sobota, 14 kwietnia 2012

My HairCare! + 50 pytań do..


Witajcie :* Trochę mnie tu nie było, ale mój laptop jest w serwisie i jedynie u TŻ mogę zaglądać na bloga. Lubię czasem odwiedzić SH, ponieważ tylko tam można upolować coś naprawdę extra za grosze. Dziś byłam na mega zakupach, z których jestem bardzo zadowolona! Chciałabym się nimi pochwalić ale niestety zajęło by mi to pół dnia :)

Dziś nadszedł czas na włosową notkę, długo się nad nią zastanawiałam i wymyśliłam że opiszę moją pielęgnacje włosów. Może zacznę od tego skąd ten pomysł z dbaniem o włosy. Otóż pewnego dnia zupełnie przypadkiem przeszukując internet natknęłam się na blog Anwen. No a jak by inaczej, ile dziewczyn od niej zaczynało. No i tak czytałam i byłam ciekawa wszystkiego! Kupowałam to o czym pisała zupełnie nie patrząc na to jakie wymagania mają moje włosy, ale to nie zmienia faktu, że dużo się nauczyłam. Chciałabym doprowadzić włosy do stanu sprzed lat, kiedy miałam włosy koloru jasno brązowego za pas i każdy był nimi oczarowany. Teraz mam zniszczone, czarne, pocieniowane kudełki które wolałabym już zastąpić peruką. Ale staram się bardzo naprawić wyrządzoną im krzywdę ! Zrezygnowałam już z prostownicy i suszarki, używam szamponu bez SLS, olejuje włosy, ale wiem że potrzeba dużo czasu by je zregenerować .

SZAMPON:
Włosy myję co 2 dni szamponem Baby Dream który plącze mi włosy, ale po nałożeniu odżywki nie mam problemu z rozczesywaniem, suchy szampon z Isany pomaga w takich chwilach kiedy nie mam czasu umyć włosów:

ODŻYWKA:
Oto odżywki które używam na zmianę po każdym myciu, do nich doszłaodżywka ISANA z olejkiem babassu z której jestem najbardziej zadowolona oraz Mrs. Potter's z arniką i wit. H:

WCIERKI:
Wcierki bardzo lubię, teraz stosuje Jantar, na następny ogień pójdzie Joanna:
1.Barwa - Woda pokrzywowa <KWC>
2. Joanna, rzepa - Kuracja wzmacniająca <KWC>
3. Isana -Woda brzozowa <KWC>
4. Anna - Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym <KWC>
5. Farmona - Jantar <KWC>
6. Radical - serum ziołowo witaminowe

OLEJE:
Olejuję włosy co 4/5 dni, robię różne mieszanki z żółtkiem, miodem, aloesem.. oto oleje których używam na zmianę:
1. Alterra - Granat i avocado
2. Olej ze słodkich migdałów
3. Olejek rycynowy
2. Rossman - Baby dream fur mama
3. Dabur - Sesa
6. Dabur - Amla - Nie użyje 2 raz, zapach mnie zniechęca :(
7. Vatika - olejek kokosowy 

MASECZKI:
Używam sporadycznie, raz na tydzień :
1. BingoSpa - maska z proteinami jedwabiu i kaszmiru <KWC>
2. Kallos - Crema al Latte 
3. Pilomax - Wax do włosów ciemnych
4. Wax - Aloe Vera
5. Malwa- Studio Gloria <KWC>
6  Joanna - Naturia -Len i rumianek <KWC>

JEDWAB:
Mam też 2, ale używałam ich gdy walczyłam z odstawieniem prostownicy i nakładałam przed prostowaniem, aktualnie nie używam:



Prócz zewnętrznej pielęgnacji łykam również suplement Vitapil oraz pije drożdże :)

BĘDĘ BARDZO SZCZĘŚLIWA I WDZIĘCZNA JEŚLI MI COŚ POLECICIE !

Będe robić aktualizacje włosowe, chciałabym wyrównać włosy ale czekam aż podrosną, oraz przejść na kolor brązowy, aktualnie mam czarne z prześwitami brązu i nie farbuje, ale o dziwo nie mam odrostów, więc albo wypłukuje mi się kolor albo włosy nabrały już tak ciemnego pigmentu. Mam nadzieje że to co robi dla tych niesfornych kudełków się kiedyś opłaci..

Mam jeszcze dużo życzeń włosowych, na 1 miejscu są półprodukty ze sklepu ZKS. Najlepsza będzie WISH LIST w której zapisze co jeszcze mi się marzy :)


I jeszcze jedna rzecz, zostałam oTAGowana przez Wewnętrzną :*
Jeśli macie ochotę coś o mnie wiedzieć to zapraszam do zadawania pytań, choć wiem że jestem nowa  i będzie fajnie jak pytań będzie chociaż 10 :D

Zasady :
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Co do nominacji to chyba już wszystkie bloggerki wzięły udział w Tagu więc nominuje te, które tego nie uczyniły ! :D


48 komentarzy:

  1. Siemka. Dziękuję za takie polecenie bloga :*
    Pytanka:
    1. Jak masz na imię ?
    2. Skąd wziął się pomysł na taki nick ?
    3. Czy często się kłócisz z ludźmi ? :D
    4. Jesteś raczej tolerancyjna ?
    5. Jesteś singielką ?
    6. W jakim województwie mieszkasz ?
    7. Jak wygląda twój codzienny makijaż ?
    8. Co jest twoim must have tej wiosny i lata ?

    Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A proszę:)):*
    1. Ada
    2. Haha dobre pytanie :D nie wiedziałam co wymyślić więc mój TŻ wszedł na generator nicków do jakiejś gry online i tak powstał mój nick:))
    3. Hehe staram się nie ale często mam ochotę:D
    4. Jak najbardziej :)
    5. Nie :)
    6. woj. Małopolskie
    7. Podkład, róż do policzków, kredka do oczu, tusz, pomadka, jakiś jasny cień :)
    8. Hehe marze o pastelowych spodniach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka inna pasja, oprócz włosomaniactwa?;)

    Co do pielęgnacji - capnij sobie coś z keratyną kochana ;) Bo widzę u Ciebie tylko jedną proteinową odżywkę/maskę: Bingacza. Bo w Kallosie jest ich tyle, co splunąć.
    A lepiej zapobiegać, niż potem na gwałt szukać protein ;) Bingo z keratyną i spiruliną polecam albo Artiste keratynową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chwila nowa :D jak nie paznokcie to włosy, ciało ubrania muzyka, czytanie, zazwyczaj szybko przechodzi i często wraca:)

      Chcę kupić półprodukty i dodawać do masek/oleji ale jakoś nie moge sie za to zabrać:D może temu że do końca nie wiem co chce kupić :)

      Usuń
  4. ależ armia :D ja nawet nie mam połowy tego co ty. wodę pokrzywową sobie chwalę, jak mi się skończy kupuje brzozową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej wody brzozowej tyle nie zużyłam po prostu przelałam do atomizera, bo nie wygodnie było tak z butli :D a słyszałam, że nie działa zbyt rewelacyjnie :)

      Usuń
  5. Gdzie można kupić wcierkę Joanna Rzepa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii. Ja u siebie od razu znalazłam :) gorzej było np. z jantarem

      Usuń
  6. mam taki sam szampon z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam suchy szampon z Isany i wodę pokrzywową z Barwy :)


    1. Wolisz kupować kosmetyki kolorowe czy pielęgnacyjne ?
    2. Zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie czy kochasz siebie ?
    3. Lubisz się malować?


    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. kolorowe :D chociaż czuje ze niedługo przyjdzie czas na te pielęgnacyjne :)
    2. Zmieniła bym, np nie lubie moich opadających powiek i nosa:) ale do wszystkiego da się przyzwyczaić :)
    3. Lubię, chociaż nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też go zobaczyłam u Duśki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to daj znać czy działa tak jak u niej :D bo może się skusze!:D

      Usuń
  10. widzę sporo dobrze znanych mi kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no na wielu blogach o nich pisza:d

      Usuń
  11. No to pytamy! Jesteś przez miesiąc na tropikalnej wyspie, gdzie codziennie kapiesz się w słonym, gorącym morzu. Jakich trzech produktów używasz, żeby nie pozbawić się wypielęgnowanych włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha:D dobre ! 1. czepek chociaż nie sądze żebym wyglądała na normalną z czepkiem na głowie na tropikalnej wyspie :D
    2. Mgiełkę termoochronną żeby po wyjściu z wody ochronić włosy przed promieniami UV
    3. I.. hmm.. szampon żebym nie chodziła z tłustym hełmem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nigdy nie używałam suchego szamponu do włosów, przeraża mnie to :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czemu? to nic złego a chyba lepsze niż mycie całych włosów kiedy na przykład tylko grzywka nam się przetłuści :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tej odżywki z garniera ^^
    Powodzenia w blogowaniu ;* Dodaję się do obserwatorów :)
    zapraszam do mnie i do konkursu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym Ci poleciła odżywkę z Ziaji. Nie kosztuje majątek (chyba jakieś 6 zł.) i wg. mnie jest świetna :) Mi bardzo pomogła
    Link: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=42777 możesz też wygrać do innych włosów, ale myślę, że ta byłaby dla Ciebie idealna :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrze się za nią, dziękuje :))

      Usuń
  17. Sporo tego wszystkiego. Nigdy nie używałam produktów, które podpisałaś wcierki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę sporo ale powoli wybieram te które naprawdę się przydają moim włosom, a co do wcierek, niedawno jeszcze bo jakiś miesiąc/dwa temu nie wiedziałam co to :))

      Usuń
  18. Ojej jak tego dużo ;D Ja mam zaledwie 1 odżywkę i szmpon ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe spoko, ja jeszcze niedawno miałam tylko szampon pełen SLS :D

      Usuń
  19. wow trochę tych kosmetyków masz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow :) Ale kolekcja kosmetyków do włosów :) Widać, że bardzo dbasz o swoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jak by coś zaczęło działać :D

      Usuń
  21. Ale mega zestaw, tez taki chcę :) I muszę w tym miejscu pochwalić odżywkę WAX, bo potrafi zdziałać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę u Ciebie kilka produktów, które sama stosuję;) Też piję drożdze, czekam na pierwsze efekty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie wiem czy działa:D okaże się już nie długo :)

      Usuń
  23. też lubię zapach kokosowy, ale ten nie ma takiego zapachu do jakiego przywykłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie jest dbac o wlosy, ja tez dbam od jakis kilku miesiecy i zaczelo to byc moim hobby:) jesli moge ci cos doradzic to mozesz uzywac masek z isany te po niecale 9 zl, w rossmanie mozna kupic, ja mam suche wlosy i mi je swietnie nawilzają te maski a czy mi je zregenerują to zobacze po jakims czasie :) Zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam suchy szampon z Oriflam ei u mnie się nie sprawdził :( Moje włosy chyba nie lubią takich rzeczy.
    A co do BabyDream to mam tak samo - okropnie plącze włosy! I niestety chociaż odżywka potem je wygładza i z rozczesywaniem nie mam problemów to zraził mnie do siebie :( A na Amlę poluję bo bardzo chętnie bym ją wypróbowała!
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo chętnie ją sprzedam :D bo nie zniose tego zapachu 2 raz na włosach:D

      Usuń
  26. Zazdroszczę wcierek, ja w UK kompletnie nie mam do nich dostępu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE MA ?! o kurcze to bede się musiała zaopatrzyć jak bede wyjezdzać :( może jakaś paczuszka od rodziny :D

      Usuń
  27. loved your blog! Come by and say hi and let's follow each other! Stay in touch ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja czekam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  29. aaa genialna notka na temat włosów, podpatrzyłam sobie kilka kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...