niedziela, 12 sierpnia 2012

Celia Nude, Pomadka-Błyszczyk 602

Hej :* Ale mnie leń bierze jak tylko patrzę jaka pogoda za oknem! Musiałam jakoś się zająć i wymyśliłam że skrobnę recenzje pomadki, o której nadal jest dosyć głośno. 
Celia Nude, Pomadka-Błyszczyk 602:

Informacje od producenta:
Łączy najlepsze zalety pomadki i błyszczyka. Nadaje ustom półtransparentny efekt i subtelny kolor. Posiada właściwości nawilżające i apetyczny winogronowy zapach.

Moja opinia:
OPAKOWANIE 6/6:
Pomadka mieści się w przemiłym dla oka opakowaniu. Jest jaśniutkie, starannie wykonane i przy tym bardzo eleganckie.


KOLOR 6/6: 
Kolor z numerkiem 602. Półtransparentny, bardzo lekki, blady róż. Nie pasują mi mocne szminki, tym bardziej różowe, więc z tego jestem bardzo zadowolona.


SWATCH:

ZAPACH 6/6:
 Winogrono! Achh.. ten zapach śni się po nocach.. Jest piękny i bardzo dobrze go czuję, długo zostaje na ustach.

DZIAŁANIE 6/6:
 Producent wspomniał tylko że nawilża i rzeczywiście usta są mięciutkie. Nie podkreśla suchych skórek. Aplikuje się go bardzo przyjemnie.

TRWAŁOŚĆ: 5/6:
 Trwałość pomadki nie powala, ale o przecież nie szminka.

CENA 6/6:
9,90zł - Chyba nic nie muszę dodawać :)

DOSTĘPNOŚĆ 4/5:
 Mimo, że drogerii "Dalia" w której można ją dostać mam w okolicy aż 4, to i tak musiałam czekać na ich dostawę, ale warto.

Podsumowując: 
Bo bardzo dobra pomadka, ładnie wygląda na ustach, w dodatku jest w świetnej cenie. Mam nadzieję, że producent jej nie wycofa bo chcę wypróbować więcej odcieni. Celia otrzymuje ode mnie zasłużoną ocenę:
5+ 

Sprawdź, gdzie znajdziesz ją w swojej okolicy:
http://celia.pl/dystrybucja

61 komentarzy:

  1. Cudownie prezentuje się ta pomadka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal wzdycham do tej pomadki i chyba w końcu przestanę się męczyć i ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się powstrzymywać:) jest tania i naprawdę ładna :)

      Usuń
  3. Wygląda ładnie, chyba będę musiała pomacać testery Celii, bo wszyscy tak nimi kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pomadko-błyszczyki - dlatego skusiłam się na aż 4 odcienie z serii nude ;) i wszystkie są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam wziąć wszystkie, na szczęście szybko się zorientowałam że nie mam przy sobie tyle funduszy :D Postanowiłam brak po kolei :D

      Usuń
  5. Jaki fajny kolorek ;) Mi też bardziej pasują takie jasne ;) Obserwuję :) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piąteczka! ładny, delikatny odcień ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ajjj bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten kolorek :) U mnie kosztowała ona 11,40zł i troszkę się nachodziłam by dorwać ten odcień. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, szkoda, że tak trudno dostepna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę trzeba się nachodzić, ale czasem warto :)

      Usuń
  10. mam ten sam odcień i jestem zachwycona :) tylko łatwo ją połamać niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi się nie udało jej złamać;D

      Usuń
  11. uwielbiam pomadki z Celii, mam 2 i są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdzie ich jeszcze nie spotkałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź gdzie jest u Ciebie w miejscowości, dodałam stronę na końcu notki :D

      Usuń
  13. mam mega ochotę ją wypróbować, ale najbliżej mnie dostępna jest 50 km od mojej miejscowości, więc specjalnie po nią nie pojadę ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Wygląda super! :-) Szkoda tylko, że jest jak jest z tą dostępnością. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też najbardziej lubię takie odcienie, ten jest śliczny, delikatny, muszę poszukać tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm, świetny kolorek ;) muszę ją kupić !!

    Zapraszam do mnie ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też ją mam - tyle że już nie w takim ładnym stanie bo w upale strasznie się topi ;/ ale fakt jest fantastyczna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w takim upale i bałam się że mi się roztopi ale na szczęście tak się nie stało :D

      Usuń
  18. taka delikatna, że prawie niewidoczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Twoich ustach wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest cudowny♥ w takich czuje się najlepiej.
    Bardzo fajny blog;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba, ale nie miałabym chyba odwagi użyć takiego pastelowego różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tej pomadce, ale jeszcze jej nie widziałam na żywo. Nigdzie nie mogę jej dorwać:/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekałam na tą recenzję ;*
    Powiem Ci , że mam w bardzo podobnym odcieniu tylko z vipery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam u Ciebie na recenzje oleju :D na który jeszcze poczekam ;D Co tam odcień - jaki ta ma zapaaaaaacchh <3 :D

      Usuń
  24. a ja jeszcze nie mam nic z Celii :(

    OdpowiedzUsuń
  25. ciągle ją widzę :D to prawie mania prześladowcza

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie masz piękne usta! :)
    A co do włosów... tesciowa ma rację ;>
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Znalazłam je już u siebie w mieście i na pewno niebawem się w jakąś zaopatrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ze je ją znalazłaś :):)

      Usuń
  28. Lubię ją :). Ładnie u ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  29. dziś mi się już śniły te pomadki, naprawdę,śliczny kolorek,obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog ;)
    zapraszam do mnie : http://other-street.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zła jak nigdy!! ;/ Już kit z tą paczką, ale mogli chociaż odnosić się do mnie z szacunkiem, a nie wmawiać mi, że ich straszę, jestem chamska i niewychowana ;/ Mi nie zależy na opinii, im powinno..

    OdpowiedzUsuń
  32. 603 to mój kolorek. Szkoda tylko, że pomadki mają tendencję do roztapiania się:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna ale niestety u mnie niedostępna:(

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna pomadka! uwielbiam takie delikatne, naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę ładny kolor, a rzadko mówię tak o szminkach bo wolę błyszczyki...nie wiem w sumie dlaczego bo zawsze jak wieje wiatr to moje włosy przyklejają się do ust.... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...