środa, 6 czerwca 2012

Włosowe Podsumowanie Maja + Zapraszam do wymian

Witam Was bardzo serdecznie :* Kolejny miesiąc już za nami tak więc czas na podsumowanie maja! Ten miesiąc dla włosów był bardzo leniwy, troszkę brakło mi czasu na pielęgnację włosów. Kilka produktów wyłączyłam z pielęgnacji i tym sposobem powolutku tworzy się grono produktów które będę stosowała regularnie. W poprzednim miesiącu również zaczęły mi wypadać włosy, BA! Wylatywać! Trace ich coraz więcej dlatego sięgnęłam po kurację ampułkami Radical, które kupiłam dopiero 1 czerwca więc na rezultaty muszę troszeczkę poczekać. Mam nadzieję że czerwiec będzie miesiącem bardziej WŁOSOWYM i w końcu zadbam o nie tak jak na to zasługują.

Teraz krótko o tym co stosowałam w tym miesiącu:
1. Szampon BabyDream niebieski: wywołał u mnie łupież, na szczęście już się go pozbyłam (i szamponu i łupieżu)
3. Odżywka Issana: Znana i lubiana :) Używałam po myciu.
3. Wcierka Joanna Rzepa: Zdecydowanie królowała w pielęgnacji moich wosów. Używałam jej po każdym myciu włosów i przed każdym olejowaniem.
4. Oleje: Alterra + l-cyteina + Spirulina - 1 taka mieszanka po której efekty są zauważalne nie tylko przeze mnie. Nawet moja pół ślepa babcia pytała co robię że mi się tak włosy błyszczą :D

I porównanie włosów:
4 maj / 6 czerwiec
I jeszcze w pełnej okazałości :


Plan na miesiąc czerwiec:
Zużyć olejek do włosów Amla
Zażywać suplementy
Więcej razy olejować włosy (przynajmniej 2 razy w tyg)
Znaleźć wkońcu delikatny i naturalny szampon do włosów
Zużyć półprodukty kosmetyczne i zakupić nowe
Częściej spinać włosy, by ich nie niszczyć
Podciąć końcówki - Zaplanowane na końcówkę czerwca
Pić REGULARNIE pokrzywę i skrzyp polny
Ograniczyć suszenie włosów (aktualnie suszę po każdym myciu letnim powietrzem)
Zrobić własną wcierkę :)
Zakupić w końcu odżywkę b/s z pokrzywą i zieloną herbatą

Zapraszam Was również do zaglądnięcia z zakładkę z WYMIANKAMI <KLIK>, może znajdziecie coś dla siebie ;)
P.S. SZYKUJCIE SIĘ NA ROZDANIE.. ;)

74 komentarze:

  1. Widać, że masz teraz zdrowsze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt pierwszy tez jest w mojej czerwcowej pielęgnacji hehe :)
    I musze Ci pogratulowac kochana :) Twoje włoski sa coraz piękniejsza baaa ! Piękna metamorfoza - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety niesamowita roznica! One sie jakby rozmnozyly wszerz! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. urosły i zgęstniały :) śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. matko, rosną w błyskawicznym tempie ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po drożdżach rosły szybciej ale nie wiem czy chcę do tego wracać:P

      Usuń
  6. o jej, ogromna różnica! Twoje włosy naprawdę bardzo zauważalnie się poprawiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mnie cieszy, jeszcze żeby szybko rosły... będzie miło:D

      Usuń
  7. Mi liner w pisaku podoba się, choć na początku dziwnie mi się kreski rysowało :) Ale myślę, że do wszystkiego można się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje! każde moje zmiany, kończą się niestety małą porażką, bo wszystko chcę 'już' i nie potrafie wytrwać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też się tak kończyły, czasem mam taki dzień że myśle że już nic nie zrobię z włosami a czasem mam tyle chęci że aż się dziwie :) Ale patrze na zdjęcia i żałuje że tak mało czasu im poświęcam :)

      Usuń
  9. włoski to ty masz rewelacyjne, strasznie zazdroszczę ! czy ja kidykolwiek odniose podobny chociaż efekt ...ech :(. a jak rosną..marzenie !
    szkoda ja pewnie nie wezmę udziału w rozdaniu, w sobotę slub, potem intensywny zapewne tydzień i w końcu wyjazd na 2 tyg wakacje(podróż poślubna)
    buziaki i życzę powodzenia w założonych planach !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje :)) Spokojnie wszystko da się zrealizować, jestem tego żywym, LENIWYM przykładem :) Kochana ja zazdroszczę Tobie! Musisz być bardzo szczęśliwa:) Życzę udanego wyjazdu, gdzie się wybieracie.. z mężem :) ?

      Usuń
  10. śliczne, widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że jest widoczna:)) Gdyby nie blog, moje plany włosowe legły by w gruzach :)

      Usuń
  11. Ciekawy sposób. Na pewno go wypróbuje mam nadzieje ,że mi również pomoże.
    Pozdrawiam oraz zapraszam serdecznie w wolnym czasie do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać dużą różnicę;) U mnie też szampon Babydream się nie sprawdził. Powodzenia w planach!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dbam o nie dopiero 3 miesiące ! :) więc wszystko jest do zrobienia :D

      Usuń
  14. Ale urosły i kondycja się poprawiła dużo dużo :) tak to jest z tymi włosami, wszystko przez technologię suszarek i prostownic-moje włosy to zabija, ale nie mogę jakoś z tym skończyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana gdyby Ci się np zepsuła prostownica i musiała byś wytrzymać tydzień to byś sobie poradziła, więc da się odstawić, a widziałaś jakie dziewczyny mają BLADZIUTKIE włosy bez prostownicy bo używają odpowiednich środków ;)

      Usuń
  15. widać ogromną różnicę :) gdybyś się nie przyznała, w życiu bym nie powiedziała, że zaniedbałaś pielęgnację włosów ;)
    ciekawe, jak sprawdzi się u ciebie Radical, mi niestety nic nie dał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jakie będą efekty, mam nadzieje że mi pomoże, bo będę łysa :(

      Usuń
  16. U mnie ampulki radicala pomogly od razu,musze znow po nie siegnac zeby mi cokolwiek na tej lepetynie zostalo:D babydream'y wszelkie na mnie wrazenia nie robia...uzywam bo sa delikatne ale coraz rzadziej,i tez szukam nowego delikateska do mycia:) poki co wyprobowuje szampony w proszku indyjskie,uwielbiam je! Niebawem pewnie skrobne o nich u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie zaciekawiłaś szamponami indyjskimi ! :) ja uzywam tych ampułek i użyłam dopiero 1 :D mam nadzieje że okażą się zbawieniem :D

      Usuń
  17. Różnicę widać gołym okiem!! :)) gratuluję Ci moja droga i życzę wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wami na pewno uda mi się osiągnąć cel, prowadzenie bloga jest motywujące, a po czytaniu komentarzy mam 100% chęci do działania :)))

      Usuń
  18. chyba muszę wypróbować tej mieszanki :) dla mnie też leniwy miesiąc :( ale poprawę widzę u Ciebie, włoski niesamowicie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D to na pewno zasługa l-cysteiny, której nie może u mnie zabraknąć:D

      Usuń
  19. Łał! Chciałabym, żeby moje włosy tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się sama że są tak ładne, zdjęcie zrobiłam dziś zaraz po ich umyciu, na codzień już czuje że są miękkie, 3 miesiące temu miałam łzy w oczach jak patrzyłam na moje włosy i dziś nie wierze że to te same :))

      Usuń
  20. wow widac niesamowita roznice ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem bardzo leniwa (również :D:D), ale nawet jak się na włosy zawzięłam to nic z tego nie wychodzi..- ok nie olejuję codziennie tylko tak z raz na tydzien, ale caly czas odzywki, maski itd itd - a tu nic:(
    a wyjezdzamy do Hiszpanii, niedaleko Barcelony , znany bardzo kurort;)

    wiesz jestem szczesliwa, ale uwierz mi , ze teraz mam ogromny stres(nie tylko związany ze slubem) wiec to wszystko sie nawarstwia- i chce żeby bylo juz po wszystkim bo mam zwyczajnie dosyć...na dodatek wyskoczyl mi ogormy pryszcz podskórny :-p w poniedziałek..i dzis go wycisnelam i teraz nie ma pryszcza prawie ale za to pięknie ''rozwalone''na dodatek jestem okropnie przeziębiona, modle się, żeby nie rozchorowac sie bardziej i ''z głosem mutanta'' (obawiam sie zapalenia kratnii) nie wymawiac przysięgi :-p. po prostu wszystko naraz i człowiek nie może się cieszyć ślubem tylko sie stresuje...a to już za chwilę..w sobotę o tej porze będę mężatką :)- ciężko mi w to uwierzyć :D , jeszcze niedawno pamietam jak tż mi się oświadczał :)(wiosna 2011) a tu już TEN DZIEŃ :)- a ,że czekałam na ten dzień od kiedy żyję :-p czyli 21 lat to chce żeby było idealnie- a tu a to pryszcz, a to gardło, a to pogoda itd :(

    ale sie rozgadałam :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że się rozgadałaś :)) Wiadomo, każdy chce żeby dzień ślubu był idealny, i chce wypaść jak najlepiej bo wiadomo że przeżywa się to tylko raz w życiu :) Pogoda niestety wszystkich nas zawodzi, może jednak Ciebie miło zaskoczy - oby! Pryszcz, co tam pryszcz:) spróbuj nałożyć na niego olejek rycynowy pomasować po czym zmoczyć ręcznik gorącą wodą (z czajnika) i jak już będziesz dała rade to przyłóż do czasu gdy się ostudzi na twojej twarzy - mój niezawodny sposób :) A choroba to choroba ja niestety też jestem chora ale lecze się syropkami babuni hehe :)) Barcelona jest piękna, i tym masz się cieszyć :) Tam na pewno nic Was nie zawiedzie :) My kobiety wszystkim się martwimy ale po nasza zaleta bo dzięki nam wszystko dobrze wychodzi :))

      Usuń
  22. aż się nie chce wierzyć, że to tylko miesiąc! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jaki leniwy, może to ich good hair day po prostu :D

      Usuń
  23. piękne włoski :) ja planuję w czerwcu regularnie używać oleje, i narazie od początku tylko raz użyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TAK SAMO ! haha ;) tylko wczoraj użyłam, ale może dam rade, za to aż 3 kubki pokrzywy wypiłam hehe

      Usuń
  24. Piekne! i faktycznie roznica jest duza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. maj został oficjalnie miesiącem uczuleń na Babydream:p
    śliczne są, z każdym miesiącem jest ich więcej i bardziej błyszczą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! Oby za rok były zdrowe i długie :)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Tak jest :) Dobry plan to dobry miesiąc :D

      Usuń
  27. wielka różnica! wyglądają pięknie :) widzę, że nie tylko ja nie polubiłam się z szamponem Babydream... u mnie spowodował nadmierne wypadanie włosów, niestety. a ta wcierka z Joanny? warta uwagi? :) bo Jantar też, niestety, się u mnie nie spisał i szukam teraz czegoś ciekawego ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo ją lubię, super się aplikuje na włosy, przez co aż chce mi się używać, nie wiem czy włosy mi po niej szybciej rosły ale pojawiły mi się baby hair i to dzięki niej :)

      Usuń
  28. witaj :) swietne postanowienia zwłaszcza ze lato źle wplywa na nasze włosy:/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam nadzieję że słońce nie zniszczy mi włosów

      Usuń
  29. coż za efekt :) no świetnie, włosy się zregenerowały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ohh, zazdroszczę Ci włosów! Zmieniłam już ustawienia. Zobacz czy teraz lepiej ;) Dodałam zdjęcie swoich "kłaków". Liczę na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne, zadbane włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamo jaki blask i objętość! Już nie mogę się doczekać aż pokażesz je za jakieś pół roku, pewnie pospadamy z krzeseł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ja też spadnę z krzesła jak je porównam z włosami z 1 miesiąca pielęgnacji :D

      Usuń
  33. Włosy cudne! Ale po raz pierwszy widzę włosomaniaczkę z tak mocno wycieniowanymi włosami, już myślałam, że jako jedyna cieniuję swoje hery :D

    Na pewno wypróbuję Twój sposób z dodawaniem spiruliny do olejku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no miałam praktycznie centymetrowe kikutki wycieniowane ;/ a to 3 miesiąc pielęgnacji i 3 miesiąc zapuszczania i trochę potrwa zanim zejde z cieniowania :(

      Usuń
  34. Dziękuję! ;* Mam nadzieję, że szybko mi urosną, może jakieś rady?

    OdpowiedzUsuń
  35. imponująca zmiana dla włosów!

    OdpowiedzUsuń
  36. oj, można Ci pozazdrościć tak pięknych i zdrowych włosów ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Szybko urosły Ci :) Wydaja sie takie gęste i mega zdrowe, gratuluje:)
    Zapraszam do mnie!
    + OBSERWUJE!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Imponująca różnica. Mam nadzieję, że u mnie też będzie taki błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Różnica jest nieprawdopodobna.!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale Ci włosy urosły i przede wszystkim nabrały objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, fascynująca zmiana! Czekam na recenzję płukanki imbirowej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to wcierka była:)) Jestem w trakcie tworzenia posta;*

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać !

      Usuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...