niedziela, 22 lipca 2012

I`m Back! + Włosowe podsumowanie czerwca

Tęskniłam.. NAPRAWDĘ :O Powodów nieobecności było kilka. Wakacje, brak pomysłów, remont. Ale mam nadzieję, że wrócę do formy. Dużo się pozmieniało, współpracę z BingoSpa (a tak lubię ich produkty), zakaz robienia rozdań.. Muszę to ogarnąć :D

Co prawda dziś zrobię spóźnioną aktualizację włosową, ale nawet nie macie pojęcia jak mi tego brakowało. Sprawdzenia ile włosy urosły, w jakiej są kondycji. Co prawda już prawie koniec miesiąca więc w sierpniu zrobię mniejsze podsumowanie.

Co stosowałam w tym miesiącu:

1. Szampon Facelle Intim, Waschlotion Sensitive: Najlepszy i najłagodniejszy "szampon" jakiego do tej pory używałam, nie plącze włosów i dobrze zmywa oleje. 
2. Odżywka d/s Issana z olejkiem babassu: używana jako 1 O w OMO. 
3. Odżywka b/s Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą i Joanna Naturia z lnem i rumiankiem.
4. Maska pilomax Natural classic henna wax: regenerująca maska do włosów. 
5. Wcierka Woda pokrzywowa zmodyfikowana przeze mnie: Nie wiem skąd zrodził się u mnie ten pomysł ale postanowiłam ją urozmaicić wywarem ze skrzypu polnego, pokrzywy i imbiru i moim zdaniem włosy ruszyły z miejsca.
6. Olej BabyDream fur mama i alterra granat i avokado.Zmieniłam sposób w jakim nakładałam oleje. Wcześniej nakładałam bezpośrednio na włosy, które po myciu wyglądały na przekarmione. Teraz dodaje do kubeczka z wodą ok. 6-10 kropel i polewam włosy. 
7. Jedwab CHI: do zabezpieczania końców.
7. Półprodukty: Aloes zatężony 10x, hydrolat keratyny, olej rycynowy, żelatyna, spirulina, l-cysteina.
8. Farbowanie: Henna Khadi - ciemny brąz
9. Od wewnątrz: Piłam herbatki ze skrzypu na zmianę z pokrzywą. Jadłam tabletki z drożdży piwnych DroVit. 
+ Obciełam 2 cm końcówek. Jeszcze z 10 i może ożyją :D

Porównanie włosów:
Włosy na zdjęciu są przeczesane, ale i tak się puszą. Szukam skutecznej metody aby to zwalczyć. Uczę się o porowatości włosów, może znajdę przyczynę :)

I jeszcze banner rozdania do którego się zgłosiłam:

71 komentarzy:

  1. super, że już jesteś :)
    ja tez mam mega puszące sie włosy - i już czasem naprawdę wątpie czy coś da się z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też, a jak już mi się uda coś z tym zrobić po na 2 dzień mam taki pusz że żyć się odechciewa a że myje co 2 dni to ten 2 dzień musze jakoś przetrwać :O

      Usuń
  2. witaj ;) sporo tych produktów uzywasz w sumie ja tam tylko szampon i odzywke a wlosy rosna mi jak szalone :) co do porowatości moze wlasnie przyczyną jest ta duza ilość kosmetyków ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nakładałam tonę maski, oleju jeszcze więcej i średnio 3x w tyg. a półprodukty mieszałam ze sobą nie patrząc jaką rolę odgrywają. Teraz olejuję raz w tyg nie mieszam półproduktów które są np. humektantami, odżywki używam jednej przed myciem i czasem b/s. Więc nie wydaje mi się że to może być przyczyną bo widziałam większe zasoby kosmetyków u innych :P

      Usuń
  3. Gołym okiem widać, że włoski Ci sporo podrosły mimo podcięcia końcówek! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minęło ok. 1,5 miesiaca od ostatniego zdjęcia ale ciesze się że urosły i chciałabym wiedzieć co miało na to największy wpływ :d

      Usuń
  4. Mam to samo z puszeniem włosów, ale taka już ich natura, nic nie pomaga, jedynie modelowanie ale i tak nie jest idealnie;( Ładnie urosły Twoje włoski;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się z tym pogodzić:) Ale może jest jakiś sposób

      Usuń
  5. Moje włosy też się puszą :/ ostatnio nie lubię się z nimi i mam ochotę podciąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam o podcięciu i o ich uzdrowieniu ale czy ja wiem..

      Usuń
  6. A niedawno się zastanawiałam gdzie się podziewasz ;) Fajnie, że wróciłaś a włosy rosną Ci w super tempie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jestem ;* Oby te cieniowane tak szybko "dorosły" do reszty ;D

      Usuń
  7. Ja własnie myśle nad tym ''szamponem'' :)
    Hm co do włosów to musze Ci pogratulować :)
    Urosły i jak dla mnie nie wyglądają na napuszone dla mnie wygladaja jakby zyskały na objętości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co myśleć jest tani więc warto spróbować :d dziękuje :* tylko własnie po 5 min po rozczesaniu juz odstają gdzie chca ;[

      Usuń
  8. sporo urosły. ja własnie kupiłam jedną z odżywek naturi b/s do włosów suchych i zniszczonych, ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je lubię ;d i ładnie pachną :))

      Usuń
  9. noo trochę cię nie było, mam nadzieję że już zostaniesz z nami :) a włoski chyba urosły ciutkę prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaję! :D Urosły posłuszne :D chociaż w tym mnie zadowalają ;D

      Usuń
  10. Włoski masz świetne! I jak widac sporo na nie przeznaczasz pieniedzy :) ale warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam obsesję na punkcie moich włosów, odżywek itp. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może obsesji nie mam, ale staram się z nimi uporać jak na razie ;d

      Usuń
  12. straasznie jestem ciekawe tego szamponu Facelle;D.gdzie go można znaleźć?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmanie na półce z żelami do hig. instymnej za 6,30 zł :))

      Usuń
  13. O, jakbym widziała moją półkę z kosmetykami do włosów w łazience, prawie wszystkiego używałam, bądź używam. Muszę kupić ten płyn Facelle, chodzi za mną od dawna ;) Taka alternatywa dla niebieskiego Babydreama.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknee włosy! :) Chwal się jak znajdziesz sposób na ujarzmienie włosów, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj długo Cię nie było :) włoski sporo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem i nigdzie się nie wybieram ;D

      Usuń
  16. tęskniliśmy, fajnie że znowu z nami jesteś :) a co do włosków to urosły urosły i kondycja jakby lepsza :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooj też często żałuję, że komputer nie ma takiej funkcji jak `powąchaj` hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wróciłaś :)
    Włosy masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ah, puszące się włosy, skąd to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy ostatnio puszą się mniej, mam wrażenie że to przez maskę, która nawilżyła i odżywiła moje końce. I nakładam jeszcze lotion z rosyjskich kosmetyków. Ostatnio nie muszę używać prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli nie pasuje Ci olej kokosowy to na 80% masz wysokoporowate włosy! :) ale możesz to sprawdzić łapiąc włos w dwa palce i przejeżdżając nimi do góry, jeśli czujesz jakieś nierówności są wysoko lub średnioporowate :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja mam ta hennę;)
    Jeszcze jej nie używałam.
    Jak długo trzymałaś ją na włosach:P??

    OdpowiedzUsuń
  24. he he dzięki :)
    Bo już się obawiałam, ze kolor będzie za ciemny :P

    Dodaję do obserwowanych-lady1307

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj z powrotem. Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. teraz wyglądają na o wiele lżejsze ;)

    cieszę się kochanie że już jesteś ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo, zastanawiałam się ostatnio, co z Tobą ;)
    prawie cały górny rząd ze zdjęcia jest też w mojej łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie kosmetyki z pierwszego rzędu są mi znane i je lubię :) najbardziej do gustu przypadł mi Facelle używany do mycia włosów:) i niezastąpiona niczym Isana z babasu <3 Jeżeli chodzi o Twój puszek to być może włosy są "przejedzone" i potrzebują więcej nawilżenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czuje że jak je nawilżam to nie są zadowolone.. a Facelle bardzo lubię:D

      Usuń
  29. Jejku, podziwiam Cię, że Ci chce stosowac te wszystkie preparaty, no i szacunek Ci się nalezy za to że jestes samoukiem w dziedzinie kosmetyków, podoba mi sie to! Będę zaglądac czesciej - dodaję do obserwowanych. W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;d dbanie o włosy to czysta przyjemność ;D

      Usuń
  30. dziękuję za życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, zamów sobie na bioarp.pl ta maskę drożdżowa i balsam na propolisie. Mi znajoma wysłała na próbę i nawet taka odrobina podziałała i dopiero potem zamówiłam pełen produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wstyd się przyznać, ale żadnego z tych specjałów nie stosowałam. Na olejek z Alltery sie przymierzam już od dłuższego czasu, ale teraz Vatike chcę wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Vatikę ale jej baardzo nie lubią moje włosiska;d A alterra ma dużo zachwytów więc nie ma co się zastanawiać ;d jak skończysz Vatikę to leć do sklepu :*

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. dziękuje ;d to zasługa tego co opisałam w notce ;d

      Usuń
  34. A moze Twoje wlosy sa falowane?:) skoro sie pusza,to moga tez byc wysokoporowate. Wlasnie jakos ostatnio mi brakowalo na blogerze Twoich wpisow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaaa ;o Może spróbuje to sprawdzić, aż się boję. Zaglądne do wątku kręconowłosych :)

      Usuń
    2. Noo fajnie by bylo odnalezc swoje przeznaczenie :D ja caly czas mam nadzieje na fale,ale te moje druciaki sa mocno sztywne:D

      Usuń
  35. jest różnica, na plus oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się tylko co robiłam że mi się tak nie puszyły włosy O.o

      Usuń
    2. ja na zszywce oglądam regularnie diy ;)

      Usuń
    3. pochwalisz się na blogu? :)

      Usuń
  36. Ja nigdzie nie mogę już znaleźć w rossmanie tego olejku alterra :( zlikwidowano już ich sprzedaż?

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam już w 3 rossmanach i w żadnym nie było już tego olejku, także możliwe iż wykupili po prostu , ale dziękuję za informację :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest niesamowite jak szybko rosną Ci włosy z miesiąca na miesiąc :O Zazdroszczę z całego serca!! Oglądam zdjęcia każdego miesiąca po kolei i szczęka mi opada :D

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...