piątek, 4 maja 2012

Włosowe podsumowanie kwietnia + propozycja

Witajcie! Ćwiczenia idą pełną parą (czyt. przeżyłam wczoraj 1 dzień treningu) dziś ledwo chodzę, ale trochę wstyd przerwać po 1 dniu więc jeszcze wytrzymuje. Doszłam do wniosku, że chyba muszę zmienić wygląd bloga, bo tytuł nie pasuje do tematyki. Miało być o włosach, ale chyba muszę jeszcze podszkolić się w tej dziedzinie. Chciałam dzielić się tym, co pomaga moim włosom ale przechodzą kryzys i po prostu nie wyglądają. Oto one, dla porównania zdjęcia z 3 kwietnia i 4 maja:

Na 2 zdj wyglądają bardzo "chudo" - nie są tak bardzo, TŻ po prostu zbyt dosłownie wziął do siebie słowa "wygładź" haha :D
Za to jakiś pozytyw znalazłam!sądziłam że nie urosły, a na zdjęciu widzę przyrost :) Ciesze się bardzo!

Plan na maj:
~ Będe szukała czegoś na wygładzenie włosów – POMÓŻCIE !
~ Walczę o jednolity kolor – czekam na zamówioną farbę khadi ciemny brąz
~ Zrobię mgiełkę z półproduktów – może zadziała
~ Nie prostuję już miesiąc i na szczęście nie wyobrażam sobie żebym do tego wróciła
~ Chcę znaleść fajne przepisy na mgiełki z półproduktów
~ Ułożę wkońcu sensowny plan nakładania produktów, bo jak na razie to daje na włosy wszystko na przemian i wątpie by było to rozsądne
~ Stopniowo zejść z cieniowanej góry, choć zajmie to wieki
~ Powrócę do picia drożdzy – nie było źle
~ Będę częściej je spinać na noc
~ Będę je kochać :))

Opis mojej pielęgnacji zacznę robić, gdy uznam że jest on dobry dla moich kudełków.

Szukam osoby która kupi ze mną na pół olejek stymulujący włosy khadi:
Wyślę w oryginalnym opakowaniu, ja sobię DOKŁADNE pół odmierzę. Na e-mail podam swoje dane, nikogo nie chcę oszukać, poprostu nie mam na tyle pieniędzy (55,50) by kupić sobie całe opakowanie . Pomyślałam że może znajdzie się druga taka osoba :) 
Ktoś chętny ?

44 komentarze:

  1. ślicznie urosły- ja też kocham swoje włoski :D

    ja niestety nie używam olejów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je kochać;D kiedyś się odpłacą hehe :D

      Usuń
  2. hej ;) kupiłam ten olejek jakieś 2 miesiące temu, użyłam dosłownie kilka razy i strasznie zaczęły mi wypadać po nim włosy, dlatego go odłożyłam. Stoi na półce i się kurzy. Chętnie Ci go odsprzedam za pół ceny, chociaż zużyte jest dosłownie niewiele;) co Ty na to?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój e-mail jakbyś była zainteresowana : dobiezka@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety włoski potrzebują nieustannej pielęgnacji, inaczej czują się zaniedbane i są skutki... ja niestety jak na razie nie mogę się pożegnać z prostownicą :/jak Ci się to udało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie mogłam na nie patrzeć i trochę chodziłam w kucyku, później się już przyzwyczaiłam :) choć nie było łatwo :D

      Usuń
  5. Urosly sporo :O ja mialam ochote na ten olejek ale cena mnie przerazila :-( mozna kupic cos tanszego i lepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Milo mi to usłyszeć :* jeszcze nie spotkałam się z komplementem "na żywo" :D

      Usuń
  7. ja teraz mam olejków trochę, więc kurcze odpadam :(
    a włosy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, też nakładam wszystko na zmianę, za dużo tego mam ;p trzeba jakoś rozsądnie to ogarnąć w maju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, trzeba usiąść i przemyśleć sprawę, bo stracimy włosy :DDD

      Usuń
  9. Też bym chciała kiedyś spróbować ten olej ale narazie skończę Amle. Masz piękne włosy jak i kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chce się pozbyć Amli i to jak najdalej ! :D Dziękuje pięknie;*

      Usuń
  10. uwielbiam Twoje włosy, od dzisiaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja podczas znu mam straszny problem... budze się rano a tam same kołtuny ;o ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam luźnego warkocza dziś, już szukałam frotki w łóżku raz:D ciekawe czy do rana przetrwa O.o

      Usuń
  12. JA spie w kucyku, jak zrobie warkocz to zawsze gubie frotke i budze sie rano ze strasznymi kołtunami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jak ja;D ale dziś mój warkocz przetrwał! :D

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się twoja fryzura, i z chęcią zroobiłabym sobie podobną ale muszą mi trochę odrość włosy;)
    Ja próbowałam ten program z ćwiczeniami i wyszło na to że zrobiłam 10 przysiadów;D HahaxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO dziękuje ;**
      Hehe 10 lepsze niż wogóle ! ;)

      Usuń
  14. Faktycznie włoski urosły :)
    Ja też jestem raczej za tym, żeby kupić tańszy produkt, bo może okazać się lepszy niż ten tańszy :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie racja, tego akurat byłam bardzo ciekawa :P

      Usuń
  15. Widac, ze duzo urosly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak doświadczona włosomaniaczka mówi, że urosły - to tak jest ! :)))

      Usuń
  16. Widzę, że włosy sporo Ci urosły poza tym masz śliczny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje baaaardzo :* to chyba mój naturalny + wyprany czarny + troche rozjaśniacza z dawnej głupoty... nie chce sobie tego przypominać !: D

      Usuń
  17. to jest ten jedwab: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=15166
    pod tym linkiem jest też jego skład:)

    a jeśli chodzi o wygładzenie to może odżywka Isana z olejkiem Babassu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO super :D mam i ten jedwab i odżywkę - fajnie wygładza, ale z tego co zauważyłam u siebie to z czasem coraz mniej :(

      Usuń
    2. no właśnie na początku byłam zaskoczona, że masz mniejszą butelkę niż ta z linku co Ci podałam, ale myślałam, że nie wszystko wiem:)

      Usuń
    3. Z tobą wszystko w porządku :D to ja się zakręciłam :D

      Usuń
  18. No ba. :D Na przemian z Dabur Vatika kokosowym, ale Amla ma lepsze działanie, tylko gorszy (intensywniejszy kadzidlany) zapach.
    http://1.bp.blogspot.com/-6X1VdwShTd4/T5pEwmJM6VI/AAAAAAAABUY/LKd5PN8vrZo/s1600/obecne.jpg

    To moje włosy po olejku. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepiej dodać do niego troszkę pachnącej odżywki albo oleju kokosowego, wtedy tak tego nie czuć. Ewentualnie można owinąć włosy folią i już. :)

    A ile ml w opakowaniu jest tego Khadi?

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem sporo urosły jak na jeden miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urosły bardzo ładnie, ale ja chyba bym troszkę je podcięła żeby odżywić końcówki. Twój TZ faktycznie wygładził :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejął się rolą :D
      Włosy są przed wyrównywaniem, więc jeszcze chwilkę muszę je wstrzymać i wtedy niestety nie tylko pozbędę się suchych cienkich końców ale również stracę na długości

      Usuń
  22. No, no, trochę Ci włoski urosły :). Ja miałam włosy ja Ty teraz i ostatnio obcięłam włosy na prosto i nie żałuję! Teraz chcę, żeby były dłuuuuugie, ale i zdrowe.
    P.S. Dziękuję za obserwację ;). Rewanżuję się, bo bardzo podoba mi się Twój blog! Pozdrawiam ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to czeka:D Jeszcze tylko trochę je przetrzymam i ciaaach :)

      Usuń
  23. czesc! jesli jeszcze nie znalazlas chetnej osoby na kupno tego olejku to ja mogę sie zlozyc :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...