piątek, 20 kwietnia 2012

Niespodziankaa ;)


Witajcie ! :) Dziś jest taki dzień, kiedy siedze sobie przed komputerem, i myśle co by tu robić, a z racji tego że jestem chora, nigdzie się z domu nie ruszam. I to właśnie skłoniło mnie do szukania jakże powszechnych i wszystkim znanych MIETOWYCH SPODNI (w rozsądnej cenie) . Przeszukałam CAŁE allegro.pl, CAŁĄ szafe.pl, i nie znalazłam upragnionych spodni. Owszem znalazłam ich miliony ale kolor wcale mi nie odpowiada. Ale że zdesperowana kobieta zawsze cos wymyśli! I jeśli plan się powiedzie podziele się z Wami moją radością! :D


Kochane, Tak się cieszę z tego, że w ekspresowym tempie jest Was już prawię 50 obserwujących, nawet ne macie pojęcia jak bardzo! Przygotowałam dla Was małą niespodziankę. To nie jest rozdanie, choć rozdanie też mam w planach :) To poprostu mały drobiazg, podziękowanie z to że jesteście ze mną :)
Zasady są mega proste!:

1. Poniżej wstawię zdjęcie, PIERWSZA osoba która ODGADNIE co znajduje się w pudełeczku zgarnia nagrodę.
2. Aby wziąść udział w niespodziance musisz posiadać bloga na BlogSpot, mieszkać na terenie Polski oraz zostać/być moim obserwującym.
3. Koszt niespodzianki oraz wysyłki ponoszę JA !
4. Do zgarnięcia: Portfel z flagą, różowy lakier oraz pierścionek z motylem :)

-Szablon komentarza:
Obserwuję jako:
Odpowiedz na zagadkę:
Mój e-mail:

W następnej notce ogłoszę kto zgadł i zgarnia prezent oraz wysyłam e-maila do szczęśliwca  :)

32 komentarze:

  1. Obserwuję: Dagusia

    w środku: hmm może lakiery do paznokci/ kosmetyki

    dagmara.g@onet.eu


    buziol ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Plotkara
    Odpowiedz na zagadkę: obstawiam na lakiery do paznokci! :D
    Mój e-mail: ewa.wlaszczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Aaliyah
    Odpowiedz na zagadkę: kosmetyki do makijażu :)
    Mój e-mail: monikam18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako:kascysko
    Odpowiedź na zagadkę: kosmetyki do włosów xD
    E-mail:kateguzdek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako nixfado
    email: jot_94@wp.pl
    W pudełeczku są oleje i maski do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: WalkingOnAir
    Odpowiedz na zagadkę: chciałam obstawić kosmetyki do włosów lub lakiery do paznokci, ale już mnie wyprzedzili, więc obstawiam cienie do powiek ;p
    Mój e-mail: ankak1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ty zrobiłaś, że masz tylu obserwatorów w tak krótkim czasie ? Ja prowadzę bloga ok miesiąc dłużej od ciebie i mam mniej xd Ej. A może mała reklamka na blogu > Ty mnie a ja ciebie :) Pisz do mnie na moim blogu jak się zgadzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako : julik.szpulik
    Odpowiedź : Biżuterię
    E-mail: julik.szpulik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przysięgam to najlepsze rozdanie jakie w życiu widziałam! Mało kiedy angazuje sie w rozdania, ale Twoje od razu wyzwoliło we mnie "instynkt łowcy" haha Hmmmm co moze byc w tym pudełku... szkoda że nie do końca widac jego rozmary

    No dobra: obstawiam najprostszą wersję, czyli ze w środku trzymasz nagrody przeznaczone na rozdanie:)

    Obserwuję jako: Dusia
    Mój e-mail: dusiamail@gmail.com

    powodzenia wszystkim x

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny portfel :D Super blog !!!! :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już na szczęście mam cudne, miętowe spodnie^^
    Tutaj może znaleźć tanie i ładne: http://heppin.com/heppin,spodnie_h51_prod_id-11829.htm

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniutkie, ale mi zależy na BARDZO jasnym odcieniu mięty :D

      Usuń
  12. Szczerze to naprawde trudny konkurs, ale może biżuteria :D

    U mnie też konkursik,WPADNIJ - DO WYGRANIA WISIOR!:)
    http://just-be-stylish.blogspot.com/2012/04/konkurs-bizuteria-do-wygrania.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje
    (ale poprostu.nie biore udzialu w konkursie;))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam pojęcia, ale śliczny kolor lakierku do paznokci :)

    zapraszam
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje : Turqusowa
    mail; karolka120@gmail.com
    odp: słodycze i jakies drobiazzgi :D

    szukałas w sklepach angielskich typu whosaledress i oasap? Może tam?

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mam miętuski :D w nastepnej notce pokaże jakim sposobem :D a notka bedzie jutro :) albo dziś wieczorem :D

      Usuń
  16. uwielbiam wszystko, co ma na sobie brytyjska flage:D

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje jako : MeryMil
    odp. biżuteria
    mil. marik.ruszkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ps. zapraszam na mojego świeżo założonego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.moda-fashion.pl/product.php?id_product=718 tu masz bardzo tanie miętowe rurki ;))tzn.. kolor może nie jest w 100% miętowy ale mi się bardzoo podoba ;.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO i tanie :D no no :D trzeba przyznać że kusi :DD

      Usuń
  20. Otagowałam Cię na moim blogu :)
    Będziesz miała czas to zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie :)
    Obserwujemy? :*

    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Panna Karina
    Odp.: Płyty albo pocztówki? :D
    karina215:@tlen.pl

    Ja też już zamówiłam.xD

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...