poniedziałek, 7 maja 2012

I love my Tangle Teezer!

Dziś obudziło mnie pukanie do drzwi. Od razu wiedziałam, że to listonosz (tak, tylko on nie puka, tylko się dobija). I proszę, jak z rana można być już szczęśliwym :) Przed państwem...
W małej pomiętej paczuszce..     
W małym kartonikowym pudełeczku..
Tadam!


To cudeńko to oczywiście popularny Tangle Teezer - prezent od mojego sprytnego TŻ, który chcąc mi zrobić miły prezent zaglądnął na moją WISH LIST ! 


Szczotka Tangle Teezer już w Polsce. Prawdziwa rewolucja w rozczesywaniu włosów! Tangle Teezer rozczesuje włosy bezboleśnie i szybko, pozwala uzyskać niezwykły efekt w ciągu pół minuty!

Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie. Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku!


MOJA OPINIA:
+ Szczotka jest bardzo efektowna. Kto nie słyszał o TT na pewno się zdziwi jak ją zobaczy, ma piękne drobinki.
+ jest dość solidnie wykonana, to tylko plastik, zobaczymy czy przy użytkowaniu nic się nie stanie
+ Oczywiście użyłam jej i pierwsze co poczułam to to, jak masuje głowę, ludzie! mam ochotę się czesać co minutę !
+ Czesanie bez bólu ? Nie wierzyłam! Koniec z kołtunami i ze zwykłymi szczotkami :)
+ Wygoda z jaką się czesze - Świetnie leży w dłoni, nie wyślizguje się, SUPER!

- Dostępna jest również wersja kompaktowa, czyli szczotka z dodatkową nakładką (chroniącą ząbki). Ja sądziłam, że ta nakładka to stały element szczotki i takowej nie posiadam. Przez co nie mam jak chronić ząbków przed uszkodzeniami i zdarciem i nie zabiorę jej do torebki bo zniszczę sobie szczotkę . Jedynie w tym przeźroczystym opakowaniu który jest mało wygodny. 
- Może troszkę cena (ok. 50zł) - ale warto !

Ale to nie zmienia faktu, że to najlepsza szczotka jaką w życiu miałam i myślę, że będzie mi długo wierna.
OCENA: 5/6 

I oczywiście na koniec filmik:
Nie myślcie sobie, że jestem podatna na takie reklamy, oglądam je, jak już posiadam produkt.
P.S. Pan Shaun P ma bardzo ciekawą mimikę twarzy :D

72 komentarze:

  1. Ano oczywiście, że nauczka :D Dobrze, że nie wchodzimy dwa razy do tej samej rzeki :P Też mam TT, jak tylko wróciłam sobie z wyjazdu czekała na mnie paczka na szafce, myślałam, że się pół nocy czesać będę :D Świetna jest, chyba jej na nic innego nie zamienię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak bym teraz sobie tak zrobiła to chyba bym się pobeczała ;D Fajna ta szczotka co chwile po nią sięgam ;D

      Usuń
    2. Haha, do mnie moja przyszła akurat przed wyjściem do szkoły, to nawet przez głowe przeszła mi myśl, żeby nie iść i cały dzień czesać włosy <3

      Usuń
  2. Mam kompaktowa jednak u mnie sie tak dobrze nie sprawdzila jak u Ciebie wole szczotke Khaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z włosia dzika ? ja mam jakąś szczotkę z naturalnego włosia ale strasznie mi WYRYWA włosy - na szczotce są aż pozginane dlatego bałabym się kupić taką a może ja kupiłam jakiś sklepowy dziad :D

      Usuń
    2. Tak. Dla moich wlosow jest delikatniejsza od TT, nawet przy najwiekszych koltunach nie ciagne ich :)

      Usuń
    3. Możliwe że kupiłam po prostu tani bubel, ciekawi mnie jeszcze czy włosie dzika jest miękkie

      Usuń
    4. Twarde, chociaz po opowiesciach innych myslalam, ze bedzie twardsze...

      Usuń
    5. dziwna sprawa, tylko w sumie twoja kosztowała 30 zł moja 7..

      Usuń
    6. A twoja jakie ma wlosie? Jestes pewna, ze za ta cene jest naturalne?

      Usuń
    7. Hehe możliwe że jest, ale chyba z jakiegoś kota w chinach.. Niestety po tej szczotce nie wiem jak długo zajmie mi przekonanie się do takiej z włosia dzika. Bo jak pisałam w notce TT nigdzie ze sobą nie zabiore bo się zniszczy

      Usuń
  3. masz bardzo ładną wersję kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek arganowy jest super, polecam:) Tu jest uaktualniona lista wizazu kosmetyków testowanych i nie testownych

    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=600483

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje zaraz się zapoznam :D i z olejkiem też:D

      Usuń
  5. Fajny prezencik dostałaś ;) Też rozważam zakup, tylko jakoś zawsze szkoda mi tyle kasy na szczotkę :P

    Również dodaję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też byś mogła dostać w prezencie:) Okazji jestt wiele :D

      Usuń
  6. świetny jest! też planuję go sobie kupić :) no chyba że mój chłopak też będzie taki sprytny jak Twój i sam mi kupi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz mu napomknąć:D

      Usuń
    2. a no widzisz, nie chciało mi się czekać aż chłopak się domyśli xD

      Usuń
    3. I bardzo dobrze zrobiłaś :*

      Usuń
  7. Twoja szczotka ma śliczna kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, ile ja sie juz o nich naczytalam... :) Pozdrawiam, zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładny kolorek szczotki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja coraz więcej dobrego słyszę na jej temat. Póki co mam z naturalnego włosia i jestem zadowolona :)
    Kim jest TŻ ? ;> bo ciągle się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Towarzysz życia = chłopak :D:D
      Szczotka jest świetna:D

      Usuń
    2. aaa nie domyśliłam sie myślałam w pierwszej chwili , że to ''technikum żywienia'' hehe
      Na szczotke może się skuszę kiedyś :)

      Usuń
    3. hehe w sumię chodze do szkoły gastronomicznej, ale nie nie :*

      Usuń
  11. alse super!
    nigdy nie widziałam takiej szczotki.
    Twoja w dodatku ma śliczny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* aż dziwne, wszędzie o niej pełno!

      Usuń
  12. zazdroszczę;))))






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę dołączyć do grona moich obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. coś fantastycznego, nie ruszam się bez niego nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam dokładnie taką samą i też ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie, że trafiłam na Twój blog i tą recenzję bo sama właśnie zastanawiam się nad kupnem tej szczotki :) i widzę, że nie ma na co czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wystarczy spełnić 3 proste warunki i piękna bransoletka jest Twoja! :) ZAPRASZAM NA KONKURS :*

    OdpowiedzUsuń
  17. moja koleżanka ma taką zapraszam do mnie na rozdaniee

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam w zamiarach zakupić tę szczotkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słusznie, tylko jeśli chcesz ją zabierać ze sobą to wybierz tą dwuczęściową:)

      Usuń
  19. też chcę :-( mimo, że wczoraj zakupiłam drewniany grzebień z the body shop :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe czyli też znajdujesz jakieś cacko dzień po kupieniu równie fajnego cacka... :D

      Usuń
  20. wielbiłam swojego TT aż do wczoraj:p Okazało się, że szczotka z naturalnym włosiem też nie szarpie, a przy okazji nie "chrupie" mi na końcówkach i nie puszy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie mogę stwierdzić co TT robi z moimi końcówkami za to wiem, że uwielbiam masaż jaki robi mojej głowie :D

      Usuń
  21. Świetny prezent! :)
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam filmik i nie zwróciłam uwagi na mimikę. No proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie powala.. :D szczególnie jak mówi "hair" no bosko ;D

      Usuń
  23. Hej co do kapsułek z witaminami w aptece powinni ci spokojnie poradzić co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie jakoś nigdy nie ciągnęło do tej szczotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://beautiful-remains.blogspot.co.uk/ nowy post zapraszam :)
    obserwujemy? napisz na blogu odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo słyszałam o TT i, bądź co bądź jak na razie za kupno się nie zabieram^^ Włosy aż tak mi się nie plączą, a w masowanie głowy i tak nie potrafię uwierzyć... Wiem, jestem niedowiarkiem i sceptykiem ;)
    W każdym razie, skoro Ci służy i jesteś z niej zadowolona - to plus. Oby się zbytnio nie zniszczyla z powodu braku nakładki^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaż głowy jest po prostu bardzo przyjemny :D nawet jak nie działa to przynajmniej fajnie odpręża ;) Nie zniszczy się mam nadzieję, zorganizuje mu jakieś poręczne opakowanie :D

      Usuń
  27. Mam go w wersji różowej i nie wyobraża sobie czesać włosów czymkolwiek innym. :)
    A ta wersja wygląda magicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiałam się nad nią, ale byłaby mi po prostu zbędna. Mam włosy proste jak druty i jak już się poplączą to zwykłe grzebień daje im radę.

    Obserwuję, zapraszam również do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze prostych włosków :)

      Usuń
  29. Oj muszę nabyć takie cudeńko :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie cudo i to jeszcze w moim ulubionym kolorze, z brokatem? ;o Gdyby nie kosztowało tyle, z chęcią bym nabyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. mam dokladnie ten sam egzeplarz i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mądry ten Twój TŻ:) Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe trzeba przyznać że sprytnie to wymyślił, ale najlepsze było że pojechał szukać go w sklepie :D

      Usuń
  33. Coraz bardziej się do niego przekonuję ;) Tylko pozostaje dylemat - kompakt czy zwykły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz nosić go w torebce - to jedynie kompakt, ja żałuje że nie kupiłam kompaktowego i szkoda mi go niszczyć w torebce

      Usuń
  34. Chyba muszę się w końcu na nią skusić... :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...