wtorek, 1 maja 2012

Program 300 przysiadów! + TAG - 11 questions


Za oknami ponad 20 stopni, zaczynamy ubierać krótkie spodenki, strój, to czas, aby wziąść się za siebie po zimie. Na 1 ogień idą nogi! Każdy przyzna że zgrabne, opalone nogi w krótkich spodenkach wyglądają lepiej niż masywne uda po zimie :) przedstawiam Wam ciekawy program 300 przysiadów który pozwoli nam o nie zadbać.


TRENING NA MIĘŚNIE NÓG:

Pierwszym krokiem jest zrobienie testu, który sprawdzi na co nas stać, oraz pozwoli dobrać dla nas odpowiedni trening. Test polega na robieniu przysiadów bez przerwy do czasu aż nie będziemy mogły wykonać kolejnego. Liczymy sobie ile zrobiłyśmy przysiadów. Ćwiczymy BEZ OSZUKIWANIA, wkońcu tylko takie ćwiczenia przynoszą efekty. Tak jak na filmiku instruktażowym poniżej:


Po zrobieniu testu jesteśmy wykończone :) Po moim teście który nie był zbyt rewelacyjny nogi odmawiały posłuszeństwa :D Teraz wystarczy tylko sprawdzić jaki trening wybrano dla nas. Ja zrobiłam 62 przysiady, więc mój plan treningowy to :



Ćwiczymy sobie zgodnie z zaleceniami, a gdy skończymy 6 dzień treningu powtarzamy test, dzięki któremu sprawdzamy czy nasz wynik się poprawił oraz dobieramy sobie kolejny plan. Ćwiczymy oczywiście do czasu, aż efekty będą zadowalające, powodzenia!


Zostałam oTAGowana przez WalkingOnAir oraz kocham0zakupy. ;*
Oto moje odpowiedzi:
    1.Jakie cienie od powiek uważasz za najlepsze?
    Wszystkie z MAC`a, dobrze się rozprowadzają i ładnie wyglądają.
    2. Jakich perfum używasz? Jaki zapach najbardziej ci odpowiada?
    Mexx Woman! Mój zapachowy MUST HAVE, na 2 miejscu Gucci Rush 2.
    3. Jak uważasz jaki wiek jest najlepszy na założenie swojej rodziny?
    Wiek myślę, że nie gra roli, co prawda teraz nie była bym na tyle odpowiedzialna żeby założyć rodzinę, ale myślę, że jak będe miała stałą pracę i własny dom to będzie można pomyśleć.
    4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    Sprzątać, prasować, dbać o siebie no i oczywiście opalać się, bo już czas :D
    5. Lubisz tatuaże? Masz jakieś? Co o nich sądzisz?
    Chciałam mieć na nadgarstku i jak bym się uparła to już bym miała, ale teraz jakoś mnie już to nie kręci.
    6. Jaki zawód byłby dla Ciebie wymarzony?
    Hmm... Zawsze chciałam pracować w sklepie odzieżowym, chociaż nie ma z tego zbytniej fortuny .
    7. Jakie masz 3 ulubione kolory?
    Niebieski, niebieski i... pudrowy róż
    8. Jakie są Twoje ulubione potrawy?
    Ryż z sosem i kawałkami kurczaka i zupa pomidorowa <mniam>
    9. Co według Ciebie jest największym absurdem w obecnie panującej modzie? A co pozytywnym zaskoczeniem?
    Absurdem – to jak ludzie reagują na modę. Coś się pojawia – każdy to ma, przez co mało jest ludzi którzy mają własny styl.
    Pozytywnym zaskoczeniem – Oczywiście to, że przynajmniej ta moda jest coraz ciekawsza, eksperymentujemy i wygląda to ciekawie :)
    10. Wolisz szpilki, czy buty na płaskim obcasie?
    Kocham szpilki jak każda kobieta, niestety nie są zbyt wygodnie więc częściej chodzę w płaskich butkach.
    11. Lubisz zwierzęta? Wolisz koty czy psy? ;p
    Kocham zwierzaki, jakoś mnie tak rozczulają :)
    12. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
    Są fajnym wykończeniem makijażu, używam na większe wyjścia.
    13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
     Pędzli i podróbki beauty blendera.
    14. Używasz bazy pod makijaż?
    Sporadycznie, częściej pod cienie do powiek.
    15.Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
    Eyeliner w płynie zdecydowanie.
    16. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe).
    Często, jakoś lepiej mi o nich poczytać i od razu kupić niż iść do drogerii i wsiąść jakiś bubel o którym nic nie wiem, bo nie było tego co szukam .
    17.Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
    Nie, wolę drogerie i internet.
    18. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
    Jeszcze niedawno nie chciało mi się nakładać eyelinera i robiłam kreskę zwykła kredką, która odbijała się na powiece, już tego nie robię :D
    19. Czy pokazałabyś się na ulicy w źle dobranym kolorystycznie podkładzie?
    Wolała bym zostać w domu ;)
    20. Lubisz dostawać kosmetyczne prezenty?
    Oj, tak :D szczególnie te mało dostępne !
    21. Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
    Wyobrażam sobie, że będę mieszkała w Szkocji z moim ukochanym, będziemy sobie żyć spokojnie i niczego nam nie będzie brakowało.

    Zapraszam na rozdanie u Goshi. Do wygrania piękne lakiery =)
    <klik>

46 komentarzy:

  1. ciekawy program, może skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia z programem treningowym, ale nie łapię, piszesz o przysiadach, a w tytule podałaś brzuszki? :) ps chętnie zrobię ten test, właśnie szukałam czegoś, co pomoże mi się ocenić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, robię też brzuszki i jakoś się zakręciłam :D już poprawiam :D

      Usuń
  3. niestety dla mnie program bezsensu, bo okazało się, że bez zmęczenia mogę zrobić 300 przysiadów. dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. A robisz tak jak na filmiku prawie do ziemi ? To musisz mieć piękne nogi :) ja do tego dąże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj nie robię pełnych przysiadów, ale na potrzeby testu zrobiłam :) mam silne nogi, ale nie powiedziałabym o nich, że są piękne :D w udzie 53 cm w najszerszym miejscu, więc sporo

      Usuń
    2. O kurde :D pozazdrościć, aż zmierzę ile ja mam ;o

      Usuń
  5. Też uwielbiam ryż z sosem i kawałkami kurczaka i zupę pomidorową :) Mmm :)
    Wytrwałości w treningu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogła bym to jeść tonami :D haa
      dziękuje ;**

      Usuń
  6. kochana to po pytaniach się dowiedziałam tyci więcej o Tobie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pisać o sobie więcej, może kiedyś się pokaże :D

      Usuń
  7. u nas dziś 30 w cieniu... nie mam siły zeby się ruszyć a co dopiero ćwiczyć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no tak, u mnie tak samo, ćwiczę tylko wieczorem bo w dzień ledwo oddycham :D

      Usuń
  8. Ciekawy ten plan^^

    Dlaczego w Szkocji? Podoba Ci się to miasto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, byłam tam na wakacjach, ludzie są tacy mili, i widoki piękne :) Magiaa..

      Usuń
  9. o kurcze lubisz sprzatac ;o hehe ;)
    Trening widze zapowiada się intensywny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziwna jestem :D
      Oby taki był, szybko rezygnuje :D

      Usuń
    2. kochana Pamiętasz ? Miesiąc temu zgłosiłaś się do włosowej akcji ;) Akcja dobiegła końca więc proszę Cię o przesłanie swojego podsumowania , efektów na e-mail kingablog@o2.pl Pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. ja od jutra zaczynam ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post c: Masz niesamowicie fajny szablon bloga! Wpadnij do mnie: POPPY MIAUCZAK ✿. Zastanawiam się czy mój szablon ci się spodoba ^^ Jeżeli dodasz się do obserwatorów z chęcią zrobię to samo :D Pozdrawiam, Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam pojęcia,a le to chyba mozliwe, tam wszedzie było sucho, ale po co ktoś kład ten snop siana koło tego małego jeziorka? >.<

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pytania miałaś^^ ogólnie bardzo fajny blog. :)
    Zapraszam również do mnie mam nadzieje że blog się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaskoczyło mnie, że lubisz prasować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba tez od jutra zaczne cwiczyc!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy program :) Muszę się zainteresować bo bieganie mi średnio wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh też próbowałam swoich sił w bieganiu ale po razie miałam dość:D Jeszcze myślę o rolkach :D

      Usuń
  19. Na razie nie zrobię ani jednego przysiadu ponieważ po 2 dniach w górach mam dość. Ale postaram się jak tylko minie mi ten ból ;) Dziękuję za odwiedziny
    z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  20. Przysiady z filmiku są słabe ;) polecam takie, gdzie pupa idzie do samej ziemi (tzw. ATG squat), wtedy pracują uda i pupa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak pozostanę przy tych na razie te i tak mnie wykańczają:D

      Usuń
  21. teraz wszyscy sie odchudzają a mi mowią ze powinnam przytyc chociaz ja wole miec taką sylwetke jaką mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy muszą niestety się trochę odchudzić:D

      Usuń
  22. o nie wiedziałam o takim planie :) postudiuję!
    i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. do oczyszczania buzi, to właśnie polecam Ci albo żel Bebeauty z Biedronki, albo np płyn micelarny Ziaja Ulga. Takim zwykłym mydełkiem nigdy nie jej nie myłam, mam wrażenie, że miałabym strasznie ściągniętą skórę. Jedyne co to miałam swojego czasu mydło OZO z ozonem, jest bardzo delikatne i absolutnie nie przesusza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zmotywowałaś mnie - jak swiatło dopiszę, to zrobię aktualizację włosów i kopnę się samą w tyłek zebym coś w końcu napisała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.youtube.com/watch?v=MIsX5Rh1ktE tutaj :)
    mówię Ci masakra jakaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też sie zastanawiałam, ale to serio, serio ;p
      a Ukraina ma podobny do nas ;)

      Usuń
  26. chyba bym umarła jakbym miała zrobić tyle przysiadów... słabiak ze mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D :D ja już mam dość przysiadów ;ddd

      Usuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...