środa, 30 maja 2012

Baby Dream x2

Cześć kochani :D jeszcze tylko 2 dni i koniec szkoły (czyt. 3 klasy) bardzo się ciesze już jestem zmęczona tym zdawaniem. Dziś mam dla Was porównanie 2 szamponów, niebieskiego Baby Dream oraz różowego płynu do kąpieli w roli szamponu. 
Niestety nie będzie to najmilsza recenzja i od razu mówię że szukam jakiegoś szamponu bez SLS i mam nadzieje że możecie mi coś polecić :)


NIEBIESKI BABY DREAM:
Na początku mojej włosowej historii zakupiłam niebieski BD, ponieważ każdy go chwalił, głównie ze względu na skład (brak SLS). Tak też było w moim przypadku. Czułam że dobrze myje moje włosy, zmywał oleje co mnie bardzo cieszyło ponieważ to delikatny szampon. Dzięki niemu również udało mi się zapanować nad przetłuszczaniem, myję włosy już nie codziennie, lecz co 3 dni. Jedynym minusem jaki znalazłam do przedwczoraj to fakt że bardzo plątał mi włosy. Nie chciałam się do niego zrażać bo wiedziałam, że ciężko mi będzie znaleźć godnego następce (do czasu gdy usłyszałam o różowym BD, ale o tym później). Niestety przedwczoraj stało się coś, co zraziło mnie do niego na zawsze, głowa swędziała mnie niemiłosiernie oraz pojawił się łupież. Jak dla mnie nie było to normalne, bo nigdy wcześniej nie miałam łupieżu! I wiem już co jest tego przyczyną. Ostatnio przeczytałam notkę u KASCYSKO, że zmieniła zdanie o tym szamponie. Również pojawił się u niej świąd. Postanowiła zmierzyć Ph szamponu i wyszło jej 6,5! to o 1 za dużo dla skalpu. Niestety muszę go odłożyć i zapomnieć :(


RÓŻOWY BABYDREAM FUR MAMA:
Z kolei różowy BD nie przypadł mi w ogóle do gustu, choć byłam pewna, że będzie dla mnie dobry ponieważ nie przeczytałam do tej pory o nim złego słowa w roli szamponu. Po 1 użyciu włosy wyglądały nie świeżo, były strasznie oklapnięte, nie układały się. Po ok. 4 godz włosy wyglądały już na przetłuszczone. Dzień ten był pełen stresu oraz pośpiechu, więc pomyślałam, że to może nie jest wina szamponu. Na następny dzień umyłam niebieskim BD i wszystko wróciło do normy. Ale żeby się od razu nie zrażać dałam mu jeszcze jedną szanse. Niestety wszystko się powtórzyło i musiałam go odstawić.

Powiedźcie, jak sprawdza się u Was zarówno 1 jak i 2 szampon ? Pomóżcie mi również znaleźć zastępce! Liczę na Was :*

49 komentarzy:

  1. Ja jestem jak na razie wierna niebieskiemu, bez żadnych przykrych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ta "niespodzianka" pojawiła po 3 miesiącu używania

      Usuń
  2. u mnie się słabo sprawdza BabyDream nie rozumiem tego boomu na te szampony ;/ ja używam Elseva Różowego Crystals bez silikonu i jest dla mnie najlepszy choć wczorajszy kupiony fructis też już widzę daje radę i też nie ma silikonu, parabenów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie myję głowę tylko balsamem fur mama i póki będzie w rossmannie to będę go kupować :) u mnie sprawdza się świetnie. świeże włosy mam przez 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wielką nadzieję że będzie się sprawdzał no i żałuje że muszę go odstawić ;[

      Usuń
  4. Dzięki, niedługo pokażę go na paznokciach :)
    Miałam ten niebieski szampon i nie byłam zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lallane, myślę, że jak dasz mi 2 tygodnie to może będę mieć propozycję bezSLSową :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tych produktów w ogóle, więc nie wypowiem się na ich temat.
    A szampony z Farmony używałaś? są ziołowe, ja je stosuje do zmywania olejku u mnie się sprawdzają. Miałam wszystkie rodzaje oprócz rumiankowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam takiego sprawdzę z ciekawości:D rumiankowy chyba do blond:D

      Usuń
  7. właśnie się drapałam po głowie czytając tą notkę i takie olśnienie... "kurczę, myję włosy babydreamem!" I ja się muszę przestawić na jakąś zmianę.
    A Mrs. Potters? One są bez sls? Bo Johnsons baby jest bez szału i mega niewydajny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrs. Potters chyba nie ma chociaż nie patrzyłam na szampony ale mam odżywkę ;D A JB ma SLS :[

      Usuń
  8. ja swoje odratowałam odżywką eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie niebieski też baaardzo ale to bardzo plątał wlosy-używałam go może do góra 5 myć i odstawiłam go- używałam potem do mycia pędzli do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba oddam go komuś, kto go lubi;D

      Usuń
  10. ja od jakiegoś miesiąca używam niebieskiego. i poprostu nie uwierzyłam jak przeczytałam tego posta.. bo u mnie od kilku dni także jest odczuwalny swąd. drapie się bardzo często. jeszcze nie wystąpił łupież ale już się boje. chyba chciałbym spróbować tego różowego ale teraz mam obawy. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo osób go używa, a teraz dopiero wszyscy się zaczęli przyznawać że swędzi głowa, przynajmniej znany jest już powód (na szczęście)

      Usuń
  11. Szkoda, że szampon BD tak plącze włosy, u mnie odżywki przy takich szamponach sobie nie radzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie przy plątaniu radzi sobie TYLKO TangleeTeezer..

      Usuń
  12. Też używam i własnie od około wczoraj zauważylam swedzenie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba z takim objawem, to już nie pojedynczy przypadek :( a szkoda..

      Usuń
  13. Jest problem, Kochana, zauważyłam teraz dopiero - Ty masz żel, a ja mierzyłam szampon BD...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo teraz się zorientowałam że to żel - mama kupiła go z tydzień temu i użyłam 2 razy a wcześniej zużyłam całą buteleczkę szamponu, a po szamponie nic mi nie było, mam papierki lakmusowe, więc zmierzę pH tego .. "żelu" i dobrze że wiedziałam wcześniej czym myje głowe;D

      Usuń
  14. Używam obu do mycia twarzy i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że przeznaczone do twarzy są o wiele lepsze:D

      Usuń
  15. Ja lubie balsam do kapieli babydream.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam szampon bambino i nic mi się przykrego po nim nie działo :) do babydream jakoś nie jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie wiem czym myć włosy:D

      Usuń
  17. raaany, same problemy z tymi szamponami. ja mam ostatnio jeden wielki kryzys włosowy i nie wiem, nie ogarniam, co moje loki lubią, a czego nie. dlatego powiem tak: mam niebieski BD, używam, nie mam zdania. szampon jak szampon. nie powala mnie na kolana, ale nie wyrządza też krzywdy (póki co ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oby tak zostało :D ja jeszcze leczę łupież po tym żelu niebieskim haha;d

      Usuń
  18. Nie miałam jeszcze okazji używać tych produktów : )

    OdpowiedzUsuń
  19. ale gdzieś czytałam, że dziewczyny z cerą naczynkową używały tego olejku pichtowego i nic złego się nie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam obydwa i na razie myję włosy tym różowym :-)) daję radę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze;D ja nie wiem czemu mi nie spasował miał być idealny :(

      Usuń
  21. ja kiedyś używałam tego niebieskiego bo gdzieś na jakiej stronce przeczytałam ze fajny .
    normalnie po umyciu nie mogłam wytrzymać tak mnie swędziała glowa, rany mi sie jakies zrobily ;( masakra . myslalam ze po tyodniu to zejdzie , ale nie !
    wiec poszlam do dermatologa , i on mi dał jakas maśc smial sie ze mnie ze ze szamponu dla dzieci mialam ucuzlenie !!

    nie polecam ~!!




    http://zielona-pantera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą swędzącą głową to chyba wiem o czym mówisz.. Masakra. Na szczęście ja żadnych strupów się nie doczekałam, chyba bym się załamała..

      Usuń
  22. Ja nie używała i nie mam zamiaru,dzięki Tobie.
    Skoro takie coś się dziej dorosłym to co dopiero dzieciom :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci może mają inne pH skóry nie mam pojęcia chciałam to sprawdzić ale nigdzie nie pisze, może im to nie szkodzi..

      Usuń
  23. Ja zakupiłam dziś ten szampon z babydream i mam nadzieję że u mnie się sprawdzi : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o szampony bez SLS mogę polecić Alverde, Alterrę i mydło do włosów Lawendowa Farma Rozmarynowy Twist.

    OdpowiedzUsuń
  25. Może Johnson's Baby Płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1? Wiem, że nie jest najtańszy, ale można zamówić próbki ze strony producenta 50 ml - ja właśnie ją mam i mnie pasuje :)) ale myślę, ze jakbym miała kupować to jednak najpierw wzięłabym BD, mimo Waszych niepożądanych objawów, bo cenowo korzystniej :p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie również różowy BD nie przypadł do gustu - miałam wrażenie, że używając go podczas mycia wypada mi więcej włosów, nie mówiąc o tym, że były przyklapnięte i bez życia :/ Ale za to uwielbiam niebieski :)

    Jeśli szukasz delikatnego szamponu to mogę polecić Ci Pharmaceris do wypadających, co prawda zawiera SLES, ale jest bardzo łagodny i znacząco poprawia wygląd włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę o nim poczytać:) skoro tak mówisz:) Kurcze fajnie by było coś znaleść pod siebie :))

      Usuń
  27. Możemy sobie 'przybić piątkę' co do tego niebieskiego bd, po jakimś czasie i mój skalp miał serdecznie dość bd, mało tego rumianek wybitnie mi nie służy- przesusza, ale to nie koniec bo moje ciemne blond włosy niestety się rozjaśniły, tzn nabawiłam się nierównych refleksów. W ogóle to kocham włosy w odcieniu ciemnego chłodnego brązu, chodzi mi po głowie henna..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...