sobota, 25 sierpnia 2012

300 Obserwujących + Zabieg Encanto w domowym zaciszu.

Witajcie, ale jestem szczęśliwa! Nie dawno zaczęłam blogować a dziś jest Was już 300!
Czekam na tajemniczą paczkę i na pewno coś z niej będzie dla Was :)
Na pewno każda początkująca blogerka mnie rozumie i wie jakie to cudowne uczucie, że ktoś wchodzi na Twojego bloga i czyta co masz do powiedzenia. Nigdzie indziej nie ma tak wspaniałych ludzi, pomocnych, wyrozumiałych i motywujących ludzi jak tutaj! Dziękuje Wam wszystkim i każdej z osobna :* 

Moje włosy nie lubią keratyny. Puszą się po niej, nie układają się, ogólnie mam ochotę spiąć włosy w kucyk. Po dzisiejszym poście u Kascysko <TYM> postanowiłam dać jej jeszcze jedną szansę.
Zgodnie z przepisem Kasi zmieszałam 30 kropel keratyny, 10 kropel gliceryny, 15ml wody i łyżkę oleju lnianego. Wlałam wszystko do butelki z atomizerem i spryskałam włosy. Kolejnym krokiem było wysuszenie włosów suszarką. Kiedy były już całkiem suche umyłam włosy płynem Facelle i pozwoliłam im wyschnąć samoistnie. Nie nakładałam żadnej odżywki ani oleju na końcówki bo i tak nie wiedziałam jaki będzie efekt. Kiedy włosy były jeszcze wilgotne poszłam na ogród pozbierać maliny, oczywiście złapał mnie deszcz więc uciekłam do domu, oto co zobaczyłam:



EFEKTY:
Powiem Wam, że efekty są jak po laminowaniu + jeszcze lepsze!
- Włosy są mięciutkie
-Wygładzone
- Zero napuszonych włosów!
- Końcówki wyglądają bardzo zdrowo, po laminowaniu były trochę posklejane.
- Pięknie błyszczą

I zapraszam Was jeszcze na bloga Dark_Lady, gdzie organizowany jest konkurs. Można zostać testerką wybranych przez siebie kosmetyków naturalnych ze sklepu Ani, polecam! 
KLIKNIJ <TU> ABY PRZEJŚĆ DO SKLEPU
I to na tyle. Mam nadzieje, że dziś pogoda dopisze bo w sąsiednim miasteczku wystąpi dziś Gienek Loska! Jeszcze raz dziękuje że jesteście ze mną :) 

112 komentarzy:

  1. Świetny efekt... no i gratuluję 300! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o encanto i Twój efekt wyszedł bardzo naturalnie. Spójrz jak wyszedł u tej dziewczyny: tarnogrodziara.fbl.pl . Ona dodała do tego prostownicę :)
    Muszę Ci sie pochwalić, że dziś zdałam prawko :D a jak idzie Twoje? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAA gratuluje kochana ! Był stres;D ? Ja mam w pon dopiero 3 jazdy bo pan instruktor był sobie na wakacjach.. Ja prostownice oddałam teściowej żeby mnie nie kusiło ale i tak chyba bym się nie pokusiła :D

      Usuń
    2. Oj stres był i to wielki :D ale ja tak mam, że jak wsiądę to się wyciszam i jadę spokojnie ;) nic strasznego teraz po czasie :D mogłabym iść jeszcze raz :D

      Usuń
  3. Gratuluję 300!

    Dziękuję za wspomnienie :D Efekt faktycznie robi na Twoich włosach wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Lubię o Tobie wspominać :D No powiem szczerze że na końcach jeszcze nic nie dało mi takiego efektu :D

      Usuń
  4. Ja Cię rozumię :) masz śliczne włosy i pazurki mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* jeden się ułamał ten malutki ale to nic:D

      Usuń
  5. wow, świetny efekt, muszę wypróbować kiedyś *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. no i gratuluję 300 obserwatorów ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Mam pytanie : czy olej lniany można zastąpić jakimś innym olejem?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecałabym jednak rycyny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet o niej nie pomyślałam do takiego zabiegu ;DD

      Usuń
  9. Marzy mi się, żeby u mnie zobaczyć liczbę choć 100 obserwatorów. ;) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś w połowie :* Na pewno będzie ich więcej niż 100 :*

      Usuń
  10. faktycznie efekt jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jestem 301 :D i dzisiaj zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem.

    z chęcią będę zaglądać tutaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :))
    I życzę jeszcze więcej obserwatorów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze na pewno wypróbuję ten patent :) Twoje włoski pięęęknie błyszczą! Moje za cholerę nie chcą.. Jedynie grzywka i włosy przy skórze jako tako błyszczą, a reszta robi mi na złość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po hennie tak ale końce zawsze były suche i powywijane, jestem w szoku :D

      Usuń
  14. wow!
    chyba się skuszę,a ile ta kreatyna będzie sie trzymać;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kascysko pisze że przez 4 mycia łagodnym szamponem :)) Zobaczymy jak to będzie u mnie :)

      Usuń
  15. Gratulacje Kochana:) :* i Tobie się należy ten sukces:* ale masz obserwujących, idziesz jak burza:)
    Uwielbiam Twoje włosy, ten kolor i są taaakie gładkie *-* ja też takie chcę!Napatrzeć się nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś :):* A ja uwielbiam Twoje, moje nie zawsze są tak gładkie ale po ruskiej bani będe miała pięknie ;D czuje to hehehe ;D

      Usuń
  16. Gratuluję pięknej liczby obserwatorów :)! Włosy masz bardzo ładne i długie, ech kiedy moje będą takie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Spokojnie, musze je co chwile obcinać bo końcówki aż płaczą więc wcale nie będą takie długie :*

      Usuń
  17. Nie wiem jak jest z odżywką, ale po tym szamponie moje włosy wyglądają jak niemyte co najmniej tydzień. ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. :* Zawsze kiedy je widzę, są tak niesamowicie gładkie ....:)
    Aaaa właśnie wrzuciałam Ruską Banię :D jest podobno fajna nowa z chlebem żytnim - Eve mi pisała wczoraj i już jedną kupiła a ja wzięłam drugą:D a miałam 3...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie lubie im robić zdjęć jak mam bad hair day ;D AAA i co mam teraz zrobić ;D nie wezme obu bo mnie z domu wygonią hahah ;d

      Usuń
    2. Dobra, chyba wezme obie a szampon z efektem laminowania później.. ;d haha :D

      Usuń
    3. O, a jaki to szampon z efektem laminowania? Chciałabym coś fajnego do mycia włosów z rosyjskich dóbr ;D

      Usuń
    4. http://setare.pl/wosy-szampony-love-2mix-organic-szampon-efektem-laminowania-p-176.html :)

      Usuń
  19. Ale kusisz! Ale nie mam keratyny :( a dopiero składałam zamówienie na ZSK i BU :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka cwana jesteś:D ehh a ja będę mieć dwie Ruksie Banie (i wzięłam peeling jeszcze,bo tak pachnie i wygląda, że musiałam:D )+ drożdżową + łopianową +jeszcze mam Kallosa i Waxa +miniaturkę Organiqe + inne, ale te już traktuję jako dodatki, więc się nie liczą:D o matko :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha przyznaj że jesteśmy szalone! :D:D Ale co, zasługujemy na to ;D nasze włoski też! :D

      Usuń
  21. Odleję Ci na spróbowanie swojego szamponu z efektem laminowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOOO właśnie mnie uszczęśliwiłaś ;D:* Dziękuje ;**

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ojjjj no :D Mnie to cieszy :D przynajmniej się nie nudze jak chłop w pracy :D

      Usuń
  23. :D
    Nie ma za co:* I tak jesteś przecież pierwsza do testów - pamiętam, że Ci obiecałam:D to i szamponem moge się podzielić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że sobie żartujesz:D Ach to już jestem cała szczęśliwa :D Ale przeciez wiesz że będe stałym klientem sklepu ;d

      Usuń
  24. gratulacje!:D
    a włoki wyglądają na bardzo miękkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są aż po końce ;D Mam nadzieje że taki efekt utrzymie się dłuuugo ::D

      Usuń
  25. Ooo:D e nie żartowłam, to serio było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IHAA:D haha dobra bez emocji :D Hahaha:D Lece bo Gienek Loska graa aż mu chyba powiem że jestem szczęśliwa :D Napisze wieczorem tylko nie dodawaj nic już dziś do sklepu bo nie mam banku w pobliżu żeby okraść ;D

      Usuń
  26. :D:D:D tylko na szyję musię nie rzucaj:D dobraaa:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne włosy laleczko :) aaa i gratki 300 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy po wysuszeniu włosów i ich wyprostowaniu, a późniejszym umyciu efekty będą lepsze? Jak myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj najpierw sposobu z suszarką, ja bym nie ryzykowała,a nuż Ci taki efekt wystarczy. Na prawdę nie ma co szaleć z taką temperaturą :)

      Usuń
  29. ładne włosy! Chyba też to wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje :), szkoda ze nie mam keratyny :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :) a włosy wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję :) włosków zazdroszczę! mam nadzieję, że sama dojdę do takich efektów!

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmm chyba powinnam wypróbować! zwłaszcza po tym jak narzekałam dzisiaj na puszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też dziś narzekałam i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła ta próba:D

      Usuń
  34. gratuluję Ci tylu obserwatorów ;)
    ale o włosach się zawsze miło czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie Ty masz śliczne włosy :o takie długie już !
    Gratuluję 300 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną ale ostatnio podcięłam ;D Dziękuje :*

      Usuń
  36. Przepisuję na kartkę i bez zastanowienia wypróbuję! Po laminowaniu niestety nie zauważyłam żadnych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym pewnie nie bedzie pasować ani to ani to ale warto spróbować;D

      Usuń
  37. to ja też chcę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:D Dalej mam takie piękne jak wczoraj :D

      Usuń
  38. Gratuluję :) Powoli ogarnia mnie półproduktowe szaleństwo,pewnie keratyna pójdzie na pierwszy ogień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :)Półprodukty to dobra rzecz :)

      Usuń
  39. ja nigdy nie używałam półproduktów i różne mieszanki z czegoś 'tam' wole coś gotowego nałożyć, potrzymać i zmyć ;D
    efekt włosów bardzo ładny :) ach te czarne włosy jak one mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładnie teraz wygladają, są dociążone , przynajmniej na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście, taka mieszanka trzyma włosy w ryzach:)

    OdpowiedzUsuń
  42. serdecznie gratuluję :) i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz naprawdę bardzo ładne i zadbane włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. też koniecznie muszę spróbować, moje włosy są w opłakanym stanie *_*

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny sposób ! musze wypróbować, bo moje siano na głowie daje mi się we znaki :P

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mam niestety składników na to w tym momencie, ale niedługo planuję się zaopatrzyć w nowe półprodukty ;D ciekawe, jak sprawiłoby się to na moich lokach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kascysko ma loki i super się u niej sprawdziło :)

      Usuń
    2. o :) no to dobrze ;) albo i źle, dla mojego portfela, hah ;)

      Usuń
  47. Piękne włosy masz! :)

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne włosy podobają mi się bardzo
    ale ja na laminowanie na pewno się nie zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję 300-ki i dziękuję za komplement ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  50. A ile to jest 30 kropel w ml?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądnij tu jutro lub podaj e-mail to Ci podam bo nie mam przy sobie keratyny :*

      Usuń
    2. paulincia11223344@wp.pl

      Usuń
    3. Oki dziękuje :) Napisze do Ciebie jak zmierzę :)

      Usuń
  51. oh doskonale wiem ;d haha nawet nie wiesz jak sie cieszyłam jak jako pierwsza skomentowałaś moje wypociny ;p no i gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. to ja jestem 310 ;) mam pytanie odnośnie laminowania, czy to zapobiegnie ich rozdwajaniu tzn czy scali te poszarpane końcówki. Ja obcinam na gorąco i robię co 3 tyg zabieg u fryzjerki odżywkami joico serią kpac. szkoda mi tak podcinać włosy bo odkąd pamiętam zawsze mi się rozdwajały:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie naprawi końcówek, nic nie pomoże rozdwojonym, jedynie zabezpieczanie jedwabiem w płynie może trochę uchronić przed rozdwojeniem które idzie ku górze włosa..

      Usuń
  54. ano! 3 posty... a właściwie 4, bo jeszcze jeden z wynikami, ale dostałam już adres do wysyłki, więc usunęłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję ogromnej ilości obserwujących, blog musi być naprawdę interesujący, więc obserwuję i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. to laminowanie ostatnio mnie ciekawi, pewnie jakoś na dniach wypróbuje :) PS: tak nieśmiało pozwolę sobie zaproponować wzajemną obserwację, co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne efekty uzyskałaś. Pewnie wypróbuje ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne masz te włoski ja zapuszczam zapuszczam a nagle opęta mnie coś i obcinam :P heheh ale teraz podcinam tylko końcówki i mam mocne postanowienie poprawy :)

    fajny blog będę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam teraz zapuszczam i żal mi każdego cm :D

      Usuń
  59. gratuluje .;d
    Super masz bloga . :d
    Zapraszaam do mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ty to przynajmniej masz na czym robić takie zabiegi ja może po zimie jak troszke odrosną

    OdpowiedzUsuń
  61. musze spróbowac tego laminowania,
    niewiem dlaczego do tej pory zwlekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj ;) dzisiaj zrobiłam zabieg według Twojego przepisu z tym że użyłam oleju arganowego. Musiałam zrobić dwie mieszanki ponieważ pierwsza zużyła się w połowie. Trzymałam to na rozpuszczonych włosach dwie godziny i zaczęłam suszyć... i suszyć... a włosy nie wyschły myłam ni to wilgotne ni to z olejowym filmem. Piszesz że Twoje były całkowicie suche.. więc zastanawiam się czy nie spaprałam tego ;/ ?

    OdpowiedzUsuń
  63. włosy są bardzo przyjemne w dotyku,;) gładkie i lejące, błyszczące ale bardziej liczyłam na to że wyprostują się po tym moje falowane resztki cieniowań. Niestety tak się nie stało ;\ na dniach ścinam włosy na równo, wtedy dam temu zabiego-ekserymntowi drugą szansę ;]

    OdpowiedzUsuń
  64. wszystkie składniki mam w domu, ale boje się efektu przeproteinowania, bo moje włosy nie lubią keratyny

    OdpowiedzUsuń
  65. encanto robiłam, ale po ostatnich przygodach z proteinami trochę bym się bała.
    Na zdjęciu dojrzałam cudne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Oooooj, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...