sobota, 7 kwietnia 2012

DIY: Świąteczna dekoracja


Muszę Wam powiedzieć, że bardzo spodobało mi się pisanie bloga, i to dzięki Wam ! Ciesze się, że moge poznać nowe osoby które mają podobne zainteresowania i mogę się wygadać.

Mam dla Was mały pomysł na świąteczną dekoracje :)!
Będziemy potrzebować
Jajka:

Kolorowe kordonki :

Ozdoby:

Oraz klej i dużo cierpliwości :)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Smarujemy klejem jajka, i obtaczamy kordonką całe jajko, na koniec dekorujemy.
Teraz możemy się cieszyć piękną dekoracją i poczuć święta od innej strony niż sprzątanie i gotowanie :)
Gotowe:


Ja moją ozdoby powiesiłam na zrobionym przezemnie drzewku :)



Zostałam oTAGowana przez www.kocham0zakupy.blogspot.com Dziękuje :)

TAG: Jesteś piękna

Zasady:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn. :)
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz. :)


Zamieszczam zdj z internetu które bardzo mi sie podoba:
słodkie, prawda:D?

5 rzeczy które w sobie lubie ? Hehe ciekawe czy znajdzie się aż tyle..

1.Brzuch – Chyba nigdy nie miałam do niego zastrzeżeń, jest płaski i taki ma być zawsze!
2.Łydki – nie wiem, może temu że są szczupłe i umięśnione haha choć nie biegam
3.Paznokcie – odkąd biore C.P. Nie mam z nimi problemu i polubiłam je malować
4. Poczucie humoru ! Haha kocham się śmiać i tym żyję
5.Haha i na koniec może włosy bo je lubię choć są strasznie nie posłuszne to je wymieniłam żeby się nie obraziły do końca :D
TAGuje:

19 komentarzy:

  1. Mnie pisanie bloga odrywa od świata , to moja pasja , i coraz to bardziej się w to wkręcam hehe .
    Ciekawe pomysły tylko niestety leniuszek ze mnie :( wesołych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie, tu jest taki nasz mały świat :))

      Wesołych :*

      Usuń
  2. Dziękuję kochana za oTAGowanie :*
    Świetny TAG :)
    Ale powodów może nie znajdę wielu, ale cóż... pomyślę.
    :*
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog! Zapraszam do siebie :) Obserwujemy? =]

    OdpowiedzUsuń
  4. dekoracje są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fab post!!I lov'it!My congrats!IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za otagowanie :)
    a ozdubki swietne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. też zauważyłam, ze po CP paznokcie są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na rozdanie:)http://anita-klajnerok.blogspot.com/2012/04/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej zostałaś otagowana :-)
    http://www.gaffi86.blogspot.co.uk/2012/04/2xtag-reading-is-cool-5-moich-urodowych.html

    OdpowiedzUsuń
  10. żałuję, że nie mam cierpliwości do takich zajęć ;) śliczne ci wyszły te ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem najcierpliwszą osobą:D

      Usuń
  11. hi beautiful! you have a nice blog, i love it!

    i follow you since now ;), visit my blog and follow me too if you want....xoxo

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na udekorowanie tego drzewka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D drzewko też sama zrobiłam :D z wierzby kręconej i złotego deszczu :D

      Usuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...