ale była to bezbarwna henna ciassia, więc nie wiem czy mogę cokolwiek w tej materii polecac ;)), olej lniany moje włosy uwielbiały, żołądek zresztą też, ale sie skończył i będę musiała zamówic nowy ;) pozostałych produktów niestety nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. ale super zakupy ja to jestem wszystkiego ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  33. nic nie mam, ale wszystkiego zazdroszczę! szczególnie jestem ciekawa łopianowej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. same ciekawe rzeczy.. chętnie bym przetestowała :)
    a drewniany grzebień - super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam ani jednej z tych rzeczy ale wyglądają ciekawie:)

    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. też kocham olej lniany, a na khadi powoli się czaję :D co do kłosa to myślałam, żeby zrobić tutorial, ale ciężko by było wyjaśnić to samym opisem :) wpisz sobie "kłos" na youtubie, jest pełno recenzji. Zapewniam Cię, że to prosta fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  37. hahaha :) powodzenia! czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Używałam dwa razy tej henny, ale czarnej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ciemny brąz jest nawet ciut za ciemny, miałam przez 2 lata czerń na głowie i teraz mi potrzeb czegoś jasnego ale rozjaśniać nie będe a tylko brąz zakrywa moje rozjaśniane refleksy

      Usuń
  39. Przypomniałaś mi o tym, że muszę znów kupić sobie hennę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mogę rozgryźć MAKI
    nie wiem czy mi pomaga czy nie ;)
    nie stosuję tylko jej, ponadto mieszam ją z maską albo odżywką, sama nakłada się ciężko i ciężko ją zmyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mogę stwierdzić że mi pomaga na skalp :):)

      Usuń
  41. Mam tą hennę tylko inny odcień ale jeszcze Jej nie używałam hi.
    Jestem bardzo ciekawa reszty produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. nieźle zaszalałaś:) dla mnie same nowości- czekamy na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne zamówienie, osobiście nie znam żadnych z tych produktów. Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Grzebien swietny. Nie moge sie doczekac az mi dojdzie balsam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero wypróbowałam ten rosyjski :) Jutro lagune :)

      Usuń
  45. też chciałam zamówić kilka rzeczy, ale wszystko co mnie interesowało zostało szybko wykupione :( skusiłabym się na maskę łopianową :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Olej lniany też mam i bardzo lubię, jednak ostatnio najbardziej mi pasuje olej konopny.

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...