wtorek, 24 kwietnia 2012

Zrób sobie krem + Miętowe pytanie


Witajcie :* zacznę od ostatniego mini konkursu. Zagadka była banalnie prosta, ponieważ zgadła ja pierwsza osoba! :) W pudełeczku znajdują się oczywiście lakiery do paznokci :
GRATULUJE DAGMARO, nagroda wędruje do Ciebie! :*


Dziś notkę chciałabym napisać na 3 tematy, ale powstrzymałam się i rozłoże je na następne notki. Wiele z Was słyszało już o sklepie www.zrobsobiekrem.pl . Sklep ma wiele pozytywnych opinii i cieszy się ostatnimi czasy dużą popularnością. Już dawno chciałam zrobić tam zamówienie, ale nie bardzo rozumiałam co to te cysteiny, hydrolaty, głowa pęka! Ale na szczęście wiem już trochę więcej i złożyłam zamówienie. Wczoraj otrzymałam przesyłkę i otwierałam ją z uśmiechem na buzi, ciekawa co zobaczę po otwarciu. Jestem mega szczęśliwa! Moje zamówienie dotarło w paczuszce, która szczelnie wypełniona piankami trzymała moje zamówienie. Oto co zamówiłam:
Paczka wypełniona piankami:
I zawartość :) 

1. Atomizer 125ml. - Będzie potrzebny na różnego rodzaju mgiełki.
2. Spirulina (algi morskie) 
3. L-cysteina
4. Kwas L-mlekowy 80% (próbka)
5. Wyciąg z aloesu zatężony 10X
6. Hydrolizat keratyny (próbka)
7. D-pantenol 75% w roztworze wodnym
8. Hydrolizat jedwabiu (próbka)
9. Alantoina (próbka)
10. Korund - mikrodermabrazja (próbka)
11. Glukonolakton (próbka)
12. Kwas jabłkowy (próbka)

Już zrobiłam sobie pierwszą mgiełkę i JUŻ WIDZĘ EFEKTY ! Włosy cudownie się błyszczą i są mięciutkie.  Będę je dodawać również do masek. Półprodukty z tego sklepu to mój faworyt w walce o zdrowe włosy.

Polecam wszyskim ten sklep, tym bardziej że z powodu przerwy w wysyłaniu zamówień (W dniach od 28.04 do 4.05) sklep oferuje 4% zniżki :) 


KOCHANE! Ostatnio w notce pisałam, że wymyśliłam jak zdobyć miętowe rurki i udało się! zrobiłam je SAMA :) Jeśli będą chętni, w następnej notce opisze jakim sposobem :) Mam do Was wielką prośbę, napiszcie który kolor spodni Wam się bardziej podoba, oto one:

(są to spodnie "na próbę" i jak widać 1 są w lepszym stanie bo robione jako ostatnie i już wiedziałam co i jak) proszę nie sugerować się jakością tylko kolorem)



40 komentarzy:

  1. pokaz koniecznie o co chodzi z tymi rurkami :D jestem mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, ja też jestem mega ciekawa! kolor boski ^^
    ps: ja też obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są śliczne! Naprawdę sama je robiłaś? Koniecznie opowiedz jakim sposobem, bo sama też od dłuższego czasu się męczę ze znalezieniem cynamonowych i różanych krótkich spodenek ;)
    Co do Twoich spodni - bardziej podoba mi się wersja na pierwszym zdjęciu^^
    Swoją drogą nie wiedziałam, że aktualnie mają znizkę na ZSK. Od dłuższego czasu szykuję się na pierwszy zakup... Koniecznie napisz jakich składników użyłaś do pierwszej mgiełki :D
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :D Następna notka będzie dookładnie opisana jak je zrobiłam ;D

      Usuń
  4. pianki <3 sliczne rureczki :D
    rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor rurek jest piękny. też jestem ciekawa jak zostały wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bomba. !!! pisz jak to zrobiłaś..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jakim sposobem zrobiłaś te rurki - koniecznie muszę zobaczyć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe o kurcze nie wiedziałam że ktoś będzie chciał notkę o tym a tu taka niespodzianka:D Miętowe spodnie górą:D

      Usuń
  8. Wyglądają rewelacyjnie! Również jestem ciekawa jak je zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jej dziękuję za wygraną ♥♥

    co do rurek ale jesteś zdolna wow :) chciałabym wiedzieć jak robić :D

    a co do kremu to bym prędzej chałupkę wysadziła niż coś stworzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już mam kolejną butelkę w zapasie ;d

    a nie widze zebyś dodała... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie te po lewej. i niech zgadnę : jeansy+wybielacz+barwnik do odzieży? :) albo biale jeansy i wtedy bez wybielacza:P

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie orientujesz się może jaki kosmetyk będzie najskuteczniejszy na wypadające włosy? :( Spodnie lepsze te troszke jaśniejsze po lewej , świetnie Ci to wyszło! :) Ja tez zajmuje się farbowaniem spodni tyle, że krótkich ;p

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też niedawno odebrałam paczkę z ZSK,ale może skorzystam jeszcze ze zniżki:)
    Kolor z lewej bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lewa strona :))) Ciekawa jestem sposobu :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pokazuj co i jak z tymi spodniami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś oTAGowana ! ;)
    http://kocham0zakupy.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardziej podobają te z lewej, jak je zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robiłaś w taki sposób jak ja???? Ja robiłam barwnikiem do tkanin na białych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opisz prosze jak zrobiłas te spodnie miętowe. : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jutro na bloga będzie o tym notka:D

      Usuń
  20. Może chciałabyś się wymienić za Amlę ?:) Zobacz, może coś Ci wpadnie w oko (http://nixfado.blogspot.com/2012/04/wymiana.html) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tym, że można sobie samemu zrobić krem;p
    Pierwsze zdjęcie i kolor spodni na nim jest genialny!
    Czekam na jutrzejszą notke;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem też, ale ja kupiłam na tej stronie półprodukty do włosów :))

      Usuń
  22. ok, z niecierpliwością będę czekać na decyzję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chcę takie miętowe rurki!:)

    A ile za swój przyspieszacz dałaś?:) Ja z FM Group mam taki spray do monitorów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobną listę do zamówienia na ZSK :)
    1 rurki cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam zniecierpliwiona na szczegółowy post o spodniach ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Miętowe rurki - must have tegorocznego lata :D są genialne ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł z tymi spodniami spryciaro :)))
    Jeśli chodzi o kolor to nie widzę wielkiej różnicy obie pary mi się podobają :) pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziekuje :D są podobne tylko te 2 są ciemniejsze no i bardziej zepsute ale już je wyrzuciłam :D

      Usuń
  29. podasz mi przepis na Twoją mgiełkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zrobsobiekrem.pl/pl/i/Serum-do-wlosow-tlustych/90 :*

      Usuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...