czwartek, 17 maja 2012

Vitapil + biotyna = Długie włosy, mocne paznokcie

Przepraszam za te przerwy w prowadzeniu bloga, ale zostały mi 2 tyg. szkoły i same wiecie :)
Dziś mam dla Was recenzję suplementu jaki łykałam w poprzednim miesiącu. Każdy suplement stosuję przez 30 dni aby stwierdzić czy są jakieś rezultaty, później w zależności czy w ogóle coś zauważyłam kontynuuje kuracje bądź ją przerywam. Większość powie, że to za krótki czas by coś stwierdzić, lecz ja wychodzę z założenia że 30 dni codziennego zażywania tabletek coś jednak w organizmie musi zdziałać. I tak też jest w przypadku Vitapilu. Efekty są widoczne i mam zamiar kontynuować.


Działanie:
Preparat jest źródłem witamin, soli mineralnych i innych składników, które:
Pobudzają krążenie i ukrwienie skóry głowy 
(witamina PP, cholina)
Odżywiają cebulki włosowe, nadają włosom połysk 
(proteiny sojowe, drożdże)
Pobudzają wzrost włosa 
(biotyna, cholina, inozytol, jod)
Wspomagają odbudowę struktury włosa, nawilżają łodygę włosa 
(witamina B5)
Spowalniają proces siwienia 
(PABA, kwas foliowy, miedź)
Pobudzają syntezę keratyny – niezbędnego białka budulcowego 
(cynk, żelazo)
Ograniczają nadmierną aktywność gruczołów łojowych 
(biotyna, cynk, żelazo)

Skład:
Dwuwinian choliny 125 mg
Kwas pantotenowy (D-pantoteinian wapnia) 100 mg 1666,7 %*
Proteiny sojowe 100 mg
Inozytol 50 mg
Niacyna (amid kwasu nikotynowego) 35 mg 218,8%*
PABA (kwas paraaminobenzoesowy) 30 mg
Żelazo (fumaran żelaza(II)) 15 mg 107,1%*
Cynk (glukonian cynku) 15 mg 150%*
Mangan (glukonian manganu) 5 mg 250%*
Drożdże 5 mg
Miedź (glukonian miedzi (II)) 2 mg 200*
Kwas foliowy 400 μg 200%*
Biotyna (D-biotyna) 300 μg 600%*
Jod (jodek potasu) 150 μg 100%*
Witamina B12 (cyjanokobalamina) 6 μg 240%*

*% zalecanego dziennego spożycia

Wielkość tabletki


Moja ocena:
Cena 5/6 : Myślę, że jest wysoka, ale do przeżycia. Za 60 tabletek (2 miesiące kuracji) płacimy 30 zł
Dostępność 6/6 : Internet, apteka, nie ma większego problemu.
Dawkowanie 5/6: Tabletki są duże, ale się przyzwyczaiłam. Należy przyjmować 1 tabletkę dziennie w trakcie posiłku, czytałam, że u niektórych Vitapil powoduje mdłości, u mnie nic takiego się nie działo.
Działanie 5/6 : Włosy - na pewno rosną szybciej i w dużej mierze jest to zasługa Vitapilu <zdj po miesiącu kuracji>, wypadają mniej o około 50% przy olejowaniu może trochę mniej. Końcówki się rozdwajają, nie wiem jak producent sobie wyobraża przejście tabletki aż do końca martwego włosa;) Ponadto włosy przestały się przetłuszczać spokojnie mogę myć włosy co 3 dni i przestałam używać suchego szamponu - nie zapomniałam o nim, po prostu nie mam takiej potrzeby. Paznokcie są twarde, w bardzo dobrej kondycji, nie rozdwajają się jak wcześniej i ładnie rosną. Buzia utrzymana w ładnym stanie bez wyprysków.
Działanie po odstawieniu leku 6/6 : Mogła bym skopiować to co jest powyżej, nic się nie zmieniło!

Zapraszam na rozdanie do Nimvy :) Do wygrania naszyjnik i perfumy : http://babska-torebka.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-rozdanie

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Lubię ;D Ale tylko tym co warto ;D

      Usuń
  2. no mi Vitapil odradzili w aptece ze względu na mdłości właśnie ah i mi polecili Merz Special ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie ale że występowały jak ktoś jadł na pusty żołądek ja nie próbowałam i nie miałam problemu ;D

      Usuń
    2. Cieszę się :) i że pomógł to najważniejsze ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak by Ci nie spasował to zawsze możesz odsprzedać np. Mi ;))

      Usuń
  4. ja obecnie zakupiłam inny suplement ale jak się skończy to ten będzie do przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja teraz piję pokrzywe więc mam tam coś z wit. B żeby się nie wypłukała a później może merz special... ;D a ty co masz?

      Usuń
  5. Mialam je :) pomogly dopiero z drozdzami.

    OdpowiedzUsuń
  6. to fajnie, że się u ciebie sprawdził :) ja miałam go próbować, ale się nie odważyłam po tym co wyczytałam w internecie o mdłościach i braku skuteczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram nie zrażać opiniami czasem właśnie próbuje przez opinie bo chcę sprawdzić czy taki diabeł straszny jak go malują;D

      Usuń
  7. zapraszam na rozdanie :)

    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki za notke, wlasnie zastanawiam sie nad kupnem jakiegos suplemetnu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich tyle że warto spróbować i jeśli nie spasuje zawsze można zmienić;) Na pewno nie zaszkodzi:)

      Usuń
  9. Ja odpuściłam sobie póki co suplementy :) Ale zawsze byłam ciekawa vitapilu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemuż? suplementy to dobry dodatek do naszej pielęgnacji :)

      Usuń
  10. super efekty!
    bardzo kusząca recenzja ;))
    tylko ta wielkość tabletki mnie trochę przeraża.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne efekty!
    bardzo kusząca recenzja ;))
    tylko ta wielkość tabletki mnie trochę przeraża .. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mnie też przerażała jak ją 1 raz miałam zażyć, ale popijam wodą to nie czuje ;d

      Usuń
  12. bardzo ale to bardzo kuszaca recenzja :) oo 2 tygodnie szkoly mi tylko tydzien a pozniej egzaminy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a ja później praktyki, najgorsze jest to że mam problem z 1 przedmiotem. PS chyba jako jedyna przeczytałaś wstęp, dziękuje ;D:*

      Usuń
    2. nie masz za co :) ja bym chciala miec praktyki zamiast tej 'malej matury' :(

      Usuń
  13. ja jestem już po prawie 30 dniowym łykaniu belissy ...ale chyba nie kupię jej ponownie..nie zauważyłam żadnych efektów, włosy jak mi leciały tak lecą... skoro polecasz te tabletki..może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś łykałam belisse i też nie zauważyłam rezultatów. ;[

      Usuń
  14. Na mnie niestety w ogóle nie zadziałał, a łykałam 2 miesiące :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie fajnie, ciekawe co jest tego powodem...

      Usuń
  15. Zapraszam do mnie na wiosenne rozdanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, a u mnie wcale nie zadziałał, tylko czasem bolał mnie brzuch:p
    Fajnie, że u Ciebie jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciesze ze nie miałam z tym problemów ;D

      Usuń
  17. Dziki za tą recenzję ... napewno niedługo to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję że zadziała jak u mnie ;))

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że ja nie narzekam :) z resztą wcześniej oglądałam ten filmik na yt http://www.youtube.com/watch?v=kHXIh4DjkoI
    Efekt mi się spodobał no i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozwolę sobie poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szukam wlasnie dobrego suplementu na włosy i paznokcie... wypróbowałam już naprawdę dużo i nic nie przynosi rezultarów... Skoro piszesz, że widzisz efekty może też się skuszę :) Dziękuję za post :)


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam że mało co na mnie działa i zazwyczaj jak opinie są mieszane to dla mnie to jest numer 1 :D

      Usuń
  22. Nie miałam nigdy tego suplementu, łykałam niedawno skrzyp polny i mega skrzyp. Przede mną kuracja megakrzemu ale to za jakiś czas, muszę zrobić przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny suplementom trzeba dać czas, szczególnie tym naturalnym, kuracja 3 miesiące to absolutne minimum. Ja stosuje Sufrin, na włoski i paznokcie. I o ile na paznokciach bardzo szybko dostrzegłam efekt bo zrobiły się twardsze, to włoski dopiero po 4 miesiącach zażywania 3 drażetek dziennie zaczęły szybciej rosnąć.No ale tak mają naturalne składniki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a każdy organizm też inaczej przyswaja, poza tym jak są jakieś niedobory to najpierw suplement go uzupełnia a później działa jak należy i dopiero wtedy widać efekty.. :))

      Usuń
    2. Czyta się tak wiele komentarzy dziewcząt o "wypróbowaniu" jakiegoś preparatu, który okazuje się bublem... po jednym opakowaniu... Troszkę drażni mnie brak świadomości społeczeństwa co, jak, ile używać..

      Usuń
  24. uwazam ,ze jezeli nie ma odrobine poprawy po jednym opakpwaniu,nie nalezy kontynuowac kuracjii.To tylko wyrzucenie pieniedzy Lalane ma racje w 100%
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...