czwartek, 26 lipca 2012

Recenzja - Jedwab do włosów Green Pharmacy.

Hej:) Podczas mojej nieobecności na blogu, parę z Was pisało o jedwabiu do włosów z GP. Patrząc na skład jedwabiu, nie mogłam go nie mieć w swoim włosowym arsenale. Kupiłam go parę dni temu i od razu bardzo go polubiłam. Przy następnej okazji kupię jeszcze parę buteleczek.

Opakowanie 5/6: Wygląda estetycznie, wszystko napisane jest czytelnie i umieszczone zostały same najważniejsze informacje. 



Buteleczka jest bardzo ładna, przeźroczysta bez zbędnych urozmaiceń. Podoba mi się taka oprawa. Odejmuje 1 punkt za to, że korek słabo się trzyma, nie podniosę buteleczki za korek, ponieważ zostaje mi w ręce, a jak buteleczka mi spadnie, to korek też leci, gdzie go świat poniesie.



Zapach 6/6: Jest piękny, taki orzeźwiający, aż żałuję, że nie utrzymuje się na włosach
Działanie: 6/6: Tu także mam zdjęcia. Producent napisał że można użyć na suche włosy i tak też spróbowałam. Standardowe jedwabie do włosów tylko przetłuściły by mi włosy.
NIEŹLE, CO ? :)

Zgodność z obietnicą producenta 6/6:

Nie obciąża, użyłam na suche włosy. Chroni końcówki, taki skład nie może końcówkom zaszkodzić! Włosy są ułożone, nie puszą się, wyglądają bardzo zdrowo.
Dostępność 4/6: Hmm, szukałam w 3 osiedlowych drogeriach, znalazłam w najmniejszym ;) Ale były koło siebie więc się nie nachodziłam :)
Cena 6/6: 8zł z groszami za 30 ml kosmetyku, który starczy na bardzo długo, ponieważ przy jednorazowej aplikacji wystarcza nam kropelka.

Ogłaszam więc, że jedwab w pełni zasłużył na ocenę: 5 z WIELKIM + ! 
Informację o kosmetyku pochodzą ze strony www.elfa-pharm.pl

58 komentarzy:

  1. Ja również go bardzo lubię :). Zawiera dużo fajnych składników i lekkie silikony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę muszę ją kupić!
    Tylko jeszcze nigdzie jej nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.elfa-pharm.pl/gdzie-kupic/ sprawdź gdzie jest u Ciebie :))

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Widzę, że u mnie w mieście nie ma, ale w sąsiednich miastach jest ;)
      Będę musiała się wybrać kiedyś :)

      Usuń
    3. Nie miałam go nigdy i też nie widziałam u siebie. Ale zaraz sprawdzę i zobaczę gdzie go można dostać :)

      Usuń
  3. kuszę mnie te kosmetyki green pharmacy ;) również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne sa kosmetyki tej firmy:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;d szkoda że nie mam jeszcze eliksiru i balsamu ;d

      Usuń
  5. dobra, poszukam i ja ;p tym bardziej, że mój jedwab Biovax się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie ;d Ja kupiłam za 8,75 ;D

      Usuń
  6. Uwielbiam ten jedwab! To co robi z włosami... Mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ;p chyba sie skusze ..

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że bardzo ładnie wygładza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. husky,malamuta nie miałam, ale są większe trochę ;)

    a u mnie nie ma GP, jedynie eliksir i balsam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze go miec, szkoda tylko, ze jest tak slabo dostepny

    OdpowiedzUsuń
  11. chcę to mieć!:) i to przez Ciebie! Czuj się winna!!!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi ;D Ale ze mnie bestia ;D

      Usuń
    2. tak właśnie, bo już się denerwuję, że pewnie u siebie w mieście będę miała problem z dostępnością:((

      Usuń
  12. Ciekawe te kosmetyki GP, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niech wprowadzą w końcu jedwabie i olejki gp do rossmanna!! chodzę tam dzień w dzień i ani śladu :D a codziennie jakaś wysławiająca notka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było, bo wolę mieć wszystko w rossmanie a nie szukać w osiedlowych sklepikach ;P

      Usuń
  14. Jak nie znajde to chetnie sie wymienie. Zreszta mala odlewke czegos to ja moge od tak wyslac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Napisze jutro. Ale naprawde jak chcesz to cos czego mam duzo(np. ta nowa maska) moge odlac i wyslac.

      Usuń
  15. Ja chcę ja chce ! :) Kusi nie odkad go zobaczyłam na blogach ale u mnie nie jest dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też znaleźć go graniczy chyba z cudem, same szampony z GP, ale narazie zapatruję się na jedwab z CHI, potem poszukam tego z GP

      Usuń
  16. u mnie jedwabie sie poki co nie sprawdzaly, choc to z pewnoscia kwestia firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i składu, ten jest bardzo lekki więc jak się nie sprawdzają bo masz cieniutkie włosy to ten będzie bardzo dobry :)

      Usuń
  17. ooo! akurat mój jedwab się wykończył wczoraj :D a bez niego ani rusz, więc ten muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie i wyczerpująco:)

    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zachęciłaś mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, jak komuś się nie spodoba to będe miała przechlapane :D ale wierze w to że każdemu będzie pasował :)

      Usuń
  20. Dzisiaj obleciałam kilka drogerii żeby dostać produkty do włosów green pharmacy i znalazłam tylko dwa rodzaje szamponów w Rossmanie i nic więcej:/ Będę szukać dalej,zachęciłaś mnie do tego jedwabiu:)
    Obserwuje i zapr.do tego samego dzięki temu będę na bieżąco z Twoimi postami:

    OdpowiedzUsuń
  21. pewnie, jak będę umiała, to pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może go kupię następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam jedwabiu sporadycznie i tylko na końcówki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zabezpieczam końcówki jedwabiem a ten jest tak lekki że spróbowałam i na długość:)

      Usuń
  24. Super, zachęca mnie ta recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna opinia z chęcią przetestuję !!!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Wybacz za ten spam, ale pisze do Ciebie, bo obserwowalas moj blog konsumpcyjny.blogspot.com. Wlasnie zmienilam adres bloga na tusenskonaa.blogspot.com i mam nadzieje, ze znowu moge na Ciebie liczyc! :) Oczywiscie dodaje do obserwowanych Twoj blog. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam go nigdzie ja mam teraz serum na końcówki z Oriflame :) Też bardzo fajnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie spotkałam, będę się rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupilam go dzis :D. Jednak jak chcesz to nadal probke czegos moge wyslac...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie widziałam jeszcze tego jedwabiu nigdzie, ale może słabo się rozglądałam :D Skład zachęca do przetestowania tak samo jak i zdjęcia które dodałaś :) Jak tylko skończę swój aktualny jedwab to lecę do sklepu zakupić ten :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, ja ostatnio kupiłam kilka jedwabiów do włosów i jednak nadal biosilk wygrywa, ale tego nie testowałam. Na pewno sie skuszę, bo faktycznie skład kusi

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny post! :) P.S. Uwielbiam jedwab :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem wierna Biosilkowi, choć ten też wydaje się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam jedwab do włosów, jest niesamowity. Tego jeszcze nie miałam, ale na pewno chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Warkocza robię bardzo prosto :)
    Najpierw robię 'dobieranego' z 2 części włosów i zmierzam w kierunku prawej strony - tam gdzie powstać ma cały warkocz, tam dzielę włosy już na 3 części i robię warkocza :) 2 wsuwki, żeby lepiej się trzymało, delikatnie lakierem i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A już miałam skreślić tą markę...moje włosy ich szamponu szczerze nienawidzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Brzmi (i wygląda) nieźle, jak tylko gdzies znajdę to chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - jak go gdzieś znajdę! - to też kupię :P Ach ta dostępność :/

      Usuń
  38. U mnie jest w naturze. Kupiłam go ostatnio w promocji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...