środa, 9 maja 2012

Say with me! Great Britain

Jest Was prawie 100 ?! To nie pomyłka! Jesteście ze mną! cudownie :**
Ostatnio napisałam dla Was recenzje szczotki Tangle Teezer, i poczułam się zainspirowana flagą Wielkiej Brytanii która była dołączona do ulotki tejże szczotki. Zresztą coraz częściej spotykam się z tym motywem na paznokciach i ubraniach, więc postanowiłam się z nim zmierzyć. Nie chciało mi się bawić w przyklejanie tasiemek, żeby było równo więc malowałam jak leci. Przyznam że przy czerwonej warstwie mnie poniosło, ale myślę, że przy kolejnych próbach będzie lepiej :)


1. Oto lakiery których użyłam:
Fioletowy - PAESE nr 129
Czerwony - INGLOT nr 183
Biały - Jakiś Rossmanowy do Frencha

2. Malowałam na przemian:

3. Malujemy kształt białym cienkim pędzelkiem:

4. Na koniec nakładamy czerwony (w tym etapie wymiękłam :D)

I na koniec mój model który bardzo grzecznie pozował - widzę potencjał :))


Lubicie motyw flagi ? Macie na czymś ? 


56 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje :* trochę ponad moje trzęsące ręce, ale po to blog żeby się uczyć:D

      Usuń
  2. mam flagę na koszulce i niedługo dostanę na kosmetyczce od Ciebie :D

    ślicznie wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie kosmetyczka, a portfel :D

      dziękuje :**

      Usuń
    2. mniejsza o to ale i tak jest to coś ślicznego ♥

      Usuń
    3. :* szkoda za to że dziś nie przyszedł do Ciebie:(

      Usuń
    4. dziś też myślałam że od Ciebie :)

      Usuń
  3. Motyw brytyjskiej flagi jest bardzo ladny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne to puchate coś? To chomik? słodziutki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie jest źle, ładnie to wygląda :) ja nie mam nic z motywem flagi... ale za to moje studia są nią naznaczone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to wiąże z nią przyszłość :D miejmy nadzieję.. :)))

      Usuń
  6. chomiczek! uwielbiam chomiki :3 A flag nie lubię, unikam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham te małe puchate stworki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne pazurki:)
    i słodziutki model:))

    OdpowiedzUsuń
  9. tobie to wyszła jak ja próbowałam je zrobic to pożal się boże:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie powiem, u mnie kosztowało to dużo nerwów :d

      Usuń
  10. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki słodki chomczas! :D miałam identycznego :) a kolor miał wyjść rudy! na odrostach to w ogóle mam czerwony :( już mi się wczoraj płakać chciało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!

    Świetne te pazurki!
    Muszę się zaopatrzyć w czarny lakier i sama spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzbrój się w czarny lakier i cierpliwość:D

      Usuń
  13. pięknie ci wyszły pazurki :)
    ja nie mam nic z motywem flagi...i nie mogę sobie przypomnieć czy kiedykolwiek coś miałam :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko paznokcie - tzn już nie mam :D i torebke ale raczej nie bede miała okazji gdzieś z nią wyjść;D

      Usuń
  14. to cohmik? :) a paznokcie fajne, dużo roboty przy nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomik we własnej osobie :D mój kochany :D dużo dużo, niewiem zy jeszcze się zdecyduje na ten motyw :D

      Usuń
  15. Genialny jest ten motyw, niedługo i u mnie na pazurkach on zagości, planowałam go już od dawna ale jakoś nie miałam okazji żeby go zrobić ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyw świetny, już niemogę się doczekać aż sama zapuszczę paznokcie i namaluje sobię takie cudeńeńko, a co do motywu fagi to faktycznie jest on popularny w tym sezonie mnie samą bardzo zainspirował :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne lakiery!! Motyw flagi jest cudowny! Mam bluzkki z flagą i mam zamiar spodenki kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo spodenki piękne ;D można też zrobić samemu ;D

      Usuń
  18. świetnie to sobie wykombinowałaś :) gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też robiłam tak paznokcie, jest trochę pracy żeby to wszystko równo wyszło :D a mi niestety się ręce trzęsą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo, choć trzęsą to malo powiedziane ;D zatrzymywałam je kolanem żeby się tak nie trzęsły haha:D

      Usuń
  20. Ale słodki chomik,uwielbiam miałam chyba 4chomiczki...nie mogę się napatrzeć na niego...przykro mi to stwierdzić ale przyćmił twoje ślicznie zrobione pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. megaa świetne są pazurki !:)
    zapraszam Cię do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Really cool nails!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachęcam do udziału w konkursie : http://makelife-easier.blogspot.com/p/konkurs.htmlkonkurs.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy lubię? Kocham motyw flagi UK. Świetne masz paznokcie. Chciałabym tak umieć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też ! nic trudnego :D Filmik na YT i jedziesz;D

      Usuń
  26. Śliczny mani a model to po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...