poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Tygodniowy plan pielęgnacji 13.08-19.08

Witajcie, dziś będzie zbiorczo o włosach. Chciałabym przedstawić mój tygodniowy plan pielęgnacji.

13.08 
SKALP: Mieszanka oleju rycynowego z ziołami
DŁUGOŚĆ: Olej lniany, Balsam rosyjski Bajkał
MYCIE: Facelle
KOŃCE: Mrs. Potters, olej arganowy
14.08
-
15.08 
DŁUGOŚĆ: Alterra, l-cysteina, mleczan sodu
MYCIE: Facelle
PŁUKANKA z prawoślazu
KOŃCE: Mrs. Potters, olej arganowy
16.08
-
17.08 
DŁUGOŚĆ: Balsam Błękitna Laguna
PŁUKANKA: z czarnego Bzu
KOŃCE: Psik własny, olej arganowy
18.08
-
19.08: Nieudana próba wydobycia fal
DŁUGOŚĆ: miód+oliwa z oliwek
PŁUKANKA lniana
ŻEL: zwykły + lniany
KOŃCE: Psik własny, olej z róży

Musiałam go tu umieścić bo ta pielęgnacja to nie jest szczyt moich marzeń. Jak widać nadal wszystko wygląda chaotycznie, przydało by mi się ułożyć jakiś plan, zminimalizować nakładanie wszystkiego na włosy. W tym tygodniu postanawiam poprawę! Oczyszczę włosy szamponem z SLS i wypróbuje 2 wybrane kosmetyki, zobaczę co pasuje moim włosom.

Co do niedzieli 18.08 nie udała mi się próba fal. Nawet nie robiłam zdjęcia bo nic nie wyszło, musiałam się pocieszyć i zrobiłam sobie fale termolokami:

I uwaga bonus - i kto teraz powie, że z cieniowanych włosów nie da się zrobić kłosa!
No dobra.. jeszcze się uczę.

Dzisiejsza notka jest chaotyczna ponieważ właśnie wychodzę na ogród do basenu skorzystać z resztek słońca :)

72 komentarze:

  1. Jaki fajny kłos:D kurczę, kiedy ja zrobię taki plan tygodniowej pielęgnacji:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wypadające kosmyki z niego :D Ale jak włosy urosną i je wyrównam to zrobie jeszcze raz :D koniecznie zrób bo ja chętnie coś podpatrzę ;D

      Usuń
  2. Na razie to ja podpatruje u Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tym bardziej że używam produktów z Twojego sklepu ;D

      Usuń
  3. Nie mogę u Ciebie odpowiedzieć na poprzedni komentarz nie wiem czemu:/ hahaha oj:D przecież nie są złe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, mam coś zepsute już 3 osoby tak miały ;d No nie są złe :D wręcz je bardzo lubie ; To będziemy od siebie odgapiać:D

      Usuń
  4. Ja mam dzisiaj w planach zrobienie kłosa i zdecydowanie mam problem z nakładaniem dosłownie wszystkiego na włosy, muszę się ograniczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj ja siedzialam z pół godziny ;D Też mam ten problem chyba potrzebuje żeby mi ktoś pomógł ułożyć coś sensownego :)

      Usuń
  5. No uff, bo ja też:D Trochę Ty napiszesz, trochę ja dopiszę i będzie dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa uzupełnianie się nawzajem ;D

      Usuń
  6. OMG jakie piękne fale Ci wyszły :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;d Musiałam się pocieszyć :D

      Usuń
  7. zazdroszcze ci tego zaparcia i samodyscypliny, czemu ja tak nie umiem ? twoje włosy z dnia na dzień sa coraz piekniejsze :) a te loki.sliczne ! jaki masz termoloki/ firma/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki blogowi :) Z looking good kupione w Tesco na przecenie :D

      Usuń
    2. jak tam Twoje włosy po laminowaniu :D?

      Usuń
    3. po laminowaniu..efektów brak..:(

      Usuń
  8. z każdym kolejnym razem kłos będzie coraz lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję że jak zejde z cieniowania to będzie ładny :D

      Usuń
  9. Ale masz śliczne włosy! Co do loków: chciałabym, żeby moje włosy po pokręceniu tak wyglądały :) Powiedz mi, jak to jest z tymi termolokami? Mniej niszczą włosy niż lokówka?

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, wszystko co ciepłe niszczy włosy gdy używa się regularnie, choćby suszarka z gorącym nawiewem. Nie jest to może najzdrowsze dla włosów, ale na pewno szkodzi mniej niż lokówka ( na mój rozum lokówki nie dotknę ręką a wałki nakładam trzymając je ) Pewnie papiloty były by lepsze ale nie uzyskam takiego efektu :) A poza tym termoloków nie trzeba nagrzewać do najwyższej temperatury, można chwile poczekać i wyłączyć i tylko troszkę dłużej posiedzieć z nimi na głowie :))

      Usuń
  10. Bardzo ładny kłos Ci wyszedł ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten kłos;) Bardzo fajna pielęgnacja, też muszę się porządnie wziąść za moje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak kiedyś miałam kłosa na cieniowanych włosach i powiem szczerze, że to nie jest najlepsza fryzura na koncert :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe wyobrażam sobie jak musiał wyglądać po koncercie;d

      Usuń
  13. za każdym razem robiłaś coś innego ;) też mam nadmierny zapał ostatnio, doskonale Cię rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo :D Ale już się uspokoje i przez 2 tyg będe stosować 1 balsam ;d

      Usuń
  14. duże tego wszystkiego na raz :D
    mmm, fale bajka! :) też muszę sobie zrobić, bo doła z zazdrości łapię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pocieszenie powiem że już ich nie mam :* Ale zrób sobie piękne fale :)

      Usuń
    2. dzisiaj znowu wpadłam, żeby na te Twoje fale popatrzeć :D :*

      Usuń
  15. Przepiękne fale! A kłosa da się zrobić z cieniowanych włosów, coś o tym wiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły Ci bardzo ładne loki, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowo :):* A wałki trzymałam z 10 min :D

      Usuń
  17. sama bardzo lubie sobie robić kłosa:))))

    supeer

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne loczki i bardzo ciekawy plan pielęgnacyjny ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kłos i te loczki... ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny kłos :) Jak byłam mała i miałam dłuuuugie włosy to była jedna z moich ulubionych fryzur :

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejjj zrób mi takiego kłosa :) Nigdy nie miałam i nie umiem :D Twój jest sweet :) Loczki też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ty zadbasz o moje włoski a ja zrobie Ci kłosa :)))

      Usuń
    2. OK :D Z chęcią :))) Ale mówię, że teściowa ma rację;>>>

      Usuń
  22. a dotarła już ta mała maska? z braku funduszy wysyłałam niestety listem zwykłym, mam nadzieję, ze już u Ciebie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma ale jutro na pewno będzie :* u mnie ciapowato z pocztą:D

      Usuń
    2. uuuu, to rzeczywiście długo idzie... daj znać jak dojdzie :)

      Usuń
    3. Pewno że napisze :D I opisze relacje bo pewnie od razu jej użyje :D

      Usuń
  23. oooo sliczny:)

    zapraszam do mnie na KONKURS do wygranai dowolna para butów';)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. loki mnie urzekły :) musze i ja coś pomyśleć nad lokami u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. loki masz piękne! to ja tylko szampon i odżywkę kupiłam, a Ty taki arsenał masz! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. a dziękuję dziękuję, ciągle mi się nudzą nagłówki ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Bozeeeeeeeeeeee jakie piekne lokiiiiiiiiiiii O.O ..... az mi oczyska wyszly na wierzch :P ! ja to wogole mam slomiany zapal co do pielegnacji wlosow:P.Podziwiam Cie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dziękuje !:):* ja mam coraz większy aż się boje co będzie za rok ;D;o

      Usuń
  28. Kłosa niestety nie umiem robić więc nie mogę się wypowiadać, a termoloki są świetne...ale trochę pracochłonne...obecnie naturalnie kręcę włosika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA nie są pracochłonne :) Bardziej kłos jest :D

      Usuń
  29. nie lubię u siebie tego ale nie umiem też tej niecierpliwości zwalczyć :(
    uwielbiam kłosa i w ogóle warkocze, są genialne :) a te fale na 1 zdjęciu są mega *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne fale! Bardzo mi się podobają, bo sama chciałabym czasem takie mieć ;) A kłos też niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...