piątek, 6 kwietnia 2012

Łapy, łapy...


Witam was moje drogie ! :*
Ale zabiegana jestem, wczoraj spędziłam 4 godziny w Castoramie ponieważ czeka mnie remont pokoju, później zakupy świąteczne, dziś sprzątanie.. Uhhh.. Trzeba odpocząć!
Dziś pokaże Wam co wykombinowałam na moich paznokciach. Blog miał być w pełni o włosach, ale dopiero od niedawna się tym interesuje i tak na prawdę jestem na etapie testowania .


Zaczynajmy!

1. Potrzebujemy 2 lakiery do paznokci w tym samym kolorze lecz innym odcieniu, ja wybrałam brązowy, i jasny brąz firmy essence oraz długą wykałaczkę, która ma jeden koniec zaostrzony a drugi płaski (oczywiście do wykonania tego wzorka przydatne są sondy do zdobień, ale ja niestety takich nie posiadam. No cóż trzeba sobie radzić) :


UWAGA! JEŚLI NIE MAMY KOLORU W 2 ODCIENIACH PROPONUJE ZMIESZAĆ WYBRANY LAKIER Z BIAŁYM :)

2. Malujemy pazurki :

3. Teraz używamy wykałaczki :

4.Robimy 3 kropki płaską stroną wykałaczki, następnie cienką stroną kształtujemy wzór łapek :)

I GOTOWE !


Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam wesołego jajka! ;*



15 komentarzy:

  1. Wesołych świat:))
    BOOOOSKIe te łapki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :*

      Dziękuje ślicznie :)))

      Usuń
  2. łapy wyszly rewelacyjnie!!:D Wesołych Świat i zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie super, fajny pomysł! :)
    no i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne odcienie i przesłodkie łapki:)
    wesołych świąt!
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji Wielkanocy chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego , jajka smacznego , mokrego dyngusa oraz miłych i radosnych chwil spędzonych z rodziną ;* Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze łapki !
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ja mam dwie lewe ręce do wzorków.. Fajny blog zapowiada się ciekawie :) mogłabym godzinami czytać o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się strasznie ręce trzęsą;d i też czasem jest nie za ciekawie ;D

      Usuń
  8. śliczne pazurki :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się kiedy czytam komentarze :)
Dlatego dziękuje za TWÓJ i mam cichą nadzieję, że jeszcze tu wrócisz :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...