sobota, 9 czerwca 2012

Zestaw do zdobień paznokci 7w1 - Recenzja

Hello :* Dziś przedstawiam Wam mój ostatni zachwyt - alternatywę dla drogich stempelków z KONADA - zestaw do zdobień paznokci firmy KAND. Każda z nas lubi mieć ładnie pomalowane paznokcie, niestety bardzo często brak nam czasu i albo prócz pomalowania paznokci zwykłym lakierem nie mamy pomysłu co jeszcze na nich wyczarować. Dlaczego by tego w szybki sposób nie urozmaicić ? Zapewne wszyscy znają firmę KONAD, który oferuje nam w najmniejszym zestawie stempelek + zdrapka, a jedna blaszka z wzorkami kosztuje 12 zł w górę. Tak więc skusiłam się na zestaw z firmy KAND i zapłaciłam za niego 23,99 zł z przesyłką.Początkowo miałam obawy przed tym, że nie będę umiała zrobić wzorka i pewnie oryginalny konad jest lepszy, ale gdyby miał być lepszy, musiał by jeszcze prać, gotować i tańczyć :) Ciesze się że za taką kwotę mam bardzo ładne wzorki na paznokciach w 5 minut! Oto zestaw:

W zastawie znajduje się:

1. Płyta instruktażowa
2. Duży stempelek ze zdrapką po drugiej stronie
3. Mały stempelek
4. Waciki
5. Korektor do czyszczenia zdrapki niestety zepsułam go przy próbie użytkowania
6. 4 płytki, na każdej z nich jest po 7 wzorków
7. Zdrapka

Oto płytki w całości:

Oczywiście należy zdjąć warstwę ochronną, bo już gdzieś przeczytałam, że dziewczyny nie mogły odbić wzorka, bo nie zdjęły folii :)

Po powiększeniu zdjęcia widać na 1 i 2 płytce, że są porysowane. To sprawa metalowej zdrapki, którą zastąpiłam zwykłą wizytówką.

Jak na początek, to całkiem nieźle, prawda? Myślę, że na takim zestawie nauczymy się bardzo dużo, a później wystarczy dokupić sobie jakąś płytkę.

Przejdźmy zatem do konkretów. Na początku nie umiałam się z tym obchodzić, denerwowałam się bo nie umiałam odbić wzorka, wszystko mi się ścierało. Ale doszłam do tego, że używam złych lakierów. W zestawie nie było żadnego, więc musiałam obchodzić się ze swoimi. I dobrze że nie było ponieważ wystarczy że mamy gęsty lakier, a wszystko idzie jak z płatka! Oto wzorki z 2 wybranych przeze mnie płytek. Robiłam je na kartce, ponieważ musiała bym co chwilę zmywać paznokcie aby pokazać każdy wzorek:
 
Jak widać można robić także kolorowe wzorki, cała magia w tym, by zdrapką najechać tak, by kolory jak najmniej się łączyły. Pokaże na prostym przykładzie o co chodzi:



A teraz mój efekt na paznokciach, musimy mieć pomalowane wcześniej paznokcie, wystarczy że będzie to bezbarwny:


Ale oczywiście ładniejszy efekt jest gdy kolory ze sobą kontrastują:
Zdjęcie pazurków bez wzorka ;)
 


Tutaj link do tego zestawu:
http://allegro.pl/zestaw-do-zdobienia-stempelek-paznokci-zestaw-hit-i2385896126.html
Jeśli ktoś lubi wzorki na paznokciach to może się skusi. POLECAM! :)

czwartek, 7 czerwca 2012

Cudowne promocje w sklepie butiqueUK ;)

Witajcie ! Dziś miała być notka zupełnie o czymś innym ale po prostu nie mogłam się oprzeć i muszę o tym napisać! Jako że my, zakupoholiczki mamy ten problem, że chciałybyśmy mieć wszystko, wpadłam na pewien trop co zrobić by mieć wszystko, lecz taniej. Mianowicie przypadkowo natknęłam się na sklep internetowy www.butiqueuk.pl . Dopiero co go odwiedziłam a już skusił mnie swoimi promocjami. Chciałabym was z nimi zapoznać i zachęcić do skorzystania ponieważ czas promocji to tylko 2 tygodnie! 

Pierwszym produktem a raczej dwoma produktami są rozpowszechnione już w blogosferze pędzle Hakuro H50S i H18. Na allegro na którym najczęściej kupuję bo jest taniej ceny tych pędzli to od 30 zł w górę! Chyba przyznacie mi rację że promocja jest rewelacyjna. Oczywiście nie mogłam się oprzeć i pędzel Hakuro H50S do podkładu wylądował w moim internetowym  koszyku :)
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem

Drugim produktem jest baza pod cienie do powiek elf za 4,49 ! Ja swoją bazę planuję kupić z ArtDeco ale jak ktoś takiej używa lub chciałby spróbować to na pewno nie wykręci się słowami że jest za droga ;)
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem
Kolejny produkt przeceniony z 18,75 na 11,25 (na który również się skusiłam) to kremowy eyeliner w 9 różnych odcieniach. No nie sposób skorzystać!
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem
Czwarta, ostatnia już promocja dotyczy pędzelka do cieni przecenionego o 3zł, jeśli więc ktoś ma ochotę to czemu nie. Ja na dzień dziecka kupiłam sobie zestaw pędzli więc takiego mi już nie trzeba.
Kliknij aby przejść do strony z danym produktem
Gdyby ktoś stwierdzić że w ramach takiej promocji pewnie koszt dostawy nas powali, to się zdziwi:

Dopiska dołączona do każdego zdjęcia "Uprzejmie informujemy, że każdy użytkownik uprawniony jest do zakupu maksymalnie dwóch sztuk towaru objętego promocją" troszkę nas ogranicza, ale dla zakupoholiczek to dobra wiadomość - że nie zbankrutujemy :D

Reszta asortymentu sklepu również jest w przystępnej cenie więc czuję, że mój koszyk ma jeszcze trochę miejsca na coś ciekawego. Normalnie umarłam i jestem w niebie ;) Tymczasem zostawiam Was z tą oto nowiną i życzę udanych zakupów :))

Macie któreś z tych produktów ? skusiłam Was czymś ? Może polecacie coś jeszcze z tego sklepu ? Buziaki :*

środa, 6 czerwca 2012

Włosowe Podsumowanie Maja + Zapraszam do wymian

Witam Was bardzo serdecznie :* Kolejny miesiąc już za nami tak więc czas na podsumowanie maja! Ten miesiąc dla włosów był bardzo leniwy, troszkę brakło mi czasu na pielęgnację włosów. Kilka produktów wyłączyłam z pielęgnacji i tym sposobem powolutku tworzy się grono produktów które będę stosowała regularnie. W poprzednim miesiącu również zaczęły mi wypadać włosy, BA! Wylatywać! Trace ich coraz więcej dlatego sięgnęłam po kurację ampułkami Radical, które kupiłam dopiero 1 czerwca więc na rezultaty muszę troszeczkę poczekać. Mam nadzieję że czerwiec będzie miesiącem bardziej WŁOSOWYM i w końcu zadbam o nie tak jak na to zasługują.

Teraz krótko o tym co stosowałam w tym miesiącu:
1. Szampon BabyDream niebieski: wywołał u mnie łupież, na szczęście już się go pozbyłam (i szamponu i łupieżu)
3. Odżywka Issana: Znana i lubiana :) Używałam po myciu.
3. Wcierka Joanna Rzepa: Zdecydowanie królowała w pielęgnacji moich wosów. Używałam jej po każdym myciu włosów i przed każdym olejowaniem.
4. Oleje: Alterra + l-cyteina + Spirulina - 1 taka mieszanka po której efekty są zauważalne nie tylko przeze mnie. Nawet moja pół ślepa babcia pytała co robię że mi się tak włosy błyszczą :D

I porównanie włosów:
4 maj / 6 czerwiec
I jeszcze w pełnej okazałości :


Plan na miesiąc czerwiec:
Zużyć olejek do włosów Amla
Zażywać suplementy
Więcej razy olejować włosy (przynajmniej 2 razy w tyg)
Znaleźć wkońcu delikatny i naturalny szampon do włosów
Zużyć półprodukty kosmetyczne i zakupić nowe
Częściej spinać włosy, by ich nie niszczyć
Podciąć końcówki - Zaplanowane na końcówkę czerwca
Pić REGULARNIE pokrzywę i skrzyp polny
Ograniczyć suszenie włosów (aktualnie suszę po każdym myciu letnim powietrzem)
Zrobić własną wcierkę :)
Zakupić w końcu odżywkę b/s z pokrzywą i zieloną herbatą

Zapraszam Was również do zaglądnięcia z zakładkę z WYMIANKAMI <KLIK>, może znajdziecie coś dla siebie ;)
P.S. SZYKUJCIE SIĘ NA ROZDANIE.. ;)

sobota, 2 czerwca 2012

DERMACOL - Wodoodporny podkład kryjący SPF 30

Witajcie :* Bardzo ciesze sie z produktu który będę dziś recenzować. Potrzebowałam kryjącego korektora na moje często występujące niedoskonałości, niestety jak na złość po ok. godzinie po korektorze nie było ani śladu i wydawało mi się że moje wypryski były jeszcze bardziej widoczne. Aż usłyszałam o Dermacolu. Poczytałam trochę o nim na Wizażu i po licznych pochwałach postanowiłam się za nim rozejrzeć. Teraz mogę tylko dziękować dziewczynom, że tak go zachwalały i sobie że dałam mu szansę. 

Z Dermacolem nasza twarz wygląda idealnie! Można nakładać go na całą twarz, ale jest stosunkowo ciężki więc a ja nie lubię takiego efektu więc stosuję tylko na przebarwienia, niedoskonałości i czasem pod oczy. Radzi sobie dosłownie ze wszystkim. 

Posiadam kolor nr. 209
Koszt: waha się w granicach 20 zł

Od producenta:
Dermacol Make-up Cover - legendarny, profesjonalny podkład zakrywający.
Odznacza się doskonałymi właściwościami kryjącymi nawet przy użyciu cieniutkiej warstwy. Zawiera 50% pigmentów co sprawia, że doskonale wyrównuje i tuszuje różne niedoskonałości cery. Zawiera składniki, dzięki którym chroni przed działaniem wilgoci i wody morskiej - jest bardzo trwały. Intensywnie chroni przed promieniowaniem słonecznym - zawiera wysoki filtr SPF 30. Testowany dermatologicznie. Nie zawiera konserwantów.

Przeznaczenie:
Podkład doskonale kryje niedoskonałości, podkrążonych oczu, piegów, popękanych naczynek, zmian alergicznych, trądziku, blizn, krostek pigmentowych i nierówności kolorytu skóry.
Skład:
CI 77891, Paraffinum Liquidum, Paraffin, Cera microcristallina, Petrolatum, Alumina, Glyceryl Stearate, Silica Silylate, Perfum, +/-: CI 77492, CI 77421, CI 77499.

Dermacol jest bardzo wydajny. Myślę, że spokojnie starczy mi na pół roku, ponieważ do pokrycia wszystkich moich niedoskonałości wystarczy odrobinka:

KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ!

Jest mega trwały, nie ściera się. Pot ani deszcz nie wystarczą by zniknął z twarzy.
Od lewej: NYX-concleaner in a Jar / Dermacol
 Co do trwałości jeszcze jedno słówko. Chciałam Wam pokazać zdjęcie po kilku godzinach na ręce, ale zupełnie o tym zapomniałam. Nosiłam te swatche pod bluzką, a następnie poszłam się kąpać. Zobaczcie, że po Dermacolu został jeszcze ślad! Jestem zaskoczona że jest aż tak trwały:


Miałyście kiedyś ? Może macie ochotę zakupić :> Buziaki:*

Zapraszam na bloga siempre-la-belleza gdzie do wygrania bon o wartości 30 zł do wygrania w sklepie KALINA :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...