czwartek, 7 czerwca 2012

Cudowne promocje w sklepie butiqueUK ;)

Witajcie ! Dziś miała być notka zupełnie o czymś innym ale po prostu nie mogłam się oprzeć i muszę o tym napisać! Jako że my, zakupoholiczki mamy ten problem, że chciałybyśmy mieć wszystko, wpadłam na pewien trop co zrobić by mieć wszystko, lecz taniej. Mianowicie przypadkowo natknęłam się na sklep internetowy www.butiqueuk.pl . Dopiero co go odwiedziłam a już skusił mnie swoimi promocjami. Chciałabym was z nimi zapoznać i zachęcić do skorzystania ponieważ czas promocji to tylko 2 tygodnie! 

Pierwszym produktem a raczej dwoma produktami są rozpowszechnione już w blogosferze pędzle Hakuro H50S i H18. Na allegro na którym najczęściej kupuję bo jest taniej ceny tych pędzli to od 30 zł w górę! Chyba przyznacie mi rację że promocja jest rewelacyjna. Oczywiście nie mogłam się oprzeć i pędzel Hakuro H50S do podkładu wylądował w moim internetowym  koszyku :)
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem

Drugim produktem jest baza pod cienie do powiek elf za 4,49 ! Ja swoją bazę planuję kupić z ArtDeco ale jak ktoś takiej używa lub chciałby spróbować to na pewno nie wykręci się słowami że jest za droga ;)
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem
Kolejny produkt przeceniony z 18,75 na 11,25 (na który również się skusiłam) to kremowy eyeliner w 9 różnych odcieniach. No nie sposób skorzystać!
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem
Czwarta, ostatnia już promocja dotyczy pędzelka do cieni przecenionego o 3zł, jeśli więc ktoś ma ochotę to czemu nie. Ja na dzień dziecka kupiłam sobie zestaw pędzli więc takiego mi już nie trzeba.
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem
Gdyby ktoś stwierdzić że w ramach takiej promocji pewnie koszt dostawy nas powali, to się zdziwi:

Dopiska dołączona do każdego zdjęcia "Uprzejmie informujemy, że każdy użytkownik uprawniony jest do zakupu maksymalnie dwóch sztuk towaru objętego promocją" troszkę nas ogranicza, ale dla zakupoholiczek to dobra wiadomość - że nie zbankrutujemy :D

Reszta asortymentu sklepu również jest w przystępnej cenie więc czuję, że mój koszyk ma jeszcze trochę miejsca na coś ciekawego. Normalnie umarłam i jestem w niebie ;) Tymczasem zostawiam Was z tą oto nowiną i życzę udanych zakupów :))

Macie któreś z tych produktów ? skusiłam Was czymś ? Może polecacie coś jeszcze z tego sklepu ? Buziaki :*

33 komentarze:

  1. Faktycznie świetne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktoś szukał czegoś z tej promocji to ucieszy się jak ja :D

      Usuń
  2. oglądam Twojego bloga i patrze na Twoje włosy- są pięęęęękne ! :)) /dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cóż za ceny :d super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, muszę tam zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam tylko ten pędzel, bo mi się marzył :D ale nie żałuje zapłaciłam 21 zł z przesyłką :D

      Usuń
  5. Rewelacja, zaraz tam pobuszuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać czy Cię coś urzekło :)

      Usuń
  6. Gdyby tam były maski do włosów to bym oszalała z radości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię także makijaż więc oszalałam z radości;d

      Usuń
  7. Ciągle widzę promocje ostatnio: Natura, Rossman, teraz znów, a ja obiecałam sobie już nic nie kupować w tym miesiącu :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sobie obiecałam;d ale nie umiem się oprzeć;P

      Usuń
  8. Brzmi kusząco,ceny zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lepiej kupić w promocji ;d

      Usuń
  9. oj, uwielbiam e.l.f., ale NIE. nie tym razem! kusicielko ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem w szoku, dzięki za info, na pewno zaraz tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już złożyłam zamówienie i będe czekała na mój upragniony pędzel!:D

      Usuń
  11. o w morde ale tanie pędzle hakuro zwłąszcza ten typu flat top ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. To przez niego się tak napaliłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ten eyeliner ! Jestem zdecydowanie na tak ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o nim duuużo :d a tu taka okazja;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie promocje:) szkoda,że tylko dwa produkty można tak kupić...
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię :D Ale zawsze coś ;d czekam na mój pędzelek z niecierpliwością :D

      Usuń
  16. pędzelek chętnie bym na była, ale nie w tym mcu, bo mam limit ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście świetne okazje. Muszę się nad nimi zastanowić... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a miałam oszczędzać pieniądze na wczasy, a Ty tutaj piszesz o takich promocjach:) dziękuję za informację:D

    OdpowiedzUsuń
  19. aha świetny blog, oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. skorzystałam z tej promocji, przesyłka ekspresowa:)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...