środa, 4 kwietnia 2012

Calcium Pantothenicum – recenzja.


Hej Wam :* Na wstępie chciałabym podziękować za każdy komentarz ! Bo prawdę mówiąc nie spodziewałam się że ktokolwiek tutaj zaglądnie. Jako że bardzo mnie to motywuje, postanowiłam opisać tabletki które brałam przez ostatni miesiąc. Nie jestem znawcą, ani farmaceutką, więc będę korzystała ze źródeł które wypisze na samym dole.

Każda recenzja, która pojawi się na moim blogu będzie poddana ocenie od 1 do 6 poprzez wyznaczone kryteria . Z wszystkich ocen wyliczę średnią i dowiemy się jaką ocenę przyznałam.



Calcium Pantothenicum to 50 tabletek w niewiarygodnie niskiej cenie, przy moim dawkowaniu które opisałam niżej w miesiąc zużyłam 2 opakowania przez miesiąc. 

Informacje ogólne: Związek z grupy witamin B (witamina B5) w postaci soli wapniowej. Kwas pantotenowy wchodzi w skład koenzymu A, który jest niezbędny w wielu procesach metabolicznych, zwłaszcza przemianie węglowodanów, tłuszczów i białek. Bierze udział w procesach wzrostowych organizmu, wpływa na regenerację skóry, wzrost włosów i paznokci. Wywiera także niewielkie działanie przeciwzapalne oraz uszczelniające nabłonki. Łatwo wchłania się z przewodu pokarmowego i przenika do wszystkich tkanek

Skład: 1 tabl. Zawiera 100 mg pantotenianu wapnia. (Witamina B5)

Źródła naturalne: mięso, pełne ziarno zboża, kiełki pszenicy, otręby, nerki, wątroba, serce, zielone warzywa, drożdże piwne, orzechy, melasa.

Dawkowanie: Dorośli: 1-2 tabl. 2-3 razy na dobę. Moje dawnowanie to 2 tabletki rano i 2 wieczorem.

Przejdźmy do oceny:

Cena 6/6 : Śmiesznie niska – 5,30 zł
Dostępność 6/6 : W każdej aptece – ja byłam w 3 i w 3 była dostępna.
Opakowanie 5/6 : Myślę że nie gra tutaj większego znaczenia, jest proste i zarazem ładne :)
Działanie 6/6 : Przez miesiąc czasu, co nie jest długim, jak na przyjmowanie suplementu (każdy lek wchłania się w różnym czasie) zmieniło się wszystko na czym mi zależało.
Na Buzie - ani jednej krosteczki, buzia gładka, aż sie dziwiłam gdzie zniknęli Ci nieproszeni goście.
Na paznokcie – Cud ! Moje paznokcie urosły i ani jeden się nie złamał !
Włosy – Przyrost 2 cm w miesiąc, wcześniej cieszyłam z zaledwie 1cm.
Działanie po odstawieniu leku 3/6 : Co do włosów nie wypowiem się ponieważ już biorę inny suplement, na buzi wyskoczyła niespodzianka a długie paznokcie są lecz zaczeły się troszke łamać:( Ale to nie zmienia faktu że jest to cudowny specyfik i na pewno do niego wrócę.

Dla bardziej dociekliwych więcej o witaminie B5 : http://www.talia24.pl/zdrowe-odywianie/20-witamina-b5.html

OCENA OGÓLNA: 5.2 – Bardzo dobry ! Zasługuje !

22 komentarze:

  1. bardzo ciekawe te tabletki :) az zastanawiam sie czy ich nie brać, ale boje sie pogorszenia sytuacji na twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi poprawiła ale wiadomo że różnie działa na każdego.. Myśle że nie zaszkodzi spróbować :) http://www.talia24.pl/zdrowe-odywianie/20-witamina-b5.html tutaj troszke więcej o witaminie B5 :)

      Usuń
  2. Wow ;o ten przyrost mnie zaskoczył ;o jutro śmigam do apteki po te tabletki ;)
    Mam nadzięję , że u mnie tez troszkę przyspieszy hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi myśle ze te co kupiłaś ze skrzypem i pokrzywa sa równie dobre :*

      Usuń
  3. Ej ej ej ! Coś super ! JESTEM STRASZNIE ZACHWYCONA ! Na pewno to kupię. Moja mama jest pielęgniarką i powiedziała, że to bardzo dobry lek na moje syfy i wgl. Ej noo. Kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że pomoże :D Pisz o efektach :D

      Usuń
  4. fajnie, że moje odkrycie działania C.P na inne sfery niż gojenie się ran robi taką furorę na blogach i tabletki przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumiem czemu ten lek nie był popularny, skoro na ulotce jest wyraźnie napisane, że przyspiesza porost :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak, ale wydaje mi się że te wszystkie suplementy reklamowane w tv i w internecie go przyćmiły, dlatego chwała Ci za to że go użyłaś i rozgłosiłaś:D

      Usuń
  6. aaaa też go zażywam ;) właśnie powinnam wstawać coś zjeść i łyknąć ale tak ciężko mi się oderwać od łóżka ! ;p

    bardzo ciekawy blog się zapowiada. oczywiście obserwuję i dzięki za odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie wyprobuje te tabletki. Moje paznokcie odratowalam zelazem w tabletkach firmy olimp

    serdecznie zapraszam
    buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle ze te tabletki też podziałają:))

      Usuń
    2. jadłam calcium i odstawiłam, włosy zaczęły mi lecieć a wypryski skórne pojawił się na ramionach i dekolcie :-(

      Usuń
  8. Napewno wypróbuję ! ;)
    Obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. W miesiac az 2 cm...o masakra jak duzo :))

    cupcakes-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana http://kocham0zakupy.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html
    Czekam na odpowiedz i milego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja. Cena faktycznie niska, kusi bardzo :) Pozdrawiam :) a może masz chęć się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje ;) i ja rowniez poobserwuje! Wesolych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że wapń w tabletkach może zdziałać tyle dobrego dla cery i paznokci. Chyba się dziś wybiorę do apteki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem jak mamy problem z cerą/paznokciami nawet nie mamy pojęcia że wystarczy 1 składnik by wszystko naprawić :)

      Usuń
  14. Ja biorę drożdże, cynk, magnez i od czasu do czasu żelazo. Ot taka mieszanka na cerę i nie tylko;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...