piątek, 18 maja 2012

Farbowanie KHADI - ciemny brąz

Hej Wam !:* Dziś kolejna recenzja, tym razem pod lupę idzie henna do włosów KHADI - Ciemny brąz. Na pewno już o niej nie raz słyszałyście, a ja postanowiłam rzucić farby chemiczne i więcej nie niszczyć włosów i sięgnęłam właśnie po Khadi. Na początku trochę się obawiałam że wyjdzie za ciemny kolor, co mnie przerażało bo większość czasu teraz chodziłam w czarnych i nie mam ochoty już do niego wracać. Ale jak to mówią kto nie ryzykuje, ten nie żyje... i spróbowałam.


Co otrzymujemy w pudełeczku: 
Henna w proszku
+ instrukcję + rękawiczki jednorazowe + czepek. To miło z ich strony:)

Przygotowanie: 
1. Postępujemy zgodnie z instrukcją, wsypujemy hennę do miski (najlepiej jakaś stara lub kupiona specjalnie do tego celu gdyż może się zabarwić).
2. Zagotowujemy wodę i czekamy aż ostygnie do 50 stopni. Taką wodą zalewamy hennę aż do uzyskania gęstej papki. 
3. Do henny możemy dodać odżywki aby zapobiec przesuszeniu włosów, ja dodałam 2 łyżki zwykłej drogeryjnej odżywki.

Konsystencja 4/6: Gęsta. Tyle mogę powiedzieć. Ale po co się czepiać :)
Mój TŻ stwierdził że wygląda to jak szpinak i postanowił skosztować O.o (oczywiście wymieszane już z odżywką) 

Piękna, prawda:D
Aplikacja 4/6: Jeszcze ciepłą papkę nakładamy na włosy. Tu już podziękowania w kierunku TŻ'a ponieważ zajął się aplikacją, ja robiłam przedziałki, a on smarował pędzelkiem, bardzo dobrze i bez marudzenia mu szło. Papka wysychała na głowie ale nie do takiego stopnia by nie dało się z nią nic zrobić. Hennę należy zmyć TYLKO letnią wodą i przez kolejne 2 dni nie myć silnym szamponem, musimy dać czas farbie by się utleniła. 
Zapach 4/6: Nie jest to zapach z salonów fryzjerskich który bardzo lubię, lecz zapach ziół, herbaty. Intensywny, ale nie drażniący. Pozostaje na głowie przez ok. 2 dni.
Cena  5/6 : 31zł z przesyłką. Sama natura w hennie + piękny efekt więc myślę że to dobra cena, widziałam farby za 40 zł i na taką bym się już nie szarpła.

Efekt 6/6: Nie mogłabym dać nic innego. Włosy rzeczywiście pięknie lśnią a kolor nie jest zbyt ciemny. Hennę trzymałam 1,5 godz i kolor wyszedł bardzo ładny. 
Przejdźmy do zdj :
Zdjęcie można powiększyć klikając na nie

A wy w jaki sposób farbujecie włosy ? Buziaki :*

69 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają :) Widać, że odżywione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dobrze że ktoś jeszcze to zauważa ;D

      Usuń
  2. łał, naprawdę świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło mi to usłyszeć od posiadaczki cudownych i zdrowych włosów !:))

      Usuń
  4. masz piękne włosy, świetnie dobrałas kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu osiągam kolor do którego dążę po czerni, nie było łatwo ;o Dziękuje :):*

      Usuń
  5. ja nie farbuję włosków, ale fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze robisz, najlepszy jest naturalny, mój naturalny niestety zanim odrośnie to trochę potrwa a włosy były rozjaśniony i gdzieniegdzie są żółte ;[

      Usuń
  6. tak zdrowo wyglądają i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy dalej jest promocja na stronie khadi, że dostajesz henne za darmo gdy pokażesz i udostępnisz im rezutaty farbowania u siebie:-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety ja kupiłam na allegro i nie mam możliwości pokazania ;[

      Usuń
  8. piękne włosy, super kolor - czegóż chcieć więcej? :)
    ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów - przeraża mnie wizja odrostów, dopasowania koloru itd... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe miałam to z czarnym kolorem, tragedia :D pół cm odrostu i już widać różnicę;o ale teraz kolor mam bardzo zbliżony do mojego i nie widać;D

      Usuń
  9. wlosy wyglądają bardzo ładnie :) ja już od pół roku przymierzam sie do zakupenia henny , żeby pofarbowac włosy..ale ciągle mi nie po drodze- może w końcu się zbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też tak miałam ale no cóż mam słabość do testowania;D

      Usuń
  10. ja za 3 tygodnie wychodzę za mąż i od pewnego czasuu wszystko odkładam na 'po ślubie' troche mi się tego już uzbierało :D, z testowaniem nowych kosmetyków itd chce poczekać, bo jeszcze mi coś wyskoczy na twarzy itd i będzie kłopot , farbowanie tak samo- nie mogę farbować bo będe mieć doczepione włosy na taśmie- już zakupione wiec zakaz zmieniania koloru - niby mam ciemne włosy , ale kto wie jak będzie wyglądać gdy zafarbuje- dlatego mam nadzieję , że już ''po''wszystko co odkładam- zrealizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!! To już nie długo :)) Mam nadzieję że po ślubie sobie wszystkiego popróbujesz:)

      Usuń
  11. Hmm, chyba mój naturalny kolor ma podobny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze ! :) Też bym chciała :)

      Usuń
  12. Właśnie chcę sobie zakupić tą hennę właśnie w tym odcieniu :) Ślicznie się błyszczą Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hennie ;D kupuj kupuj, warto ;D

      Usuń
  13. henna górą! :) ja nie farbuję włosów ale jeżeli za kilkanaście lat zajdzie taka potrzeba to tylko i wyłącznie henna. śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO tak :D I dobrze, naturalki górą;D

      Usuń
  14. ja kiedyś farbowałam henną Venita, czy jakoś tak, ale kupowałam gotową w tubce bo nie chciało mi się babrać proszkiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja się pobawiłam z tym trochę ale fajnie było:D

      Usuń
  15. dziękuję bardzo za cudowny komentarz;***

    nigdy nie farbowałam włosów henną;<

    OdpowiedzUsuń
  16. odnośnie stempelków, to ja mam 2 zestawy, jeden z essence i jeden od KKcenterHK, recenzja była u mnie.
    Z essence stempelek jest dość twardy i zdrapka nierównomiernie zdrapuje - dlatego trzeba poświęceć im więcej pracy, natomiast ten chiński od KKcenterHK jest znacznie lepszy, dużo miękciejszy stempelek i zdrapka świetnie sobie radzi. No chya że chcesz oryginalny, to tylko i wyłącznie Konad. Ale jest drogi

    OdpowiedzUsuń
  17. wow kochanie ślicznie wyszło ♥♥ włoski przepiękne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie błyszczą :) Ja nie farbowałam już od prawie roku. P.S. Otagowałam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komplement i otagowanie:*

      Usuń
  19. używałam tej henny, polecam jeszcze zamiast wody dać filiżankę zaparzonej kawy :) odżywkę też dodawałam :)

    a włosy masz bardzo ładne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Słyszałam o tym ale nie wiedziałam czy sama henna nie wyjdzie za ciemna czego się obawiałam ale za miesiąc pewnie dodam :P

      Usuń
  20. Kochana, nawet nie wiesz jak się cieszę, że zamieściłaś wpis o tym produkcie! :) Planowałam właśnie zakup i szczerze mówiąc trochę się wahałam. Teraz już wiem, że nie było czego się bać. Powiedz mi jeszcze czy wystarczył Ci jeden woreczek na pomalowanie włosów?
    Efekt PO jest oszałamiający! :)

    Dodaję do obserwowanych, bo chcę być na bieżąco!
    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę, dzisiaj też wpis o włosach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie starczyło i nawet zostało :)) nie ma się czego bać a efekty mówią same za siebie :) Miło mi :*

      Usuń
    2. Właśnie sprawdzałam na necie i akurat ten kolor jest niedostępny :(
      No długość jest fajna, ale trochę roboty przy nich jest. Rzadko chodzę w rozpuszczonych, bo wszędzie ich pełno :)

      Usuń
  21. bardzo ladnie wyszlo :) ja niestety farbuje farbami chemicznymi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* ja z tym skończyłam bo włosy mi leciały garściami :)

      Usuń
  22. Dzięki za podpisanie petycji;) Właśnie czekam, aż do mnie przyjdzie moja pierwsza henna Khadi, czarna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu ;D no to życzę świetnych efektów ;*

      Usuń
  23. Śliczne masz włosy, ja farbuję tylko szamponem koloryzującym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ja nigdy nie próbowałam szamponem :)

      Usuń
  24. jak dla mnie to za duzo roboty,ale kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie dziękuję jeszcze :)
    no plany takie mam- oby mi wypaliły bo wiadomo jak to róznie bywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie bywa ale po ślubie będzie dużo czasu na próbowanie :D

      Usuń
  26. mnie też się marzy miętowa i jak taką znajdę (i będzie ładna) to na pewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny efekt, nabraly blasku
    Zostalas otagowana: http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/05/korzen-zywokostupukanka-tonik-okady-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  28. oj ty kusicielko... ja aktualnie nie farbuję włosów, daję im odżyć po ciężkich chwilach z syossem. ale jakbym zmiękła, planuję sięgnąć właśnie po khadi.
    piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. henna to dobra rzecz ;D ja też próbowałam nie farbować ale to jest silniejsze ;d

      Usuń
  29. ooo jakie ładnie lśniące włosy:)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne włoski :) ten blask! ;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...