sobota, 28 lipca 2012

Jednak nie jestem zakręcona :(

Dziś taki luźniejszy post, zauważyłam że mało takich u mnie :) Ostatnio pisząc Wam o moich puszących włosach, preria dała mi do zrozumienia , że skoro moje włosy się tak puszą, to może są falowane. Oczywiście dało mi to do myślenia, a włosowa historia Pauli postawiła kropkę nad i i postanowiłam to sprawdzić. Co zrobiłam ?
Umyłam włosy, dałam odżywkę i rozczesałam włosy. Spłukałam odżywkę i w bawełnianą koszulkę zawinęłam swoje kłaczki w ten oto sposób:
http://obsessionhaircare.blogspot.com/2012_06_01_archive.html 
Po 15 minutach zdjęłam turban, wgniotłam piankę we włosy tak aby uzyskać jakieś fale i powiem Wam, że do tego czasu nawet sądziłam że może się udać, zrobiły się ładne fale. Ale niestety musiałam je jakoś wysuszyć do czego użyłam suszarki z dyfuzorem. No i niestety zostało tylko coś takiego:
 
Jakiś lok tam jest, ale to za mało :(
Ahh a już prawie czułam się jak kręconowłosa ! Hehe będę musiała pogodzić się z moim puchem :D

Chciałabym się jeszcze pochwalić moją ostatnią zdobyczą. Bardzo lubię koronkę i dlatego też zafundowałam sobie taką oto sukienkę ;D

I chciałabym Was zaproponować zapisanie się do akcji Postcroassing, jeśli tylko macie ochotę wymienić się pocztówką z bloggerkami (np ze mną ;D) to zapraszam :*

70 komentarzy:

  1. masz sliczne te wloski, nie narzekaj :) buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę proste włosy chociaż lekkie fale są ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostaję przy moich prostych hehe :D

      Usuń
  3. I tak sporo Ci się zakręciły :) a sukienka boska, widziałam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś brałam udział w postcrossingu ;D

    sukienka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym żeby włosy chociaż trochę się mi kręciły, ale mam proste jak druty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pozostają papiloty i wałki termiczne ;D

      Usuń
  6. Prostych włosów to Ty nie masz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy też się puszą niemiłosiernie;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebuję od Ciebie posta, w którym dokładnie opiszesz, czego używasz obecnie;)

    Widzę na razie grube fale, ale to masz pierwszą próbę wydobycia skrętu - a nie od razu Kraków zbudowano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja tak bym wszystko chciała od razu heh.. Ok przygotuje takiego posta:) Dam znać jak skończe :D

      Usuń
  9. W zyciu romana z prostych wlosow bo plumpingu by takie fale nie wyszly:) moim zdaniem blizej Ci do fal niz do prostych:)mowie to ja,drucianowlosa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może mają jakiś potencjał :D Zobaczymy co da się z nich wycisnąć :D

      Usuń
    2. Pewnie ze maja! Wyciskaj,jak wroce z urlopu to chce widziec curly girl:)

      Usuń
    3. Hehe zobaczymy czy będą współpracować:D

      Usuń
  10. pikna sukienkaa!:)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladne wloski :)) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne włosy, nie masz co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. włoski śliczne, tak jak i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy są zmienne nie raz są dość mocno falowane, a nie raz prawie proste jedynie końce wywijają się w różnych kierunkach :D A sukieneczka bardzo ładna gdzie ją kupiłaś? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ladne tykie pofalowane ... naturalnie .. nie narzekaj - mi sie podoba efekt - sukieneczka sliczna!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie będę narzekała :D:D Dziękuje :*

      Usuń
  16. Piękne włosy kochana nie narzekaj ♥♥♥ :) cudowna sukienka ☻ a ode mnie pocztówkę to już chyba masz ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. ale i tak bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prostych włosów to Ty na pewno nie masz ;) Ja daję stylizatory przed ręcznikowaniem, inaczej klapa, może też tak spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisz koniecznie efekty ;)

      Usuń
    2. Oki dam znać ;D ale to dopiero za jakieś 3 dni bo jutro mam jazdy i jak by mi coś nie poszło to mnie nie wpuszczą do auta :D

      Usuń
  19. ładna kiecka, ja mam tez ze swoimi włosami zagadkę - zawsze były proste jak druty a teraz się falują... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się efekt podoba bo jest mega naturalny a takie włosy lubię :)

    a sukienka jest piękna, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* też lubie naturalny efekt :)

      Usuń
  21. W takie upały to polecałabym Ci po umyciu i delikatnym osuszeniu ręcznikiem spryskać je jeszcze mgiełką solankową tak, aby skręt był bardziej naturalny i nawet jak musisz już lecieć na miasto to w taką pogodę śmiało możesz wyruszyć nawet z delikatnie mokrymi...niestety suszarka ( nawet z dyfuzorem) potrafi zepsuć efekt naturalnych fal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2 szklanki ciepłej wody, 2 łyżki soli morkiej, 2 łyżki wódki np. lub innego alkoholu, kropla jakiegoś żelu do stylizacji i kropla olejku np.kokosowego. wszystko wymieszaj w butelce ze sprayem. I gotowe. Mieszanki nie używaj codziennie bo alkohol może wysuszyć włosy. Możesz też taką mieszankę zrobić bez alkoholu, ale efekty mogą być słabsze ;)
      Tylko pamiętaj, żeby naturalnie sobie schły ;)

      Usuń
  22. Śliczna sukienka ! :) Ja ostatnio mierzyłam podobną (moze nawet taką samą) tylko turkusową , ale nie bylo mojego rozmiaru :(
    Z przyjemnoscia oddam Ci moje krecioły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddawaj kochana :* O ile przyjmiesz mój wieczny puch :D

      Usuń
  23. szczerze mówiąc ładny efekt na włosach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Może kiedyś będzie ładniejszy ;D

      Usuń
    2. Ja też za często jej nie noszę :) Ale podoba mi się :D

      Usuń
  24. Ciesz się. Moje w ogóle nie są podatne na skręt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje im pomóc może się bardziej zakręcą :)

      Usuń
  25. U mnie ta metoda niestety nie zadziałała. Chyba mam za ciężkie włosy na takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem jak na pierwszy raz to fale Ci bardzo ladne wyszly ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie narzekaj! ja bym chciała chociaż takie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie rezygnuj z wydobywania fal :) Mają niesamowity potencjał - może spróbuj umyć samą odżywką i wtedy pougniatać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO kolejny dobry pomysł ! Oczywiście wypróbuje :*

      Usuń
  29. Może dam im naturalnie wyschnąć :)
    Sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jeszcze nie próbowałam kręcić to same schły :D ale spróbuje ;D

      Usuń
  30. Oj, znam ten ból puszących się włosów... ale mam już na to sposób! Niech zgadnę - używasz szczotki, albo plastikowego grzebienia? Bo jeżeli tak, to właśnie przez nie masz ten problem. Przez pewien czas używałam zwykłej, grubej szczotki i moje włosy wyglądały jakby przeszło po nich tornado. Potem wyczytałam w internecie, że na takie problemy najlepszy będzie drewniany grzebień (bo nie elektryzuje) i zadziałało ;D Najlepiej jest też przerzucić się na jakiś inny szampon i używać odżywek - to jeszcze bardziej pomaga i dzięki temu wreszcie mam fale na włosach ^^ A i bym zapomniała - po umyciu głowy nie zawijaj ich w ręcznik, bo się kołtunią i puszą - taki sam efekt jest po wysuszeniu suszarką. Najlepiej pozwól im się samym wysuszyć, czesząc co kilak minut.

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za kolejną rade :* Na spróbowanie wszystkiego nie starczy mi chyba życia :D ale coś napewno zadziała :D

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuje kochana ;D:* NIE PODDAM ! :D będę walczyć :D

      Usuń
  32. Fale wyszły śliczne nie wiem dlaczego się ich czepiasz:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA na boku tak a z tyłu jakieś gnioty :D

      Usuń
  33. Oj nie słyszałam o tym filmie ale na pewno był wspaniały...

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam cienkie i rzadkie włosy..aaa pozbyłabym się ich z miłą chęcią:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tylko nie ścinaj na łyso :*

      Usuń
  35. Ty masz przepiękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka :) a co do włosów to ja też mam spuszone, dziwne takie...jak się obudzę to są fale, ale co z tego jak je muszę uczesać. I później zostaje nie wiadomo co :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak masz fale po przebudzeniu to masz i tak większy potencjał do pięknych loków niż moje, bo moje nie falują :))

      Usuń
  37. Źle to zrobiłaś. Masz fale, ale popsułaś je złą stylizacją.

    Do rozczesania odżywka bs, potem pougniatać z żelem i dopiero turban. Potem zdjać turban i dołożyć żelu. A ty rozczesałaś i zawinełaś, nie dziwię się, że nie wyszło ;)

    Włoski wyszły potargane, bo suche, ale nię zostały proste jak druty, a proste by się rozprostowały.

    O stylizacji fal u mnie tutaj: http://kokardka-mysi.blogspot.com/2012/06/faluj-z-mysia-stylizacja-wosow-w-fale.html

    :*

    OdpowiedzUsuń
  38. A widzisz?:) Mysia potwierdza ze jestes falowancem! Zycze udanych dalszych prob i wyjezdzam na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I jak tam, druga próba nie wyszła?

    Dużo też zależy od użytych wcześniej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sukienka - gratuluje łupu :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...